Nee, ik ben geen stinkende hippie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga fietsen jongens.
Random vraag:
zouden jullie op een waddeneiland willen wonen?
Ik verheug me nu al op de informatieve reacties bij thuiskomst.
Te ver van bewoonde wereldquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga fietsen jongens.
Random vraag:
zouden jullie op een waddeneiland willen wonen?
Ik verheug me nu al op de informatieve reacties bij thuiskomst.
De vriend van de oom van de klasgenoot van een vriendin van mijn zus kende de broer van de ex-vrouw van de neef van de cartoonist. Ik ben diep geraakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Best jammer wat er is gebeurd in Parijs. De vriend van de neef van mijn buurman kende een van de cartoonisten. Raakt mij een beetje indirect ook.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
De vriend van de oom van de klasgenoot van een vriendin van mijn zus kende de broer van de ex-vrouw van de neef van de cartoonist. Ik ben diep geraakt.
komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Best jammer wat er is gebeurd in Parijs. De vriend van de neef van mijn buurman kende een van de cartoonisten. Raakt mij een beetje indirect ook.
Sorry, je bent niet bijzonder. Iedereen boven de 6 heeft wel eens een tekening gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zelf wel eens een tekening gemaakt. (niet van moslims maar van de teenage mutant ninja turtles).
Voor sommige zal dit vergezocht zijn, maar je kijkt toch heel anders tegen de gebeurtenissen aan als iemand die nooit heeft getekend.
Ik voel dit gewoon helemaal. Ik zag een keer iemand tekenen op tv. Het was een handtekening onder een contract, maar toch... Je voelt toch een band plots.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zelf wel eens een tekening gemaakt. (niet van moslims maar van de teenage mutant ninja turtles).
Voor sommige zal dit vergezocht zijn, maar je kijkt toch heel anders tegen de gebeurtenissen aan als iemand die nooit heeft getekend.
Toch nog iemand die hapt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet bijzonder. Iedereen boven de 6 heeft wel eens een tekening gemaakt
Niet te geloven, juist als je denkt: zo dom zijn ze hier toch niet...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt.
Goed, jij bent het maar, maar toch.
Gelukkig heb ik jouw intelligentie om mij bij vlagen aan op te trekkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet te geloven, juist als je denkt: zo dom zijn ze hier toch niet...
Oei als dat alles is, zijn we beiden fucked...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jouw intelligentie om mij bij vlagen aan op te trekken
waarmee?quote:
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Paris FCquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef opperkleurder het volgende:
Waar heeft die Charlie Hebdo trouwens rechtsback gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |