Jouw baan lijkt mij nog een beetje interessant, totdat ik heb gemerkt dat jij eigenlijk altijd op foks zit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie je mij hier wel eens klagen? Ik klaag eigenlijk zelden.
Ik wil duidelijk maken dat het niks voor Stijn is. Die klaagt de hele dag en kijkt uit het raam en drinkt koffie. Straks wordt Stijn mijn collegaquote:
Ik kijk nu naar mijn beeldscherm. En rouw om mijn keel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wil duidelijk maken dat het niks voor Stijn is. Die klaagt de hele dag en kijkt uit het raam en drinkt koffie. Straks wordt Stijn mijn collega
Valt goed mee, ik werk heel efficient. Ze zijn altijd tevreden hier.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jouw baan lijkt mij nog een beetje interessant, totdat ik heb gemerkt dat jij eigenlijk altijd op foks zit.
Is toch mooi, kun je hem als persoonlijke slaaf gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wil duidelijk maken dat het niks voor Stijn is. Die klaagt de hele dag en kijkt uit het raam en drinkt koffie. Straks wordt Stijn mijn collega
Een kinderhand...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Valt goed mee, ik werk heel efficient. Ze zijn altijd tevreden hier.
Volgens mij is hij inmiddels 16.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
Wel ernstig dat stijn met zijn veertien jaar al verslaafd is aan koffie. Nog altijd beter dan cocaine maar toch.
cocaine is zijn goede voornemen voor dit jaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
Wel ernstig dat stijn met zijn veertien jaar al verslaafd is aan koffie. Nog altijd beter dan cocaine maar toch.
Koffie drinken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
fok mobiel mee tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor napo en don ga ik nog even een vergadering in zo.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
cocaine is zijn goede voornemen voor dit jaar
wat worden ze snel oud hé?quote:
En je wil daarmee de vooroordelen rond ambtenaren ontkrachten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef opperkleurder het volgende:
Speciaal voor napo en don ga ik nog even een vergadering in zo.
stijn loves coco he got it for the low lowquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
cocaine is zijn goede voornemen voor dit jaar
Nee, wij vergaderen ook veel. Hele ochtend in vergadering gezeten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En je wil daarmee de vooroordelen rond ambtenaren ontkrachten?
Ik voel jouw pijn broeder...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, wij vergaderen ook veel. Hele ochtend in vergadering gezeten.
Maar het regent!quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga op de fiets stappen en naar huis, doei
Ik ga hem nu opzettenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
The Avener - Fade Out Lines.
Godverdomme fijne plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |