SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie auto Vlindur!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:05 schreef Vlindur het volgende:
Oh Jagärtrut, wat een schrik! Ik ga duimen dat je hier nog even een paar maanden mag blijven
Wij hebben vanochtend een andere auto gekocht
Een Opel Zafira 7zitterKunnen we even mee vooruit
[ afbeelding ]
Volgende week kunnen we hem ophalen
Bloedverlies is stomquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vandaag wat bruin en roze bloed bij het afvegen. Rationeel weet ik dat het okay kan zijn, maar emotioneel ben ik daar helemaal niet van overtuigd...
Ja, ik hoop het ook....Ben weer een beetje rustiger. Het is tot nu toe geen helderrood bloed, dus dat geeft de burgermoed, zeg maar. Helaas geen seks gehad, gister of vandaag. Wel een lastige stoelgang...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bloedverlies is stom. Ik had er deze zwangerschap ook last van tot een week of 15. En behoorlijk veel ook. Bleek bij de echo een innestelingsbloeding te zijn die opgehoopt zat en steeds in delen naar buiten kwam. Maar zelfs al weet je de oorzaak, het blijft eng. Hopelijk is het bij jou ook iets onschuldigs!
Oei... Succes dan maar!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:09 schreef Vlindur het volgende:
Verhaal krijgt misschien nog een staartje. Ik kom er wel op terug als het duidelijk en definitief is
Wow dat is zeker bijzonder! Je vertelde laatst al over haar, telepathie?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:55 schreef Cygne het volgende:
Dit is wel bijzonder.![]()
Als wij een meisje krijgen vernoemen we haar naar een goede vriendin van mij uit Frankrijk. Hoorde vandaag van haar dat zij ook zwanger is precies even ver als ik. Ik ben de eerste die t weet.
Denk t! Hoop zo dat t deze keer goed gaat! Datumtweeling dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is zeker bijzonder! Je vertelde laatst al over haar, telepathie?
Ik hoop het echt zo erg voor je meisquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:19 schreef Cygne het volgende:
[..]
Denk t! Hoop zo dat t deze keer goed gaat! Datumtweeling dan.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:56 schreef Cygne het volgende:
Mijn tetten doen duizend pijn op de schaal van risu.
op zich wel een reden om ff je vk te bellen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:17 schreef Cholula het volgende:
Mijn man zakt net door een antieke eetstoel, hilarisch natuurlijk. Minpuntje van deze actie is de elleboog die vol in mijn buik terecht kwam in de val.
Edit: hij beweegt gelukkig nog.![]()
Frits uiteraard. Mijn man zit sowieso niet stil.
Wel?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
op zich wel een reden om ff je vk te bellen.
afhankelijk van hoe hard het geweest is wel ja. je bent al 30 weken ofzo toch? ik zou het wel willen weten iig.quote:
Over hem heen kotsen?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:29 schreef coccinelle het volgende:
Dat klinkt heel erg fijn, Cygne!Lekker genieten van de afleiding!
Hier lijkt mijn man amper te begrijpen dat ik mij heel anders voel en is daarom behoorlijk uit zijn humeur wat hij op mij af reageert. Hij begrijpt niet dat ik extreem moe ben, erg misselijk en dat mijn libido nu echt op standje 0 staat. Iemand tips?
quote:
+1quote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef lunapuella het volgende:
Ik prijs me weer even gelukkig met mijn man... :3
Fijn!quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier gaat het veel beter, eigenlijk gisterochtend alleen maar wat bloedverlies, en daarna niet meer. En niets roods, alleen bruinig, en een paar kleine roze stipjes. Ik ben weer gerustgesteld...
NTS, die man van jou....
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:29 schreef coccinelle het volgende:
Hier lijkt mijn man amper te begrijpen dat ik mij heel anders voel en is daarom behoorlijk uit zijn humeur wat hij op mij af reageert. Hij begrijpt niet dat ik extreem moe ben, erg misselijk en dat mijn libido nu echt op standje 0 staat. Iemand tips?
Afschuwelijk ik snap hoe je je moet voelenquote:Op zondag 11 januari 2015 14:31 schreef faptist het volgende:
gevalletje,
Ja hij is nog steeds spoorloos. Ondanks mn grote speurtocht in de buurt + op verschillende websites.
Ik ben radeloos. Weet het echt niet meer.
Heb echt het idee dat ik een familielid ben verloren. Zo heftig is het verdriet.
En velen zullen misschien denken ' het is maar een dier'., maar zo voelt het voor mij en onze familie dus echt niet.
En nee.. we zijn geen hart van NL weirdo's..
Dit idd. Ik word ook vanaf dag 1 heerlijk verwend en in de watten gelegd. Als ik snachts stond over te geven op de wc kwam hij achter me staan om mijn haren naar achter te houden en me doekjes aan te geven (L) .quote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef lunapuella het volgende:
Ik prijs me weer even gelukkig met mijn man... :3
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:10 schreef Malteser het volgende:
Ben ik weer....![]()
Heel pril nog maar ik moet het ergens ventileren... Zou het nu dan toch een keer goed gaan? We zijn in shock!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag geneticus, zal wel confronterend zijn. Dan horen we ook in welke week er meestal een mk plaats vindt bij mijn specifieke translocatie.
Het blijft dubbel he.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef Malteser het volgende:
Heel erg spannend voor jullie Cygne, confronterend zal het zeker zijn. Maar wellicht ook duidelijkheid.
En wat je spoiler betreft, ik heb precies hetzelfde gevoel.... Maar ik hoop dat voor ons beiden '3x is scheepsrecht' geldt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:10 schreef Malteser het volgende:
Ben ik weer....![]()
Heel pril nog maar ik moet het ergens ventileren... Zou het nu dan toch een keer goed gaan? We zijn in shock!
[ link | afbeelding ]
Ik duim mee!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef Malteser het volgende:
Heel erg spannend voor jullie Cygne, confronterend zal het zeker zijn. Maar wellicht ook duidelijkheid.
En wat je spoiler betreft, ik heb precies hetzelfde gevoel.... Maar ik hoop dat voor ons beiden '3x is scheepsrecht' geldt.
Dank je. Goede vraag... Voelt dubbel.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef Omentielvo het volgende:
Malteser gefeliciteerd. Wil je in het update topic?
Sorry als ik eerder dan je gedachten was.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:53 schreef Malteser het volgende:
Het staat er al in zie ik, Lingue was je voor.
Dankjewel allemaal. Echt lief al die reacties!
Geen probleem, super liefquote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef Lingue het volgende:
[..]
Sorry als ik eerder dan je gedachten was.
Maar denk dat er nog wel een paar dames van de 'oude' garde ook je mooie bericht willen zien.
wat een prachtig mooie streep! stik duidelijk ook!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:10 schreef Malteser het volgende:
Ben ik weer....![]()
[ link | afbeelding ]
Hoi! Ik hoop dat hij blijft zitten nu! Hier was drie keer is scheepsrecht!!quote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef Malteser het volgende:
Waarom heb ik nog even getwijfeld om het te delen?
Jullie reacties zijn zo lief... Hoe spannend het ook is, jullie berichtjes geven me een goed gevoel. Dank!
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
*superlijm en tesa powerstrips aan Malteser en Cygne geeft*
quote:Op maandag 12 januari 2015 07:16 schreef NotTheSame het volgende:
* MELD *
Nog steeds geen verse baby hier!
Nog maximaal 3 nachtjes slapen (of beter gezegd, 3 nachten draaien en een beetje slapen) het komt nou wel errug dichtbij.
Wat heerlijk om een uiterste datum te hebben!quote:Op maandag 12 januari 2015 07:16 schreef NotTheSame het volgende:
* MELD *
Nog steeds geen verse baby hier!
Nog maximaal 3 nachtjes slapen (of beter gezegd, 3 nachten draaien en een beetje slapen) het komt nou wel errug dichtbij.
Sorryquote:Op maandag 12 januari 2015 08:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Je zou gister werpen![]()
Gewoon persen![]()
![]()
allerlaatste loodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |