gevalletje,
Ja hij is nog steeds spoorloos. Ondanks mn grote speurtocht in de buurt + op verschillende websites.
Ik ben radeloos. Weet het echt niet meer.
Heb echt het idee dat ik een familielid ben verloren. Zo heftig is het verdriet.
En velen zullen misschien denken ' het is maar een dier'., maar zo voelt het voor mij en onze familie dus echt niet.
En nee.. we zijn geen hart van NL weirdo's..

Coccinelle,
Mijn man toont pas echt interesse sinds vorige week. Ik ben nu 28.5.
Nu pas begint het voor hem echt te worden.
Vraagt hij of hij even aan mn buik mag zitten (duh.. natuurlijk mag dat) en ik zie aan zijn ogen dat hij het heel bijzonder vind wanneer hij haar voelt trappelen of mn buik ziet bewegen door haar geschop.
Hij heeft me wel geweldig verzorgd tot nu toe, smeert m'n buik in met creme, doet wat meer aan het huishouden en kookt nadat ik een lange dag gewerkt heb.
Mijn schoonmoeder zei dat haar man pas na de bevalling in de vader modus kwam. Er moest echt verandering zijn om de verandering te voelen.
Geef het dus wat tijd! Komt echt wel goed.
Met mij gaat het allemaal zo -zo .
Ik ben erg sip, omdat mijn kater weg is.
Ben uitgeput van het zoeken en van de frustratie omdat er wel 30 soorten fb sites zijn met gevonden katten terwijl je voor honden gewoon 1 pagina hebt die goed gedeeld/gezien wordt. ik moet nu zo veel doen om hetzelfde voor elkaar te krijgen..
ik kan gewoon alleen maar janken. echt janken.
Met bebe gaat het wel goed. Beweegt nog lekker maar ik kan er even niet zo van genieten en daar voel ik me dan weer slecht door.