abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148534497
Zoo Twist.. Bezige bij!

NTS
In ieder geval heb je goed geslapen!

Volgens mij beginnen hier de kwaaltjes iets te komen. Kon vannacht niet slapen vd honger. Werd er misselijk van.
pi_148534534
Twist wat leuk! Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen?

Elke keer als ik een post van NTS zie dan hoop ik op een mooie verse babyfoto. Komt hopelijk snel, allerlaatste loodjes!

Deze week kreeg ik voor het eerst een spontane vraag of ik zwanger ben! Studente vroeg het. Alle mannen keken met zo'n blik van 'wtf, je vraagt of je iets mag vragen en dan vraag je dit?!' en de vrouwen hoorde ik iets mompelen over dat ze het al dachten maar nooit zouden vragen. Ik vond het ook best wel lef, uiteraard vind ik m'n buik overduidelijk, maar hij is ook weer niet zo dat er geen twijfel mogelijk is.

Later gaf ik een gastcollege op een andere universiteit, na afloop kreeg ik een fles wijn, toen zei ik dat ik 'm zou bewaren tot juni. Hoogleraar die mij uitgenodigd had: oh waarom dan? Ehh ja ik ben zwanger. En ondertussen dacht ik: je hebt net twee uur mij gezien, hoe kun je dat missen?! Haha mannen (8>
pi_148534841
NTS, hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten :*

Hier eergisteren weer een check-up gehad. Alles zag er goed uit. Qua uitgerekende datum staat het nu definitief op 30 juli. Kan dit aangepast worden in de OP?

Echo maar even onder spoiler ivm grote foto geloof ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_148535314
Oh de genezende kracht van een goede nachtrust. Ik voel me zoveel beter.

En ik zie een mooi plaatje. Juli lijkt nog zo ver, maar wel een mooie maand. Zomerkindje.

Ons volgend kindje moet trouwens maar een herfstkindje worden, dan hebben we lente (ik) zomer (man) en winter (dit meisje).... Lol volgende..
  zaterdag 10 januari 2015 @ 11:12:26 #105
335643 faptist
Maakt fouten
pi_148535932
Fuente,
wat een prachtig begin!
Voor mij lijkt dat alweer zo lang geleden! De tijd gaat echt snel voorbij hoor. Geniet dus maar goed van alles wat op je pad komt :)

Nts,
Oh spannend spannend.. nog maar maximaal 5 daagjes en dan heb jij je kindje in je armen. Zo leuk!
denk aan je!

Hier 28.4 en ik begin echt makkelijk te worden. Steeds vaker komt het besef binnen dat het allemaal niet meer zo perfect hoeft.
Ik krijg de f*ck-it-ik-ben-zwanger-en-je-zoekt-het-maar-uit-houding.

Net heerlijke scones gebakken met clotted cream+ zelfgemaakte jam en nu wacht ik op de visite. Ze zouden om 11 uur komen dus ze daarop getimed. Krijg ik een smsje dat het een uurtje later wordt.
Hmm.. dan maar koude scones! Ook lekker :)
Gisteren voor het eerst in maaaaanden iets gekocht voor mezelf. Een kookboek, haha.
Ik koop dat soort boeken zo graag en ik heb gisteren met kwijl in de mondhoeken alle recepten zitten lezen van Pippa Middleton- Celebrate.
Een heel sfeervol en inspirerend kookboek.
Vandaag weer kat zoeken. Man. man.. wat een ellende ;(
pi_148536663
Dit is wel bijzonder. O+
Als wij een meisje krijgen vernoemen we haar naar een goede vriendin van mij uit Frankrijk. Hoorde vandaag van haar dat zij ook zwanger is precies even ver als ik. Ik ben de eerste die t weet. O+
pi_148538112
Ik heb vandaag wat bruin en roze bloed bij het afvegen. Rationeel weet ik dat het okay kan zijn, maar emotioneel ben ik daar helemaal niet van overtuigd...
pi_148538792
Och jee :* Dat is schrikken!

Hebben jullie misschien gisteravond of vanmorgen seks gehad?

Bij zoon had ik waarschijnlijk daardoor ook toen wat bloed..

Misschien even de vk bellen? Hopelijk is er niks aan de hand
pi_148539191
Wat een schrik. :*
Hopelijk is t niks.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:06:59 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148539824
Ohh Jager wat naar :/ Zit je dan met je onzekerheid, aargh bijtend lijkt me dat
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148539966
Jagar! Dat is heel erg schrikken. Ik snap goed dat je gedachtes met je aan de wandel gaan!!

Dat is wel heel bijzonder Cygne! Mooi!

NtS, als dat hoestje je maar niet in de weg gaat zitten of dat je ziek begint te worden :(

Hier vandaag 34 weken!! De groei echo gister is door het echo bureau als keurig beschouwt, nu even bekijken wat de VK er dinsdag van zegt!

Sinds anderhalve week heb ik echt heel erg last van haaruitval :{ Vervelend en vind het zonde
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:17:17 #112
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148540081
Aahh Jagärtrut wat ontzettend naar! Ik duim voor je!

Faptist, die scones, klinkt lekker! Smakelijk eten!

Cygne wat speciaal zeg O+ !

Ik lig weer heerlijk op bed na een lange walvis badderbeurt. Even rusten en dan vanavond naar een feest. Ik ben erg benieuwd naar de reacties over dat ik er ben ;).
pi_148541302
Oh Jagärtrut, wat een schrik! Ik ga duimen dat je hier nog even een paar maanden mag blijven :*

Wij hebben vanochtend een andere auto gekocht :D
Een Opel Zafira 7zitter *O* Kunnen we even mee vooruit ;)
*knip*Volgende week kunnen we hem ophalen *O*

[ Bericht 13% gewijzigd door Vlinder op 12-01-2015 12:57:33 (megastaart) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:08:30 #114
348178 NotTheSame
pi_148542976
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 15:05 schreef Vlindur het volgende:
Oh Jagärtrut, wat een schrik! Ik ga duimen dat je hier nog even een paar maanden mag blijven :*

Wij hebben vanochtend een andere auto gekocht :D
Een Opel Zafira 7zitter *O* Kunnen we even mee vooruit ;)
[ afbeelding ]
Volgende week kunnen we hem ophalen *O*
Mooie auto Vlindur!

(hebben wij ook, maar dan in de OPC uitvoering :)!)
pi_148543005
Verhaal krijgt misschien nog een staartje. Ik kom er wel op terug als het duidelijk en definitief is :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_148543160
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb vandaag wat bruin en roze bloed bij het afvegen. Rationeel weet ik dat het okay kan zijn, maar emotioneel ben ik daar helemaal niet van overtuigd...
Bloedverlies is stom -O-. Ik had er deze zwangerschap ook last van tot een week of 15. En behoorlijk veel ook. Bleek bij de echo een innestelingsbloeding te zijn die opgehoopt zat en steeds in delen naar buiten kwam. Maar zelfs al weet je de oorzaak, het blijft eng. Hopelijk is het bij jou ook iets onschuldigs!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_148544202
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bloedverlies is stom -O-. Ik had er deze zwangerschap ook last van tot een week of 15. En behoorlijk veel ook. Bleek bij de echo een innestelingsbloeding te zijn die opgehoopt zat en steeds in delen naar buiten kwam. Maar zelfs al weet je de oorzaak, het blijft eng. Hopelijk is het bij jou ook iets onschuldigs!
Ja, ik hoop het ook....Ben weer een beetje rustiger. Het is tot nu toe geen helderrood bloed, dus dat geeft de burgermoed, zeg maar. Helaas geen seks gehad, gister of vandaag. Wel een lastige stoelgang...

Ik heb mezelf een googleverbod opgelegd... Maar proberen het positief in te zien! :)
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:05:53 #118
348178 NotTheSame
pi_148544271
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:09 schreef Vlindur het volgende:
Verhaal krijgt misschien nog een staartje. Ik kom er wel op terug als het duidelijk en definitief is :')
Oei... Succes dan maar!!!
pi_148544312
Jagar, wat een onzekerheid zo. Ik heb bij mijn dochter tot 14 w last gehad van bruin/roze bloedverlies en een enkel druppeltje rood. Het is allemaal goedgekomen, maar de onzekerheid is killing.
Bij deze zwangerschap geen drupje roze/bruin/rood bloedverlies gehad, wat een verschil! Maar dat maakte me dan ook weer onzeker, ik had het idee dat bloedverlies bij mijn zwangerschap hoort ;)
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:18:26 #120
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_148544548
Niet leuk jagar! Ik duim dat alles goed is!

Mooie auto vlindur! Wij hebben vandaag net een babboe big gekocht! Kan ik ook weet even vooruit! Haha
pi_148553474
Mijn tetten doen duizend pijn op de schaal van risu. }:|
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 23:12:01 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148553986
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:55 schreef Cygne het volgende:
Dit is wel bijzonder. O+
Als wij een meisje krijgen vernoemen we haar naar een goede vriendin van mij uit Frankrijk. Hoorde vandaag van haar dat zij ook zwanger is precies even ver als ik. Ik ben de eerste die t weet. O+
Wow dat is zeker bijzonder! Je vertelde laatst al over haar, telepathie? O+
5 - 28 februari Thailand O+
pi_148554235
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wow dat is zeker bijzonder! Je vertelde laatst al over haar, telepathie? O+
Denk t! Hoop zo dat t deze keer goed gaat! Datumtweeling dan. *O*
  Moderator zaterdag 10 januari 2015 @ 23:19:53 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148554252
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:19 schreef Cygne het volgende:

[..]

Denk t! Hoop zo dat t deze keer goed gaat! Datumtweeling dan. *O*
Ik hoop het echt zo erg voor je meis :* O+
5 - 28 februari Thailand O+
pi_148558009
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 22:56 schreef Cygne het volgende:
Mijn tetten doen duizend pijn op de schaal van risu. }:|
O+
Schudden voor gebruik
pi_148558667
Jager, weet niet hoever je nu bent? Ik had met 6 weken roze bloedverlies bij afvegen. De vk zei toen dat dat met mijn termijn heel goed een innestelingsbloeding kon zijn. Toch vond ik het doodeng! Had het een avond, toen niks, middag en avond erna weer. Paar dagen later ineens ook weer een paar keer en toen was het ineens over. Hoop dat het bij jou ook snel stopt, je wordt er zo onzeker van, denkt steeds weer dat het mis is!
:*

Och Faptist, is de kat nog steeds weg? ;(

Bijzonder Cygne!

Mooie echo Fuente!

Reageer morgen weer wat uitgebreider ;). Vandaag vriendin op bezoek gehad die ik al veel te lang niet gezien had, was weer zo gezellig :)
  zondag 11 januari 2015 @ 08:31:55 #127
348178 NotTheSame
pi_148560103
* MELD *
Alles binnenboord!

Cygne, tetpijn is ^O^ !

PureBliss een nieuwe bakfiets, cool!

Feest was leuk, mensen verwachten je gewoonweg niet meer daar :'). Om 0:30uur lekker naar huis gegaan, en nu genieten van de rust in huis, want peuter slaapt bij opa en oma.
pi_148560928
Bloedverlies is stom inderdaad. Ik had het deze week na de seks - het is me wel eerder gebeurd, maar nu is het toch extra schrikken.
pi_148563173
Ik had de vorige keer wat bloedverlies rond week 5, 6 en 7. Dat waren toen contactbloedingen.

Gisteren waren we bij mijn schoonouders, mijn man was zijn vader in de tuin aan t helpen en ik was aan t theeleuten met zijn moeder. Ik ging een filmpje aan haar laten zien op mn telefoon dus moest even naast haar gaan zitten. Slaat ze ineens dr arm om me heen.
:o Terwijl ze best afstandelijk is, normaal.

Mijn schoonmoeder en ik zijn een dag na elkaar jarig dus besloten om samen onze verjaardag te vieren. Ipv t met de hele familie te vieren gaan we lekker met t eigen gezin uit eten. Als cadeautje krijgt ze van ons (kinderen + aanhang) een etentje plus een uitje naar de musical cadeau. Schoonmoeder, schoonzus en ik gaan dan met ons drieën. Lekker veel fijne afleiding dus, de komende tijd. O+
pi_148564788
Dat klinkt heel erg fijn, Cygne! O+ Lekker genieten van de afleiding!

Hier lijkt mijn man amper te begrijpen dat ik mij heel anders voel en is daarom behoorlijk uit zijn humeur wat hij op mij af reageert. Hij begrijpt niet dat ik extreem moe ben, erg misselijk en dat mijn libido nu echt op standje 0 staat. Iemand tips?
  zondag 11 januari 2015 @ 13:47:48 #131
348178 NotTheSame
pi_148565293
Coccinelle, praten, praten, praten. Het grote nadeel van een zwangerschap is dat een man niet kan voelen wat jij voelt. Zeker als er nog niks te zien of te voelen is voor hun.
Meer kun je niet doen, hij zal zelf in moeten zien dat hij (hoe lullig het ook klinkt) voorlopig aan de zijlijn zal staan omdat er een klein wondertje in je buik groeit, en dat hij daar concessies voor zal moeten doen.
Hij kan zijn humeur wel op jou afreageren, maar daar word het voor jou ook niet makkelijker door.
pi_148565341
+1 op NTS. :Y
pi_148565787
+1 op NTS.
Mijn man is zich gaan inlezen, zoals hij zich ook zou inlezen op een grote aankoop. Verschillende bronnen erbij gepakt, welke problemen horen erbij en welke aanpak is het beste. Dus het meeste zag hij wel aan komen. Maar vooral blijven praten!
  zondag 11 januari 2015 @ 14:08:39 #134
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148565822
+1 en laat hem apps of van die websites zien die zwangerschap week per week beschrijven en wat het met jou en je lichaam doet. Dan ziet hij misschien in dat het heel normaal is dat jij je zo voelt, en dat het ook weer over gaat.
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je man je op dit moment minder leuk vindt, hij mist de oude jij! Ik vind mijn man ook niet zo leuk als hij ziek is. :@ Maar het gaat voorbij, en ik weet zeker dat als je wat verder bent in je zwangerschap, het allemaal wat realistischer voor hem gaat voelen.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_148566014
Mijn man zakt net door een antieke eetstoel, hilarisch natuurlijk. Minpuntje van deze actie is de elleboog die vol in mijn buik terecht kwam in de val. ;(

Edit: hij beweegt gelukkig nog. O+
Frits uiteraard. Mijn man zit sowieso niet stil.
  zondag 11 januari 2015 @ 14:31:12 #136
335643 faptist
Maakt fouten
pi_148566415
gevalletje,
Ja hij is nog steeds spoorloos. Ondanks mn grote speurtocht in de buurt + op verschillende websites.
Ik ben radeloos. Weet het echt niet meer.
Heb echt het idee dat ik een familielid ben verloren. Zo heftig is het verdriet.
En velen zullen misschien denken ' het is maar een dier'., maar zo voelt het voor mij en onze familie dus echt niet.
En nee.. we zijn geen hart van NL weirdo's.. ;)

Coccinelle,
Mijn man toont pas echt interesse sinds vorige week. Ik ben nu 28.5.
Nu pas begint het voor hem echt te worden.
Vraagt hij of hij even aan mn buik mag zitten (duh.. natuurlijk mag dat) en ik zie aan zijn ogen dat hij het heel bijzonder vind wanneer hij haar voelt trappelen of mn buik ziet bewegen door haar geschop.
Hij heeft me wel geweldig verzorgd tot nu toe, smeert m'n buik in met creme, doet wat meer aan het huishouden en kookt nadat ik een lange dag gewerkt heb.
Mijn schoonmoeder zei dat haar man pas na de bevalling in de vader modus kwam. Er moest echt verandering zijn om de verandering te voelen.
Geef het dus wat tijd! Komt echt wel goed.

Met mij gaat het allemaal zo -zo .
Ik ben erg sip, omdat mijn kater weg is.
Ben uitgeput van het zoeken en van de frustratie omdat er wel 30 soorten fb sites zijn met gevonden katten terwijl je voor honden gewoon 1 pagina hebt die goed gedeeld/gezien wordt. ik moet nu zo veel doen om hetzelfde voor elkaar te krijgen..
ik kan gewoon alleen maar janken. echt janken.

Met bebe gaat het wel goed. Beweegt nog lekker maar ik kan er even niet zo van genieten en daar voel ik me dan weer slecht door. :(
pi_148566416
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:17 schreef Cholula het volgende:
Mijn man zakt net door een antieke eetstoel, hilarisch natuurlijk. Minpuntje van deze actie is de elleboog die vol in mijn buik terecht kwam in de val. ;(

Edit: hij beweegt gelukkig nog. O+
Frits uiteraard. Mijn man zit sowieso niet stil.
op zich wel een reden om ff je vk te bellen.
:)
pi_148566667
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:31 schreef mignonne het volgende:

[..]

op zich wel een reden om ff je vk te bellen.
Wel?
pi_148566753
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:37 schreef Cholula het volgende:

[..]

Wel?
afhankelijk van hoe hard het geweest is wel ja. je bent al 30 weken ofzo toch? ik zou het wel willen weten iig.
:)
pi_148566954
Ik heb gebeld. Even kijken of hij normaal blijft bewegen en anders weer contact opnemen.
pi_148567653
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 13:29 schreef coccinelle het volgende:
Dat klinkt heel erg fijn, Cygne! O+ Lekker genieten van de afleiding!

Hier lijkt mijn man amper te begrijpen dat ik mij heel anders voel en is daarom behoorlijk uit zijn humeur wat hij op mij af reageert. Hij begrijpt niet dat ik extreem moe ben, erg misselijk en dat mijn libido nu echt op standje 0 staat. Iemand tips?
Over hem heen kotsen?
pi_148567717
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Over hem heen kotsen?
:D
  zondag 11 januari 2015 @ 15:12:20 #143
348178 NotTheSame
pi_148567901
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Over hem heen kotsen?
:r _O- :') !
Dat zou ik pas doen als praten niet helpt!

Ik heb hier trouwens ook geen mega-meelevende man hoor. Heb net zelf met een bank lopen sjouwen omdat ik een afsluitweerstand vergeten was op de kabelversterker die achter de bank zit. En even peuter uit bed halen omdat ze alles bij elkaar schreeuwt zat er ook al niet bij. Neuuu, slapen op MIJN bank (terwijl ik nu op een stoel hang) is veel fijner :').
pi_148568070
Ik prijs me weer even gelukkig met mijn man... :3
  zondag 11 januari 2015 @ 15:21:13 #145
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_148568248
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef lunapuella het volgende:
Ik prijs me weer even gelukkig met mijn man... :3
+1

NTS, ik zou echt even in de hormonstermodus gaan en m van die bank afschoppen!

En verder: laat ze 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' eens lezen. Licht verteerbaar, en geschreven voor mannen die t anders allemaal niet snappen.

Vriend is alweer in de meeveermodus, en doet nu wat extra in huis (hij deed al best veel) en met J. Ik ben namelijk kapot na 2 uurtjes safaripark, en ga zo even naar bed :O :Z
pi_148568477
Jagar, bloedverlies is inderdaad stom! :* Hoe gaat het nu?

Cygne da's inderdaad bijzonder, zo tegelijk zwanger zijn O+
Als het zo simpel was als een kwestie van gunnen, wist ik zeker dat het dit keer goed zat! :*

Cocci, inderdaad wat de rest zegt :Y Het lastigste is ook dat het zo verschillend kan zijn per persoon. Ik weet niet of jullie veel zwangeren in je directe omgeving hebben (gehad), maar dat kan zowel in je voor- als nadeel werken.

Faptist, hoop dat je kat snel terugkomt of gevonden wordt! :*

Cholula, oei dat is even schrikken! Hopelijk laat Frits zometeen nog even goed van zich horen voelen; kan me voorstellen dat dat geruststellend is.

Hier ondertussen al weer 24 weken, de tijd vliegt echt voorbij! :o Ik voel Mini ook steeds beter schoppen O+ soms zit er echt een karatetrap tussen!
Gisteren en vandaag al flink opgeschoten met de babykamer (alleen nu flink spierpijn en kapotte knieën ;( ) en dinsdag komen de meubeltjes en de kinderwagen! O+ O+
pi_148570019
Hier gaat het veel beter, eigenlijk gisterochtend alleen maar wat bloedverlies, en daarna niet meer. En niets roods, alleen bruinig, en een paar kleine roze stipjes. Ik ben weer gerustgesteld...

NTS, die man van jou.... oO/
pi_148570138
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier gaat het veel beter, eigenlijk gisterochtend alleen maar wat bloedverlies, en daarna niet meer. En niets roods, alleen bruinig, en een paar kleine roze stipjes. Ik ben weer gerustgesteld...

NTS, die man van jou.... oO/
Fijn! :*
pi_148571597
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 13:29 schreef coccinelle het volgende:

:( Wat een druif o|O .
Ik vind dat rot voor je, juist in deze periode mag je wel wat extra steun van je partner verwachten, je hebt het zelf al moeilijk genoeg nu. Ik zou er toch op blijven hameren dat je je nu erg beroerd voelt en ook aangeven wat het met je doet als hij zijn humeur op jou afreageert.
pi_148571704
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:31 schreef faptist het volgende:
gevalletje,
Ja hij is nog steeds spoorloos. Ondanks mn grote speurtocht in de buurt + op verschillende websites.
Ik ben radeloos. Weet het echt niet meer.
Heb echt het idee dat ik een familielid ben verloren. Zo heftig is het verdriet.
En velen zullen misschien denken ' het is maar een dier'., maar zo voelt het voor mij en onze familie dus echt niet.
En nee.. we zijn geen hart van NL weirdo's.. ;)

Afschuwelijk ik snap hoe je je moet voelen :'( . Heb hier 3 hondjes die mijn alles zijn, moet er niet aan _denken_ dat er eentje kwijt zou zijn. Ik hoop echt voor je dat je hem snel terug hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')