Dit idd. Ik word ook vanaf dag 1 heerlijk verwend en in de watten gelegd. Als ik snachts stond over te geven op de wc kwam hij achter me staan om mijn haren naar achter te houden en me doekjes aan te geven (L) .quote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef lunapuella het volgende:
Ik prijs me weer even gelukkig met mijn man... :3
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:10 schreef Malteser het volgende:
Ben ik weer....![]()
Heel pril nog maar ik moet het ergens ventileren... Zou het nu dan toch een keer goed gaan? We zijn in shock!
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag geneticus, zal wel confronterend zijn. Dan horen we ook in welke week er meestal een mk plaats vindt bij mijn specifieke translocatie.
Het blijft dubbel he.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef Malteser het volgende:
Heel erg spannend voor jullie Cygne, confronterend zal het zeker zijn. Maar wellicht ook duidelijkheid.
En wat je spoiler betreft, ik heb precies hetzelfde gevoel.... Maar ik hoop dat voor ons beiden '3x is scheepsrecht' geldt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:10 schreef Malteser het volgende:
Ben ik weer....![]()
Heel pril nog maar ik moet het ergens ventileren... Zou het nu dan toch een keer goed gaan? We zijn in shock!
[ link | afbeelding ]
Ik duim mee!quote:Op zondag 11 januari 2015 19:19 schreef Malteser het volgende:
Heel erg spannend voor jullie Cygne, confronterend zal het zeker zijn. Maar wellicht ook duidelijkheid.
En wat je spoiler betreft, ik heb precies hetzelfde gevoel.... Maar ik hoop dat voor ons beiden '3x is scheepsrecht' geldt.
Dank je. Goede vraag... Voelt dubbel.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef Omentielvo het volgende:
Malteser gefeliciteerd. Wil je in het update topic?
Sorry als ik eerder dan je gedachten was.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:53 schreef Malteser het volgende:
Het staat er al in zie ik, Lingue was je voor.
Dankjewel allemaal. Echt lief al die reacties!
Geen probleem, super liefquote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef Lingue het volgende:
[..]
Sorry als ik eerder dan je gedachten was.
Maar denk dat er nog wel een paar dames van de 'oude' garde ook je mooie bericht willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |