Een monteur, secretaresse, persoonlijke bewaker van de directeur van Hebdo, toevallig passerende agent, toevallige bezoeker van Hebdo en voor de rest personeel van het blad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand hier wie de andere slachtoffers zijn, naast de politieman en de vier cartoonisten?
Waren dat redacteuren?
Ook niet moeilijk als de namen deels bij de tekeningen staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En in het gebouw riepen ze "waar is xxx waar is xxx?!?"
Politieman, bodyguard van de hoofdredacteur, receptionist, bezoeker, en 8 journalisten, waaronder 4 tekenaars (en ook de hoofdredacteur).quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand hier wie de andere slachtoffers zijn, naast de politieman en de vier cartoonisten?
Waren dat redacteuren?
Inderdaad, ik ben het met je eens!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die jongens zijn geoefend om een geweer af te vuren, dat zegt verder niks over hun intelligentie. En dat blijkt nu, als dat verhaal klopt.
Ga niet met zo'n mongool in discussie joh, Zijn brein is voorgeprogrammeerd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die jongens zijn geoefend om een geweer af te vuren, dat zegt verder niks over hun intelligentie. En dat blijkt nu, als dat verhaal klopt.
Jij weet het telefoonnummer van het gebouw naast je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het verkeerde gebouw binnenlopen is op z'n minst dom. Deze monteurs hadden ook een belletje kunnen doen oid en dan was het niet eens doorgegaan. Misschien.
Het is verklaard door een van de monteurs die ze de goede kant op heeft gestuurd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef Mansjester het volgende:
Wat ik niet snap. Waarom wordt niet duidelijk gezegd dat die lullo's eerst gewoon het verkeerde gebouw binnen zijn gelopen?Lijkt me toch wel een belangrijk punt. Of is later gebleken dat die info niet klopt? Wordt namelijk door veel bronnen gemeld.....
Ja idd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, vrij slecht getekend ook.
Zo hee, bedankt voor deze breaking info.quote:
Wat aardig van de monteur.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is verklaard door een van de monteurs die ze de goede kant op heeft gestuurd.
OMG!quote:
Ah oké, dank!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
en twee agenten en een monteur bij het verkeerde adres
Als je eens iets wilt lezen hierover:quote:
Randstad uitzendbureau.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is de afkomst van die monteur bekend?
Ze probeert het weer snel recht te lullen. Hoe idioot moet je wel niet zijn om je af te vragen of Le Penn hier achter zit. Heeft links wel een handje van om islamitische ellende meteen af te wimpelen en met verdachtmakingen te komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef MrBadGuy het volgende:
GL gekkie die zich 'slechts afvroeg' of Le Pen er stiekem achter zat verdedigd haarzelf:
[..]
http://cjmhereijgers.wix.com/carinhereijgers
Samenvatting: ik snap Twitter gewoon niet zo en er stond toch een vraagteken achter
Antisemiet of gewoon een extreem laag IQ ?? (of beide?)quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Klinkt als een toneelstukje dit.
De mossad heeft weer toegeslagen..
Hmm, vreemd danquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is verklaard door een van de monteurs die ze de goede kant op heeft gestuurd.
Okequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel wat beters te doen.
Nee? Vertelquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo hebben jullie het al gehoord van die aanslag in Parijs?
Infidel, logischquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was bij het gebouw waar ze als eersten vriendelijk aanklopten.. ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom die onschuldige monteur dood moest..
Ook die cartoons in Nederland hoeven van mij niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:47 schreef agter het volgende:
[..]
Ja idd.
Heb niet de indruk dat ik die cartoons ga missen.
Dat incidentje van die labiele personen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Blijkbaar hun moord wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee best saai eigenlijk
was het hun leven waard?
Nee, vertelquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waar is de monteur?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:47 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Politieman, bodyguard van de hoofdredacteur, receptionist, bezoeker, en 8 journalisten, waaronder 4 tekenaars (en ook de hoofdredacteur).
Dat zijn collega geëxecuteerd werd dan mogelijk ook een lichte motivatie zijn geweest om ze vriendelijk de goede kant op te sturen.quote:
Politicus, dus geestelijk beperkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:48 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ze probeert het weer snel recht te lullen. Hoe idioot moet je wel niet zijn om je af te vragen of Le Penn hier achter zit. Heeft links wel een handje van om islamitische ellende meteen af te wimpelen en met verdachtmakingen te komen.
""De terreurorganisatie ISIS is opgericht en wordt gerund door zionisten om de islam zwart te maken""
-PVDAer Yasmina Haifi-
[..]
Antisemiet of gewoon een extreem laag IQ ?? (of beide?)
Eerst de afkomst, daarna dit soort details.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zijn collega geëxecuteerd werd dan mogelijk ook een lichte motivatie zijn geweest om ze vriendelijk de goede kant op te sturen.
Niet alleen politie operaties in Reimstwitter:lamarsweb twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:47:02[#CharlieHebdo] Opérations policières à Reims, Pantin, Strasbourg et Gennevilliers http://t.co/vWea3E7f2D reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb je ook nog die tweet van die PvdA'er?
twitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
Nogmaals, dat is het punt niet. Jezusquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook die cartoons in Nederland hoeven van mij niet.
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook die cartoons in Nederland hoeven van mij niet.
Ik werk in een kledingwinkel en toevallig weet ik dat wel ja!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij weet het telefoonnummer van het gebouw naast je?
jij vindt het raar dat er in eens religieus boek staat dat ongelovigen naar de hel gaan. En als je niet gelovig bent, waar maak je je druk om? Dan geloof je toch niet in een hel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Irakees het volgende:
[..]
Nonsens. Er wordt niet gezegd "goyim is minder waard dan een hond (alleen tijdens een strijd hoor)", of kafir zal branden in de hel, telkens maar weer en weer en weer (alleen in een strijd hoor)
Fake ID om tijdswinst te boeken door de recherche op een dwaalspoor te brengen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef primakov het volgende:
Als je de video bekijkt zie je dat ze getraind zijn, ze hadden een vluchtauto, zijn gemaskerd, wisten waar ze moesten zijn en zijn ook tot nu toe weten te ontkomen.. En dan laten ze hun ID's in de auto liggen?Er klopt iets niet
Godver, nog in de buurt ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen wel ja: https://nijmegen.groenlinks.nl/carin-hereijgers
O bij 2 doden was het niet erg geweest?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar in zijn verdediging, hij wist toen hij dit plaatste nog niet dat er zoveel doden waren gevallen (hij ging er waarschijnlijk vanuit dat het twee à drie waren, waarmee het wel gepast was).twitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
twitter:CP_4_Heerlen twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:46:37Terroristen #CharlieHebdo geïdentificeerd. Hunt them down #PoliceNationale et Legion Etranger! #France #Paris http://t.co/sIyIV0IYbg reageer retweet
Het voor- en nadeel van twitter: je komt erachter hoe dom mensen precies zijn, omdat ze hun hersenscheten niet meer hoeven te filterenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar in zijn verdediging, hij wist toen hij dit plaatste nog niet dat er zoveel doden waren gevallen (hij ging er waarschijnlijk vanuit dat het twee à drie waren, waarmee het wel gepast was).twitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
Muah zo professioneel waren ze ook weer niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef primakov het volgende:
Als je de video bekijkt zie je dat ze getraind zijn, ze hadden een vluchtauto, zijn gemaskerd, wisten waar ze moesten zijn en zijn ook tot nu toe weten te ontkomen.. En dan laten ze hun ID's in de auto liggen?Er klopt iets niet
Wanneer terroristen/moslim-extremisten ons willen aanvallen kunnen ze dit sowieso wel. Daarvoor hoeven er niet eerst moslims naar Europa te verhuizen. Je hoeft immers niet per se grote groepen moslims in een gebied te hebben om het gebied kwetsbaar te maken voor terroristen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Begrijp me goed, de rest van de retoriek vind ik de grootst denkbare onzin maar die burgeroorlog...Aan moslimextremisten op het continent geen gebrek, en alsmaar meer zetten de stap naar het slagveld( en trainingskampen.)
Nou ja, ik baseer me op wat ik gehoord heb op het nieuwsbericht. Zou best kunnen dat het maar 7 journalisten waren dan, en de monteur. Aangezien je wel in totaal op 12 uit moet komen.quote:
Ik vind het vrij logisch. Ze waren gemaskerd, ID heb je dan bij om niet in de shit te komen bij een routine controle, volgepompt met adrenaline vergeet je nog weleens dingen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef primakov het volgende:
En dan laten ze hun ID's in de auto liggen?Er klopt iets niet
Thanksquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het gebouw waar CharlieHebdo zit, zitten kennelijk meerdere bedrijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:50 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik werk in een kledingwinkel en toevallig weet ik dat wel ja!
Wat jij nu allemaal opsomt is niet indrukwekkend ofzo, ze waren zelfs bij het verkeerde gebouw. En in alle chaos een id kaart verliezen is helemaal niet raar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef primakov het volgende:
dat blijft wel een goed verhaal ja, een paspoort die in zijn geheel teruggevonden is, maar van het vliegtuig niks.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:50 schreef b4kl4p het volgende:
Sjonge, eerst die 911 brokkenpiloot die zijn paspoort uit het raam heeft gegooid vlak voor de impact. Nu deze prutser die zich nog even aan het aftrekken was op de achterbank op het paspoort van zijn maat.
N00BS
Ach, de moordenaar van Gerrit Jan Heijn was hoogbegaafd maar ging boodschappen doen met het losgeld waardoor hij werd gepakt.. De terroristen in Parijs zijn vermoedelijk niet hoogbegaafd dus zo'n fout verbaast me niet eens eigenlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef primakov het volgende:
Nijmegen, waar de politiebureau's langer openblijven om vooraf ingevulde aangiftes tegen Wilders op te nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Godver, nog in de buurt ook.
Hier met je aluhoedje: BNW / De aanslag op Charlie Hebdo dl.2quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:49 schreef primakov het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
De id's horen bij het plan. Expres in de auto laten liggen en de verkeerde mensen worden opgepakt
Dat denk ik ook. Anders zijn ze GIGANTISCH dom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
De id's horen bij het plan. Expres in de auto laten liggen en de verkeerde mensen worden opgepakt
Oja, dat is waar. Maar dat maakt het in mijn ogen niet minder dom. Ik vind het best een risico om bij het verkeerde pand aan te kloppen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In het gebouw waar CharlieHebdo zit, zitten kennelijk meerdere bedrijven.
En een monteur is meestal niet 100% in dat specifieke gebouw aanwezig; die wordt gewoon naar een melding gestuurd.
Wat zijn dit voor moeilijke woorden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef UpsideDown het volgende:
Die Belg verwoordt het wel redelijk, het geïmporteerde wahabisme is de kanker.
Gemaskerde man , wilt u mu aub uw ID geven?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind het vrij logisch. Ze waren gemaskerd, ID heb je dan bij om niet in de shit te komen bij een routine controle, volgepompt met adrenaline vergeet je nog weleens dingen.
Als de berichten juist zijn, door syriegangers/bekende extremisten aan te pakken wel en dat is niet gebeurd. Gebeurt hier in NL ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer terroristen/moslim-extremisten ons willen aanvallen kunnen ze dit sowieso wel. Daarvoor hoeven er niet eerst moslims naar Europa te verhuizen. Je hoeft immers niet per se grote groepen moslims in een gebied te hebben om het gebied kwetsbaar te maken voor terroristen.
We moeten dus altijd waakzaam zijn, maar niet doorslaan in een politiestaat waar wij zelf eigenlijk nog grotere slachtoffers worden. En de waakzaamheid moet zich niet focussen op moslims, maar op extremisten/terroristen. Natuurlijk vele malen makkelijker gezegd dan gedaan, maar door het gemiddelde moslimgezin te wantrouwen had je de schoften die deze aanslag gepleegd hebben hoogstwaarschijnlijk niet tegen gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |