quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef Inspireme het volgende:
Eerlijk. Die cartoons zijn smakeloos
De koran is ook smakeloos. De Bijbel ook. De Thora ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef Inspireme het volgende:
twitter:EdgeOfEurope twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:37:37Volgens de Franse pers (via de RAI) is er van één dader de identiteitskaart gevonden in de eerste gebruikte auto. #manmanman #wateenprofs reageer retweet
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef Inspireme het volgende:
geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen over voetbal niks wist.
Misschien moet je de NOS in dezelfde categorie plaatsen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen kudo's kan sparen voor al mijn rake uitspraken vandaag.
http://cjmhereijgers.wix.com/carinhereijgersquote:Beste mensen,
Op twitter actief zijn is een leerzaam proces. En ik leer er veel mensen kennen, die duidelijk al een mening hebben over mij zonder mij te kennen. Dat vind ik jammer, maar blijkbaar werkt het zo. Verder houd ik me niet precies aan de regels van twitter, begrijp ik:
Blijkbaar gaat men ervan uit dat je de hele dag op twitter bent. Vanmiddag had ik ook andere dingen offline te doen.
Voor de goede lezer: er stond een vraagteken achter mijn tweet. Blijkbaar is een vraag geen vraag op twitter, maar wordt dat gelezen als een suggestie. Dat was niet mijn bedoeling.
Mijn bedoeling was dat er met een open oog gebruik gaat worden gemaakt van de persvrijheid die er is om uit te zoeken wie de daders en wat de motivatie achter deze daad is.
Ik neem aan en hoop dat iedereen zal begrijpen dat als iemand als persoon iets schrijft dat niet de volle partijlijn van een partij is, maar een opmerking, in dit geval een vraag, van een persoon. Je moet mijn vraag ook niet relateren aan de politiek, maar gewoon aan mij als een onafhankelijke persoon, met behoefte aan een zoektocht naar de waarheid en een goede oplossing voor de problemen die vandaag weer aan het daglicht zijn gekomen helaas.
Ik vind persvrijheid ontzettend belangrijk en hoop dan ook dat deze zal prevaleren boven allerlei beeldvorming van welke vorm dan ook.
Als je dit niet gelooft, is dat aan jou. Maar het is zoals ik het hier schrijf.
Vriendelijke groet,
@actiecarin (Carin Hereijgers)
goeie ninjaquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De koran is ook smakeloos. De Bijbel ook. De Thora ook.
Leer ermee leven of rot op.
Kan toch? In de haast om snel een andere vluchtauto te nemen, bijvoorbeeld. Neemt niet weg dat het raar is dat ze geen valse ID's hadden dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
ID vergeten
Volgens weekblad Le Point zijn de verdachten opgespoord doordat ze hun identiteitskaart hadden laten liggen in hun vluchtauto.
Ik vind dit echt een vreemd verhaal
Eigenlijk wel. Ben begonnen aan de Koran en er staan rare dingen in. Evenas in de bijbel natuurlijk. En andere boeken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Daarnaast komt ook dat je al smakeloos bent als je een yezidi bent. Genoeg reden voor de daders om je van kant te makenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Leer er meer leven of rot op.
je moeder is ook smakeloosquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Leer ermee leven of rot op.
Wel toevallig dan dat die ID van een voormalige Syrie-ganger isquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:36 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik twijfel echt of ze het niet expres hebben gedaan om een vals spoor te creëren
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef hole1988 het volgende:
twitter:EdgeOfEurope twitterde op woensdag 07-01-2015 om 22:37:37Volgens de Franse pers (via de RAI) is er van één dader de identiteitskaart gevonden in de eerste gebruikte auto. #manmanman #wateenprofs reageer retweet
Ik niet want het zijn duidelijk kansloze lafbekken die bijna alles fout deden (fout adres, geen pincode voor de deur, geen (reserve) vluchtauto, gefaald in Syrië, etc.).quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
ID vergeten
Volgens weekblad Le Point zijn de verdachten opgespoord doordat ze hun identiteitskaart hadden laten liggen in hun vluchtauto.
Ik vind dit echt een vreemd verhaal
Doet mij denken aan de Spaanse aanslagen..quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef Kosmoproleet het volgende:
Alledrie hebben ze per ongeluk hun ID laten vallen.
?
Wat een lulverhaal weer dit.
Eens, ook mijn ding niet. Maar dat is het punt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef Inspireme het volgende:
Dat blijkt een flink probleem bij je te zijn jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
geen idee waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |