Frustreeeeeeeeeeereeendquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nu daar in beeld:
Paris Deputy Mayor: Gunmen MAY have been arrested
Oftewel, nog niets bekend.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja als je een verkeerscontrole tegenkomt moet je je ID laten zien, als je die niet bij hebt krijg je meteen problemen die je beter kan ontwijken.
Ik twijfel echt of ze het niet expres hebben gedaan om een vals spoor te creërenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
ID vergeten
Volgens weekblad Le Point zijn de verdachten opgespoord doordat ze hun identiteitskaart hadden laten liggen in hun vluchtauto.
Ik vind dit echt een vreemd verhaal
Je hebt gelijk, in de snelheid overheen gelezen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nu daar in beeld:
Paris Deputy Mayor: Gunmen MAY have been arrested
Oftewel, nog niets bekend.
Dit is dus overduidelijk geen extremisten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
ID vergeten
Volgens weekblad Le Point zijn de verdachten opgespoord doordat ze hun identiteitskaart hadden laten liggen in hun vluchtauto.
Ik vind dit echt een vreemd verhaal
Die worden wel gepakt hoor.quote:
Ik zou mijn ID ook meenemen hoor. Zoals ik al zei: stel je wordt aangehouden terwijl je rondrijdt en ze vragen je ID dan kan je die gewoon laten zien en krijg je geen extra problemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Waarom neem je een ID mee bij een aanslag?Voor als de politie je vraagt om legitimatie?
Wel handig als de terroristen via twitter mee kunnen kijken waar de politie opgesteld is..quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zal geen media bij mogen, maar wel raar dat er geen beelden zijn van omstanders
Ja, want als jij dan niet je ID kunt laten is het einde oefening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Waarom neem je een ID mee bij een aanslag?Voor als de politie je vraagt om legitimatie?
Dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CNN is nog wel het minst te vertrouwen van allemaal.
Dan zou ik een vals ID meenemen. Sowieso geen leads naar jezelf, erg amateuristisch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zou mijn ID ook meenemen hoor. Zoals ik al zei: stel je wordt aangehouden terwijl je rondrijdt en ze vragen je ID dan kan je die gewoon laten zien en krijg je geen extra problemen.
Ze hadden kalasjnikovs bij zich. Het was dan einde oefening agent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:36 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ja, want als jij dan niet je ID kunt laten is het einde oefening.
CNN zegt dat "Gunman MAY have been arrested" En ze baseren zich op de loco-burgemeester van Parijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:33 schreef eenjongen... het volgende:
CNN zegt ook dat ze aan zijn gehouden
Voor hetzelfde geld zijn het ID's van reeds in Syrië overleden kalifaatgangers...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:36 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik twijfel echt of ze het niet expres hebben gedaan om een vals spoor te creëren
Als je je niet kan legitimeren kun je een boete krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:28 schreef Merkie het volgende:
Waarom zouden ze hun ID-kaart meenemen als ze op moordtocht gaan?
Gelijk krijgen met welke exacte beweringen van hem?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Breivik was een gestoorde eenling - moeten we trouwens wel mee oppassen, als de ontwikkelingen zich op deze voet doorzetten zou hij gestoorde kindermoordenaar of niet met z'n toekomstbeeld/angsten zo maar eens gelijk kunnen krijgen- deze mensen handelden alleen vandaag al met z'n drieën.
Dan weet Allah wie hij 72 maagden moet geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mossad had de vluchtauto eerder gelokaliseerd en de id-kaarten van drie willekeurige anti-semieten in die auto geflikkerd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit is dus overduidelijk geen extremisten.
Waarschijnlijk weer de Mossad.
Oh ja, dat dacht ik al, de FOK trollquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Leads? Een willekeurige politiecheck die je totaal niet verdacht zou maken is geen lead.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dan zou ik een vals ID meenemen. Sowieso geen leads naar jezelf, erg amateuristisch.
Ik dacht dat je alleen over voetbal niks wist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:37 schreef Inspireme het volgende:
Eerlijk. Die cartoons zijn smakeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |