Die hadden toch wel binnen gekomen. Of zij die code nou zou geven of niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook een natuurlijke reactie, maar als het bijvoorbeeld duidelijk extremisten waren, dan zou je kunnen pleiten voor de noodzaak van heroïsme - wat schuldgevoel zou kunnen opleveren wanneer je voor jezelf koos.
Misschien heeft rappert The Game nog een interessante tweet.quote:
vreselijk mens ben jijquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:03 schreef Smack10 het volgende:
Dat Je Suis CHarlie, je zou bijna op nog een aanslag hopen
Precies.. ik denk dat die mevrouw een lange weg van therapie bij een psychiater te wachten staat..quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook een natuurlijke reactie, maar als het bijvoorbeeld duidelijk extremisten waren, dan zou je kunnen pleiten voor de noodzaak van heroïsme - wat schuldgevoel zou kunnen opleveren wanneer je voor jezelf koos.
Kan je deze post uitleggen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:03 schreef Smack10 het volgende:
Dat Je Suis CHarlie, je zou bijna op nog een aanslag hopen
Das niet waar. Jij kwam met een (in mijn ogen) absurde stelling, louter gebaseerd op het handelen van de vermeende 1%. Daaraan verbond je meteen maar conclusies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de kern van mijn punt to begin with.
Kan van alles zijn. Het irrationele van religie (op dit moment dan vooral de islam) en de "waarheid"/"macht" die er op grond van (dat) geloof aan één persoon (Allah)/boek (Koran) wordt toegekend vormt op zichzelf al een gevaar voor van alles en nog wat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oke. Wat voor vrijheden doel je precies op?
Een niet gelovige zal ook niet zo snel iets doen omdat het zogenaamd heilig is he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alleen is bij niet-moslims de kans dat ze spontaan besluiten een letterlijk heilige oorlog te voeren tegen alles en iedereen om hen heen (goed mogelijk in georganiseerd verband) naar ik aanneem een stuk kleiner.
Meer dan honderd Nederlandse syriegangers/jihadisten. Duizenden IS-sympathisanten binnen landsgrenzen. Volgens de AIVD.
Dit is hoe het er tegenwoordig in Nederlandse rechtszalen aantoegaat:
http://download.omroep.nl(...)p4?start=190&end=267
En dan vind jij het gek dat het over moslims gaat en niet over mensen in het algemeen?
Hij vind de mensen aanstellers omdat ze massaal steun betuigen. Aangezien hij nog in de pubertijd zit wil hij natuurlijk het tegenovergestelde van de massa doen, want hij is zo lekker recalcitrant.quote:
het waren vaak geen meningen maar veelal directe beledigingen en ik hoop dan ook dat de grotere discussie wordt of de vrijheod van meningsuiting misschien niet aangepast mag wordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat dat bepaalde meningen niet geuit mogen worden omdat er bepaalde personen gekwetst en boos kunnen worden?
Dat lijkt me logisch. Iedereen censureert zichzelf. Je moet nou eenmaal niet alles altijd willen laten zienquote:
Kom op zeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:08 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
het waren vaak geen meningen maar veelal directe beledigingen en ik hoop dan ook dat de grotere discussie wordt of de vrijheod van meningsuiting misschien niet aangepast mag worden
want je mag alles zeggen over iedereen en iedereen kwetsen tot je bepaalde pijnpunten aanraakt in bepaalde groepen die systematisch hogere machtstoestellen bespreken
Ja uiteraard. In mijn hypothese zou het uitstellen ruimte geven voor (een deel vd) de rest te vluchten oid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die hadden toch wel binnen gekomen. Of zij die code nou zou geven of niet.
Even laten gelden dat ook zij nog een rol spelen en gevaarlijk zijn. Dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:08 schreef meth1745 het volgende:
Als het echt een aanslag van Al Qaida betreft dan zou het misschien meer te maken kunnen hebben met de concurrentie tussen ISIS en Al Qaida. Een promotieactie om recruiten te werven zeg maar...
Henk en Ingrid zitten toch niet op Liveleak man, die blijven hangen bij facebook en spele.nlquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Tegenwoordig hebben we toch LiveLeak.. we zijn al lang niet meer afhankelijk van wat de reguliere media ons willen laten zien
Ik bedoel dat je als je jaren lang het midden oosten in puin schiet, denkt dat je vanuit het westen veilig oorlog kan voeren op een door jou geselecteerd gebied ver weg. Dat je dan niet gek moet opkijken dat er ook dichter bij huis slachtoffers kunnen gaan vallen, in plaats van in het vastgestelde gebied.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat westerse motieven niet altijd zuiver zijn zit daar misschien iets in. Maar neemt niet weg dat de mensen ook niet echt in staat zijn er zelf wat van te maken. Het lijkt me ook prima te doen orde op zaken te stellen zonder al die moorden en andere afgrijslijkheden.
Ach je kan ook gewoon realistisch zijn.quote:
Jihadisten die gepakt worden zou je tegen de muur kunnen zetten, zoals in oorlogstijd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:09 schreef Nintex het volgende:
Gestoord deze aanslag en het begint een verontrustende trend te worden...
De autoriteiten moeten hard ingrijpen, maar je kunt er zo weinig tegen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |