abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148440841
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bashen is wat anders dan kritiek. Wat snappen mensen hier niet aan ?
Feiten opnoemen is bashen?
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:57:15 #152
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148440843

Say what?
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:57:21 #153
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_148440851
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, jij denkt dat de radicalen voor de lol Hebdo uitkozen. Gewoon, omdat het kon. _O-
Er is inderdaad wel een verband, mijn argumentatie was niet helemaal correct.

Herstel:

1. Ze zeggen dat er mensen zijn vermoord
2. Ze zeggen dat de slachtoffers de groep waartoe de daders behoorden door de slachtoffers werden geïrriteerd
3. Ze zeggen dat de slachtoffers 'dom' waren

De suggestie die m.i. wordt gewekt is dat zij de slachtoffers dom vonden omdat ze dit zelf hebben uitgelokt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:57:37 #154
155616 Proximo
For god, king & country
pi_148440864
Al hadden ze half parijs verwoest, men wil gewoon niet inzien dat het hier niet gaat om een religie gelijk aan het bekende christendom, maar om een ideologie die haat in haar kern heeft.

Het enige op TV is afschuw over de daad en nota bene discussies over of dit soort cartoons wel onder de vrijheid van meningsuiting mogen vallen. En maar zwaaien met je pen en oproepen tot tolerantie, alsof "het ware geloof" zich daar ook maar een hol van aantrekt.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_148440872
Een heel mooi stuk over Charlie Hebdo (van voor de laatste aanslagen):
http://www.vn.nl/Archief/(...)ire-in-Frankrijk.htm
pi_148440882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet overigens zelf ook absoluut niet lachen om deze "tekeningen".
Heb er nu al aardig wat gezien, maar het is doorgaans beslist broddelwerk. Er zijn geen grote cartoonisten heengegaan in ieder geval vandaag.
  Redactie Sport woensdag 7 januari 2015 @ 19:58:01 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148440883
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het gaat om je stelling - die je baseert op die 1%.
Die 1% om 0% moet toch op een bepaalde manier verklaarbaar zijn hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148440884
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:57 schreef Sylv3se het volgende:
Vreemd dat de aanslag nog niet is opgeëist.
Jawel, Allah heeft hem opgeëist.
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:58:03 #159
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148440885
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Maar...?
... maar de Mossad is een paar dagen geleden gespot in Parijs, samen met wat hoge Israelische officials, en Arabieren....

Alsnog is dat onvergelijkbaar.

Ten eerste: wapenbedrijven en de farmaceutische industrie zijn niet eens een promile zo kwaadaardig als dit soort terroristen. (artikel is van paar dagen geleden)

... en vandaag stond er een Israelische official vanaf de rampplek te tweeten en foto's te versturen.

Er is een zeer kleine mogelijkheid dat dit een False Flag door Israel/Mossad is. Ook gezien de verstoorde relatie Israel/Frankrijk en het feit dat deze cartoonisten ook kritisch waren op Israel/Mossad, en dat deze daders ook gewoon de Islamitische agent afschoten, is dat iets waar je op zijn minst rekening mee kunt houden...
pi_148440891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Feiten opnoemen is bashen?
Alle moslims zijn potentieel gevaarlijk bv ? Mensen zijn potentieel gevaarlijk.

Maar doe je ding :)
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:58:26 #161
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148440901
Ik las ergens, op hln geloof ik, een getuige die zei dat de daders zeiden dat ze van Al-Qaeda waren. Maar dat hoeft natuurlijk niet te kloppen
Laffe huichelaar
pi_148440904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wat probeer je nou te zeggen? Dat ze het over zichzelf hebben afgeroepen?
als je weet dat het in het verkeerde keelgat schiet vaak verzoekt word om het niet te doen en dan steeds een stap hoger zet en weet met wat voor lui je te maken kan krijgen dan ja kan je spreken van iets op je afroepen
EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:58:49 #163
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148440916
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jawel, Allah heeft hem opgeëist.
word je niet moe van al die onzin die je uitkraamt soms?
pi_148440917
Ik denk absoluut niet dat (gematigde) moslims (als individu) een gevaar vormen, maar persoonlijk beschouw ik (een opmars van) de islam an sich -extreme varianten daarvan helemaal, maar ook de gematigde varianten- zeker wel als een gevaar voor het hebben van een maatschappij zoals ik die graag zie en zoals die we op dit moment in het Westen ook (nog) hebben... Met "gevaar" hoeft het ook niet altijd (rechtstreeks) om geweld en dergelijke te gaan... kan ook gewoon gaan om aantasting van bepaalde vrijheden, waarden, idealen, e.d.
Tails tell tales
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:58:56 #165
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148440926
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:57 schreef Sylv3se het volgende:
Vreemd dat de aanslag nog niet is opgeëist.
Ach ja, voor iedereen staat allang vast dat de daders moslims waren die boos waren vanwege wat tekeningen,....
pi_148440928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik las ergens, op hln geloof ik, een getuige die zei dat de daders zeiden dat ze van Al-Qaeda waren. Maar dat hoeft natuurlijk niet te kloppen
dat zou ik dan ook kunnen roepen natuurlijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_148440938
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... maar de Mossad is een paar dagen geleden gespot in Parijs, samen met wat hoge Israelische officials, en Arabieren....

Alsnog is dat onvergelijkbaar.

Ten eerste: wapenbedrijven en de farmaceutische industrie zijn niet eens een promile zo kwaadaardig als dit soort terroristen. (artikel is van paar dagen geleden)

... en vandaag stond er een Israelische official vanaf de rampplek te tweeten en foto's te versturen.

Er is een zeer kleine mogelijkheid dat dit een False Flag door Israel/Mossad is. Ook gezien de verstoorde relatie Israel/Frankrijk en het feit dat deze cartoonisten ook kritisch waren op Israel/Mossad, en dat deze daders ook gewoon de Islamitische agent afschoten, is dat iets waar je op zijn minst rekening mee kunt houden...
Welke official?
pi_148440939
quote:
Zo gaan ze ff plunderend en moordend door de banlieux.
pi_148440940
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

als je weet dat het in het verkeerde keelgat schiet vaak verzoekt word om het niet te doen en dan steeds een stap hoger zet en weet met wat voor lui je te maken kan krijgen dan ja kan je spreken van iets op je afroepen
En wat is jouw mening hierover?
pi_148440951
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Alle moslims zijn potentieel gevaarlijk bv ? Mensen zijn potentieel gevaarlijk.

Maar doe je ding
Ik ben potentieel gevaarlijk door het bestaan van de Koran.
pi_148440953
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef Forbry het volgende:
Ik denk absoluut niet dat (gematigde) moslims (als individu) een gevaar vormen, maar persoonlijk beschouw ik (een opmars van) de islam an sich -extreme varianten daarvan helemaal, maar ook de gematigde varianten- zeker wel als een gevaar voor het hebben van een maatschappij zoals ik die graag zie en zoals die we op dit moment in het Westen ook (nog) hebben... Met "gevaar" hoeft het ook niet altijd (rechtstreeks) om geweld en dergelijke te gaan... kan ook gewoon gaan om aantasting van bepaalde vrijheden, waarden, idealen, e.d.
Oke. Wat voor vrijheden doel je precies op?
pi_148440956
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:57 schreef Proximo het volgende:

Het enige op TV is afschuw over de daad en nota bene discussies over of dit soort cartoons wel onder de vrijheid van meningsuiting mogen vallen. En maar zwaaien met je pen en oproepen tot tolerantie, alsof "het ware geloof" zich daar ook maar een hol van aantrekt.
Vind dat ook een beetje nutteloos eigenlijk.. het enige waar dat soort onderkruipsels gevoelig voor is, is als je hen met eigen middelen bestrijdt.. kop eraf dus. Alleen zijn we daar te geciviliseerd voor hier.. dus ze hebben vrij spel.
pi_148440959
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ach ja, voor iedereen staat allang vast dat de daders moslims waren die boos waren vanwege wat tekeningen,....
Is ook zo toch? :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 19:59:58 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_148440962
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef franklop het volgende:

[..]

dat zou ik dan ook kunnen roepen natuurlijk
http://www.hln.be/hln/nl/(...)utm_source=hootsuite

quote:
Corinne Rey, beter gekend als cartooniste Coco van Charlie Hebdo, kan de terreuraanslag van vanochtend gelukkig nog navertellen. Ze werd plots geconfronteerd met de zwaarbewapende daders. "Ik had net mijn dochter opgehaald bij de kinderopvang, toen gemaskerde mannen aan kwamen rijden en ons bedreigden", verklaarde Coco op de website 'L'Humanité'. "Ze wilden de redactie binnen en lieten me de toegangscode ingeven."
"Ze hebben gevuurd op mijn collega's Wolinski, Cabu, ... Het duurde zeker vijf minuten. Ik vluchtte onder een bureau. Ze spraken perfect Frans en beweerden van al-Qaida te zijn."

Volgens een ambulancier die ter plekke was, hebben de terroristen op de gelijkvloerse verdieping een man doodgeschoten. Vervolgens zijn ze naar de eerste verdieping gegaan, waar ze de vergaderzaal zijn binnengedrongen. Daar lagen de lichamen volgens de ambulancier op elkaar gestapeld.
Laffe huichelaar
pi_148440976
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die 1% om 0% moet toch op een bepaalde manier verklaarbaar zijn hoor.
0%, wablief.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')