Ah okay, dus we weten dat we niks weten. Duidelijk. Slotje graag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gelijk iets roepen terwijl er niks bevestigd is.
Ik ben 100% voor vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde soort cartoons over alle geloven gemaakt.
En sinds wanneer moet de vrije meningsuiting wijken voor een paar religiefanaten?
Sydney was een voorstander van de IS deze beweren Al-queda te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
In 2011 is er ook al een brandaanslag gepleegd op dit kantoor.
Gezien de recente gebeurtenissen in Canada en Sydney,
lijkt het me vrij dom om zo met vuur te blijven spelen.
Hoezo fout? het zijn toch filmpjes gemaakt door mensen met camera's al zijn er een aantal gemaakt door journalisten die het dak op vluchten dat werd duidelijk vermeld op de NOS, de andere 2 is niet duidelijk of het journalisten zijn, in dit geval betreft het oog getuigen, dus niks verkeerds aan om het zo te benoemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh dan heeft CNN het fout met hun homevideo's en eyewitnesses. Ben trouwens ook een filmpje tegen gekomen vanuit een steeg ergens maar goed, wat zal het volgende zijn? Brussel, London or Amsterdam?
Ik heb dus over officieel bevestiging.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah okay, dus we weten dat we niks weten. Duidelijk. Slotje graag.
Hoezo dom? ehh .. nu is hij dood, niet echt slim dus hèquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sydney was een voorstander van de IS deze beweren Al-queda te zijn.
Hoezo is dat dom?
Het enige domme is dat de cartoons weer op TV komen, zie NOS journaal!
[..]
Hoezo fout? het zijn toch filmpjes gemaakt door mensen met camera's al zijn er een aantal gemaakt door journalisten die het dak op vluchten dat werd duidelijk vermeld op de NOS, de andere 2 is niet duidelijk of het journalisten zijn, in dit geval betreft het oog getuigen, dus niks verkeerds aan om het zo te benoemen.
Geen idee, er zullen er vast wel meer volgen de wereld staat niet stil, hoe je er tegen te bewapenen is een ander verhaal.
Nee, absoluut niet mee eens. De vrijheid van meningsuiting is heel belangrijk. Dat ga je niet opgeven voor lui die daar niet mee om kunnen gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben 100% voor vrijheid van meningsuiting.
Maar na de Moord op Theo van Gogh waren de Nederlandse cabaretiers ook een stuk
voorzichtiger.
Als je een beetje verstand hebt en niet suïcidaal lijkt het me logisch dat je je een beetje inhoud.
Zeker gezien de situatie op dit moment met aanslag op aanslag en het oog op IS.
Oh jij bedoelde de cartoonist, ik dacht dat je de schutters bedoelde, en hier filmpje van het steegje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hoezo dom? ehh .. nu is hij dood, niet echt slim dus hè
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]Een reactie waarin je uitlegt waarom je niet de vraag stelt wat toch het nut is van het intimideren van de pers wanneer voetbalhooligans of gangsters het doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een treffende reactie geschreven, maar bij nader inzien doe ik dat maar niet.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Ja, Tingo, waarom doe je dat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja precies. Vraag me sowieso af waarom je zoiets blijft doen als je weet dat je daar een hoop mensen mee beledigt.
Waarom denk je dat? Omdat alles in de richting van moslim-extremisten wijst? Die het bovendien zelf nogeens bevestigden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:12 schreef superniger het volgende:
Volgens mij waren de daders gewoon echte Ariërs.
Bevesting van wat? En denk je werkelijk dat die er komt? Of bedoel je het pr-verhaal?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb dus over officieel bevestiging.
Of in ieder geval in opdracht van.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:12 schreef superniger het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Of in ieder geval in opdracht van.....
One fear to rule them all.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Zodat Le Pen nog makkelijker aan de macht kan komen.
Wat denk jij?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bevesting van wat? En denk je werkelijk dat die er komt? Of bedoel je het pr-verhaal?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:12 schreef superniger het volgende:
Je weet dat in het Farsi dat Ariërs betekent: Het volk van Iran?Al 2500 jaar(de naam Perzië was eigenlijk een regio en een foute vertaling van de Grieken)?quote:
Die is er niet!!quote:
Ja tuurlijk. Laten we vooral uit alle macht proberen de schuld bij iedereen behalve bij deze zelfverklaarde moslimextremisten te leggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Zodat Le Pen nog makkelijker aan de macht kan komen.
Dan ook niet zoiets roepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat denk jij?
[..]
[..]
Je weet dat in het Farsi dat Ariërs betekent: Het volk van Iran?Al 2500 jaar(de naam Perzië was eigenlijk een regio en een foute vertaling van de Grieken)?
[..]
Die is er niet!!
Ik heb zo snel niet een bron bij de hand.quote:
Nee, ik quote je quote van Izzy.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wie,ik?Ik heb niks geroepen.
Is helemaal correct, wist ik toevallig al. Maar denk dat het overgrote gedeelte hier wel bekend is met context.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat denk jij?
[..]
Als je zelf geen antwoord geeft op mijn vraag zie ik ook geen reden om antwoord te geven op die van jou.
[..]
Je weet dat in het Farsi dat Ariërs betekent: Het volk van Iran?Al 2500 jaar(de naam Perzië was eigenlijk een regio en een foute vertaling van de Grieken)?
ohquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik quote je quote van Izzy.
Het is een vorm van uitdagen. Kijk wat wij allemaal kunnen maken. Zelfde als de VS met haar wapenarsenaal. Ballen tonen. Echt een hoger doel heeft het niet nee, behalve dominant over willen komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat zulke cartoons niks met vrijheid van meningsuiting heeft te maken. Wat is het nut als je bij voorbaat weet dat het bij een groep mensen slecht gaat vallen, het heeft totaal geen doel. waarde of een bijdrage aan wat dan ook.
Nou en?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat zulke cartoons niks met vrijheid van meningsuiting heeft te maken. Wat is het nut als je bij voorbaat weet dat het bij een groep mensen slecht gaat vallen, het heeft totaal geen doel. waarde of een bijdrage aan wat dan ook.
Ja stel je voor dat je iets ter discussie stelt. Dat kán toch niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Anders ga je er serieus op in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Laten we vooral uit alle macht proberen de schuld bij iedereen behalve bij deze zelfverklaarde moslimextremisten te leggen.
Humor!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar zijn betere middelen voor dan opruiende cartoons publiceren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je iets ter discussie stelt. Dat kán toch niet?
Oh wacht..over christenen en andere geloven mogen wel grappen gemaakt worden. Die doen niks terug. Gek he?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
Dus omdat anderen niet de intelligentie hebben om humor te kunnen begrijpen, moeten we maar luisteren naar hen die willen dat wij niets meer relativeren via humor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh ja? Wat dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar zijn betere middelen voor dan opruiende cartoons publiceren.
Ja want met zo'n domme cartoon stel je zoiets echt ter discussie ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je iets ter discussie stelt. Dat kán toch niet?
Oh wacht..over christenen en andere geloven mogen wel grappen gemaakt worden. Die doen niks terug. Gek he?
Blijkbaar wel ..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ja want met zo'n domme cartoon stel je zoiets echt ter discussie ja.
Wat is nu het verschil tussen een spotprent en een bericht waarin staat: de Koran is geraaskal?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het haalt niks uit. Behalve een stel walgelijke mongolen met een IQ van een aardappel voelen zich aangesproken/aangevallen. Denk niet dat dat de doelgroep is van de journalisten. Of wel dan.quote:
Dat we moeten stoppen met het gebruik van humor volgens controlaltdelete.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar gaat de discussie momenteel over? Latest scoop?
Zou het niet uitsluiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Het haalt niks uit. Behalve een stel walgelijke mongolen met een IQ van een aardappel voelen zich aangesproken/aangevallen. Denk niet dat dat de doelgroep is van de journalisten. Of wel dan.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Het haalt niks uit. Behalve een stel walgelijke mongolen met een IQ van een aardappel voelen zich aangesproken/aangevallen. Denk niet dat dat de doelgroep is van de journalisten. Of wel dan.
Dus de cartoons hebben teweeg gebracht dat men erover denkt om te stoppen met humor religies te beledigen? Nuttige cartoons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat we moeten stoppen met het gebruik van humor volgens controlaltdelete.
Omdat het not done is in een bepaalde cultuur.
En die van mening zijn dat je dat moet uit in andere landen.
Laten we ons gaan verlagen door alle moslims uit te gaan moorden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Eens. Die politici vind ik ook best triest, allemaal door een hoepeltje springen om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laten we ons gaan verlagen door alle moslims uit te gaan moorden.
Als we ons al niet met simpele plaatjes mogen uiten..
What is next?
Cabaretiers de cel in gooien?
Dat het jou humor niet is prima, maar iemand overhoop knallen om een tekening is gewoon triest!
Cabaretiers mis je toch niks aan. Ik ben voor!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laten we ons gaan verlagen door alle moslims uit te gaan moorden.
Als we ons al niet met simpele plaatjes mogen uiten..
What is next?
Cabaretiers de cel in gooien?
Dat het jou humor niet is prima, maar iemand overhoop knallen om een tekening is gewoon triest!
Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen. Lijkt wel uitdagen, een sneer verkopen dat mag hier toch ook niet? Maar nu is het vrijheid van meningsuiting opeens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus omdat anderen niet de intelligentie hebben om humor te kunnen begrijpen, moeten we maar luisteren naar hen die willen dat wij niets meer relativeren via humor.
Kom op zeg.
Als je dat zelf niet kunt bedenken? Respectvol met elkaar omgaan ten beginnen. Maar dit is allang opzettelijk verstoord daar is dit weer een goed voorbeeld van.quote:
Je hebt nogal een eenzijdige visie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen. Lijkt wel uitdagen, een sneer verkopen dat mag hier toch ook niet? Maar nu is het vrijheid van meningsuiting opeens.
[..]
Als je dat zelf niet kunt bedenken? Respectvol met elkaar omgaan ten beginnen. Maar dit is allang opzettelijk verstoord daar is dit weer een goed voorbeeld van.
Precies, en daarom begrijp ik niet waarom dit een motivatie is voor een terrorist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen zich niet beledigd voelen. De fout ligt bij hen, niet bij mensen die plaatjes tekenen. Omdat de Islam zegt dat ik dood moet ga ik toch ook geen moslims op straat aanvallen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Cabaretiers mis je toch niks aan. Ik ben voor!
Daar ga je weerquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen. Lijkt wel uitdagen, een sneer verkopen dat mag hier toch ook niet? Maar nu is het vrijheid van meningsuiting opeens.
[..]
Als je dat zelf niet kunt bedenken? Respectvol met elkaar omgaan ten beginnen. Maar dit is allang opzettelijk verstoord daar is dit weer een goed voorbeeld van.
Omdat die motivatie het zelfde is als die van jou..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Precies, en daarom begrijp ik niet waarom dit een motivatie is voor een terrorist.
Precies. Als iemand mij een kankerlijer noemt, dan koop ik even een Kalashnikov om me te wreken. Mensen die graag respectvol met anderen willen omgaan kunnen immers makkelijk aan wapens komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aha een éénzijdige visie mij best. Ik blijf het evengoed uitdagen vinden onder de noemer in het westen hebben we nu éénmaal zulke humor nodig om te relativeren dus hoeven we geen rekening te houden dat het beledigend is voor een andere cultuur. Over éénzijdig gesproken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt nogal een eenzijdige visie.
De meeste extremisten verschuilen zich achter vrijheid van meningsuiting, en dan is dat een vrijheid van meningsuiting in landen waar zij niet vandaan komen.
Moet je eens proberen in de landen waar zij vandaan komen, dan ben je de spreekwoordelijke sjaak.
Wij hier in het westen gebruiken humor ook om te relativeren, het westen... niet die zandbak.
Blijf dan in je zandbak en kom niet hier heen misbruik maken van westerse wetten en regels zoals vrijheid van meningsuiting.
Maar wat vind je van deze aanslag?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aha een éénzijdige visie mij best. Ik blijf het evengoed uitdagen vinden onder de noemer in het westen hebben we nu éénmaal zulke humor nodig om te relativeren dus hoeven we geen rekening te houden dat het beledigend is voor een andere cultuur. Over éénzijdig gesproken.
Volgens mij heb jij geen idee hoeveel moslims al voor elkaar hebben gekregen in andere landen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aha een éénzijdige visie mij best. Ik blijf het evengoed uitdagen vinden onder de noemer in het westen hebben we nu éénmaal zulke humor nodig om te relativeren dus hoeven we geen rekening te houden dat het beledigend is voor een andere cultuur. Over éénzijdig gesproken.
Mag ik de spot drijven met Cromwell, Andrew Jackson en Leopold II? Waarom dan niet met Mohammed?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel weer een hoog false flag-radar uitstaan.. benieuwd wat de volgende is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat vind je van deze aanslag?
En over uitdagen gesproken![]()
Ja al die boze moslims. We moeten ze flink aanpakken!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee hoeveel moslims al voor elkaar hebben gekregen in andere landen.
Komaan zeg.
Je begrijpt jezelf blijkbaar niet, en mij niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel weer een hoog false flag-radar uitstaan.. benieuwd wat de volgende is.
[..]
Ja al die boze moslims. We moeten ze flink aanpakken!
Ik vind het ook altijd wel knap dat iemand helemaal van daar naar hier komt reizen om zich hier te komen ergeren aan een mening. Ik weet dat sommige mensen teveel tijd over hebben, maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt nogal een eenzijdige visie.
De meeste extremisten verschuilen zich achter vrijheid van meningsuiting, en dan is dat een vrijheid van meningsuiting in landen waar zij niet vandaan komen.
Moet je eens proberen in de landen waar zij vandaan komen, dan ben je de spreekwoordelijke sjaak.
Wij hier in het westen gebruiken humor ook om te relativeren, het westen... niet die zandbak.
Blijf dan in je zandbak en kom niet hier heen misbruik maken van westerse wetten en regels zoals vrijheid van meningsuiting.
Wie wordt er aangepakt dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel weer een hoog false flag-radar uitstaan.. benieuwd wat de volgende is.
[..]
Ja al die boze moslims. We moeten ze flink aanpakken!
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand uit naam van alle Nederlanders en aanslag pleegt. Of uit naam van een andere groep waartoe ik behoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom 'wij' niet in opstand komen tegen misstanden die 'onze' mensen veroorzaken.
Omdat het voor de meeste mensen een ver-van-mijn-bedshow is.
Buiten dat, er zijn genoeg moslims die zich tegen dit soort gruwelijkheden uitspreken.
Ik kan gerust lachen om dat soort cartoons hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat die motivatie het zelfde is als die van jou..
Jij vind de cartoons ook niks..
Hun ook niet alleen vermeld jij het met een keyboard en de terrorist met een AK47.
Van mij mag je ik ben niet snel beledigd, maar als je weet dat je olie op het vuur gooit met zoiets nutteloos als een cartoon waarom zou je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mag ik de spot drijven met Cromwell, Andrew Jackson en Leopold II? Waarom dan niet met Mohammed?
Wat is er dan wel zinvol?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van mij mag je ik ben niet snel beledigd, maar als je weet dat je olie op het vuur gooit met zoiets nutteloos als een cartoon waarom zou je?
Het is een Tekening!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Quote van Hans teeuwen in gesprek met moslimsquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van mij mag je ik ben niet snel beledigd, maar als je weet dat je olie op het vuur gooit met zoiets nutteloos als een cartoon waarom zou je?
omdat het kan en daar gaat het omquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Punt is dat het niet nutteloos id. Het legt heel duidelijk boot dat mensen die niet tegen dit soort satire kunnen niet in Europa thuis horen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja, dat is wel apart he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef redrock het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel knap dat iemand helemaal van daar naar hier komt reizen om zich hier te komen ergeren aan een mening. Ik weet dat sommige mensen teveel tijd over hebben, maar dit slaat alles.
En dan wel daar blijven he, en niet terugkomen om hier mensen te doden .quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Punt is dat het niet nutteloos id. Het legt heel duidelijk boot dat mensen die niet tegen dit soort satire kunnen niet in Europa thuis horen.
Wil je mensen doden wegens een grap dan ga je maar in Syrië wonen.
Ja maar dan hebben ze te veel zand op hun bord en te veel vliegen rond hun hoofd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Punt is dat het niet nutteloos id. Het legt heel duidelijk boot dat mensen die niet tegen dit soort satire kunnen niet in Europa thuis horen.
Wil je mensen doden wegens een grap dan ga je maar in Syrië wonen.
Ik vind het dan wel weer knap dat er al decennia lang mensen van hier naar daar gaan om alles plat te bombarderen, omdat de mening daar hun niet bevalt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef redrock het volgende:
Ik vind het ook altijd wel knap dat iemand helemaal van daar naar hier komt reizen om zich hier te komen ergeren aan een mening. Ik weet dat sommige mensen teveel tijd over hebben, maar dit slaat alles.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer knap dat er al decennia lang mensen van hier naar daar gaan om alles plat te bombarderen, omdat de mening daar hun niet bevalt.
Die is goed. Laatste tijd veel last van lags met gamen bloody annoyingquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een Tekening!!!
hun kunnen toch ook een tekening maken, en hoe vaak en hoeveel word Jezus niet geschoffeerd..
Zie je Christenen er compleet door flippen?
[ afbeelding ]
Nu niet meer nee, maar in het verleden belande je voor dit soort dingen gewoon op een brandstapel!
We hebben ons er overheen gezet, maar er zijn een aantal moslims die dat gewoon niet kunnen en dit moeten uiten door middel van geweld!
Door andere Moslims, bijvoorbeeld, tijdens de rellen om de Deense spotprenten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die is goed. Laatste tijd veel last van lags met gamen bloody annoying
Omdat Christenen minder snel aangebrand zijn misschien? Wellicht hebben moslims ook niet eens zo'n kort lontje, zijn zulke dingen allemaal opzettelijk in het leven geroepen en gestimuleerd door de jaren heen. Zou kunnen he?
Dat vindt je geen geweld?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef theguyver het volgende:
Nu niet meer nee, maar in het verleden belande je voor dit soort dingen gewoon op een brandstapel!
We hebben ons er overheen gezet, maar er zijn een aantal moslims die dat gewoon niet kunnen en dit moeten uiten door middel van geweld!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer knap dat er al decennia lang mensen van hier naar daar gaan om alles plat te bombarderen, omdat de mening daar hun niet bevalt.
Dat zegt hij toch niet? Christenen zijn alleen niet meer in staat om heiligschennis op die manier te bestraffenquote:
Nee joh, politie en andere organisaties in Parijs zijn gewoon un petite peu houtje touwtje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
Nou de daders zijn nog niet gepakt. Oftewel een false flag
Daar ga je de fout al in denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef Izzy73 het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat een moslim terrorist zijn leven en vrijheid op het spel gaat
zetten om iemand te vermoorden die een tekeningetje heeft gemaakt.
Dit is BNW en ik ben van mening dat het door de jaren heen in scene is gezet met een
ander doel voor ogen dan dat de meesten denken.
De moord op Theo van Gogh is de start geweest van een hele reeks en heeft
mijns inziens niets te maken met een boze Moslim die niet wil dat Allah bespot wordt.
Het is een vorm van mind-control.
Want?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar ga je de fout al in denk ik.
Waarom geloof je dat niet? Op dit moment houdt IS huis en vinden er onnoemelijk veel moorden plaats in naam van de islam. Daar kun je niet omheen. Dan is het toch niet ondenkbaar dat zoiets ook hier gebeurt? Er komen lui terug van Syrië en die hebben een steekje los, dus je kunt van alles verwachten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef Izzy73 het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat een moslim terrorist zijn leven en vrijheid op het spel gaat
zetten om iemand te vermoorden die een tekeningetje heeft gemaakt.
Dit is BNW en ik ben van mening dat het door de jaren heen in scene is gezet met een
ander doel voor ogen dan dat de meesten denken.
De moord op Theo van Gogh is de start geweest van een hele reeks en heeft
mijns inziens niets te maken met een boze Moslim die niet wil dat Allah bespot wordt.
Het is een vorm van mind-control.
Denken opzich is niet fout natuurlijk, maar op die manier wel.quote:
Vrijheid van meningsuiting !quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Mitch is misschien een beetje té voor sommige bnw-ers hier, ik meld het maar even om commotie te voorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of juist niet, kijk maar hoeveel emotie dit bij iedereen los maakt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denken opzich is niet fout natuurlijk, maar op die manier wel.
Je geeft je eigen emotie de overhand op wat de werkelijkheid is.
Maar als jij zelf praat over mind controle, hoe kan je dan zeggen dat je eigen denkwijze wel correct is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Of juist niet, kijk maar hoeveel emotie dit bij iedereen los maakt.
Dat is nu net de psychologische bedoeling van dit soort acties.
Ik probeer juist door die algemene emotie heen te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |