abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148437046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen. Lijkt wel uitdagen, een sneer verkopen dat mag hier toch ook niet? Maar nu is het vrijheid van meningsuiting opeens.

[..]

Als je dat zelf niet kunt bedenken? Respectvol met elkaar omgaan ten beginnen. Maar dit is allang opzettelijk verstoord daar is dit weer een goed voorbeeld van.
Je hebt nogal een eenzijdige visie.
De meeste extremisten verschuilen zich achter vrijheid van meningsuiting, en dan is dat een vrijheid van meningsuiting in landen waar zij niet vandaan komen.
Moet je eens proberen in de landen waar zij vandaan komen, dan ben je de spreekwoordelijke sjaak.

Wij hier in het westen gebruiken humor ook om te relativeren, het westen... niet die zandbak.
Blijf dan in je zandbak en kom niet hier heen misbruik maken van westerse wetten en regels zoals vrijheid van meningsuiting.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:37:46 #152
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148437070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat het jou humor niet is prima, maar iemand overhoop knallen om een tekening is gewoon triest!
Precies, en daarom begrijp ik niet waarom dit een motivatie is voor een terrorist.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148437075
quote:

[..]

Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen.
Dan moeten die mensen zich niet beledigd voelen. De fout ligt bij hen, niet bij mensen die plaatjes tekenen. Omdat de Islam zegt dat ik dood moet ga ik toch ook geen moslims op straat aanvallen?

Je kan me beledigen wat je wil maar ik zou nooit een vinger naar je uitsteken.
Conscience do cost.
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:39:15 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148437124
quote:
12s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Desperaat het volgende:

[..]

Cabaretiers mis je toch niks aan. Ik ben voor!
o|O
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 18:40:28 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_148437170
quote:

[..]

Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen. Lijkt wel uitdagen, een sneer verkopen dat mag hier toch ook niet? Maar nu is het vrijheid van meningsuiting opeens.

[..]

Als je dat zelf niet kunt bedenken? Respectvol met elkaar omgaan ten beginnen. Maar dit is allang opzettelijk verstoord daar is dit weer een goed voorbeeld van.
Daar ga je weer :') .
Om het vervolgens over 'respectvol met elkaar omgaan' te hebben.
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:40:56 #156
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148437189
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Precies, en daarom begrijp ik niet waarom dit een motivatie is voor een terrorist.
Omdat die motivatie het zelfde is als die van jou..
Jij vind de cartoons ook niks..
Hun ook niet alleen vermeld jij het met een keyboard en de terrorist met een AK47.
pi_148437194
Wat moeten de Belgen, de Fransen, de Canadezen ect ect allemaal dan wel denken en of vermoorden.
Omdat een merendeel van de wereld grappen over hen maakt.
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:41:07 #158
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148437202
quote:

[..]

Precies. Als iemand mij een kankerlijer noemt, dan koop ik even een Kalashnikov om me te wreken. Mensen die graag respectvol met anderen willen omgaan kunnen immers makkelijk aan wapens komen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:41:14 #159
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148437208
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

De meeste extremisten verschuilen zich achter vrijheid van meningsuiting, en dan is dat een vrijheid van meningsuiting in landen waar zij niet vandaan komen.
Moet je eens proberen in de landen waar zij vandaan komen, dan ben je de spreekwoordelijke sjaak.

Wij hier in het westen gebruiken humor ook om te relativeren, het westen... niet die zandbak.
Blijf dan in je zandbak en kom niet hier heen misbruik maken van westerse wetten en regels zoals vrijheid van meningsuiting.
Aha een éénzijdige visie mij best. Ik blijf het evengoed uitdagen vinden onder de noemer in het westen hebben we nu éénmaal zulke humor nodig om te relativeren dus hoeven we geen rekening te houden dat het beledigend is voor een andere cultuur. Over éénzijdig gesproken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 18:41:59 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_148437231
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aha een éénzijdige visie mij best. Ik blijf het evengoed uitdagen vinden onder de noemer in het westen hebben we nu éénmaal zulke humor nodig om te relativeren dus hoeven we geen rekening te houden dat het beledigend is voor een andere cultuur. Over éénzijdig gesproken.
Maar wat vind je van deze aanslag?

En over uitdagen gesproken :X
pi_148437239
quote:

[..]

Volgens mij heb jij geen idee hoeveel moslims al voor elkaar hebben gekregen in andere landen.
Komaan zeg.
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:44:33 #162
235357 TitusPullo
pi_148437313
quote:

[..]

Mag ik de spot drijven met Cromwell, Andrew Jackson en Leopold II? Waarom dan niet met Mohammed?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:44:38 #163
189978 controlaltdelete
pi_148437321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wat vind je van deze aanslag?

En over uitdagen gesproken :X
Geen idee, heb wel weer een hoog false flag-radar uitstaan.. benieuwd wat de volgende is.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij geen idee hoeveel moslims al voor elkaar hebben gekregen in andere landen.
Komaan zeg.
Ja al die boze moslims. We moeten ze flink aanpakken!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148437382
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee, heb wel weer een hoog false flag-radar uitstaan.. benieuwd wat de volgende is.

[..]

Je begrijpt jezelf blijkbaar niet, en mij niet.
Moet ik werkelijk een opsomming gaan maken in welk opzicht er al rekening wordt gehouden met moslims in niet moslim landen?

Ik dacht dat jij van het zelf onderzoek was.
pi_148437442
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd wel knap dat iemand helemaal van daar naar hier komt reizen om zich hier te komen ergeren aan een mening. Ik weet dat sommige mensen teveel tijd over hebben, maar dit slaat alles.
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 18:47:21 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_148437445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

Wie wordt er aangepakt dan?
pi_148437451
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Dezelfde reden waarom 'wij' niet in opstand komen tegen misstanden die 'onze' mensen veroorzaken.

Omdat het voor de meeste mensen een ver-van-mijn-bedshow is.

Buiten dat, er zijn genoeg moslims die zich tegen dit soort gruwelijkheden uitspreken.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand uit naam van alle Nederlanders en aanslag pleegt. Of uit naam van een andere groep waartoe ik behoor.

Dat is het grote verschil. En bij een oorlog zijn er heel duidelijk kritische geluiden.

Maargoed.
Whatever...
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:47:36 #168
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148437453
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Omdat die motivatie het zelfde is als die van jou..
Jij vind de cartoons ook niks..
Hun ook niet alleen vermeld jij het met een keyboard en de terrorist met een AK47.
Ik kan gerust lachen om dat soort cartoons hoor.
Groot fan van humor.
mooi voorbeelden, heerlijk.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:47:40 #169
189978 controlaltdelete
pi_148437458
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Mag ik de spot drijven met Cromwell, Andrew Jackson en Leopold II? Waarom dan niet met Mohammed?
Van mij mag je ik ben niet snel beledigd, maar als je weet dat je olie op het vuur gooit met zoiets nutteloos als een cartoon waarom zou je?
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:48:37 #170
235357 TitusPullo
pi_148437497
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Van mij mag je ik ben niet snel beledigd, maar als je weet dat je olie op het vuur gooit met zoiets nutteloos als een cartoon waarom zou je?
Wat is er dan wel zinvol?
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:48:42 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148437504
quote:

[..]

Het is een Tekening!!!
hun kunnen toch ook een tekening maken, en hoe vaak en hoeveel word Jezus niet geschoffeerd..

Zie je Christenen er compleet door flippen?

Nu niet meer nee, maar in het verleden belande je voor dit soort dingen gewoon op een brandstapel!
We hebben ons er overheen gezet, maar er zijn een aantal moslims die dat gewoon niet kunnen en dit moeten uiten door middel van geweld!
pi_148437525
quote:

[..]

Quote van Hans teeuwen in gesprek met moslims

Een belediging is voor sommigen een waarheid die ze niet willen horen.
Done!
  woensdag 7 januari 2015 @ 18:50:16 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_148437560
quote:

[..]

omdat het kan en daar gaat het om
pi_148437572
quote:

[..]

Punt is dat het niet nutteloos id. Het legt heel duidelijk boot dat mensen die niet tegen dit soort satire kunnen niet in Europa thuis horen.

Wil je mensen doden wegens een grap dan ga je maar in Syrië wonen.
Whatever...
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 18:51:12 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_148437590
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef redrock het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd wel knap dat iemand helemaal van daar naar hier komt reizen om zich hier te komen ergeren aan een mening. Ik weet dat sommige mensen teveel tijd over hebben, maar dit slaat alles.
Ja, dat is wel apart he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')