Je hebt nogal een eenzijdige visie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen. Lijkt wel uitdagen, een sneer verkopen dat mag hier toch ook niet? Maar nu is het vrijheid van meningsuiting opeens.
[..]
Als je dat zelf niet kunt bedenken? Respectvol met elkaar omgaan ten beginnen. Maar dit is allang opzettelijk verstoord daar is dit weer een goed voorbeeld van.
Precies, en daarom begrijp ik niet waarom dit een motivatie is voor een terrorist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat het jou humor niet is prima, maar iemand overhoop knallen om een tekening is gewoon triest!
Dan moeten die mensen zich niet beledigd voelen. De fout ligt bij hen, niet bij mensen die plaatjes tekenen. Omdat de Islam zegt dat ik dood moet ga ik toch ook geen moslims op straat aanvallen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Cabaretiers mis je toch niks aan. Ik ben voor!
Daar ga je weerquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen. Lijkt wel uitdagen, een sneer verkopen dat mag hier toch ook niet? Maar nu is het vrijheid van meningsuiting opeens.
[..]
Als je dat zelf niet kunt bedenken? Respectvol met elkaar omgaan ten beginnen. Maar dit is allang opzettelijk verstoord daar is dit weer een goed voorbeeld van.
Omdat die motivatie het zelfde is als die van jou..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Precies, en daarom begrijp ik niet waarom dit een motivatie is voor een terrorist.
Precies. Als iemand mij een kankerlijer noemt, dan koop ik even een Kalashnikov om me te wreken. Mensen die graag respectvol met anderen willen omgaan kunnen immers makkelijk aan wapens komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aha een éénzijdige visie mij best. Ik blijf het evengoed uitdagen vinden onder de noemer in het westen hebben we nu éénmaal zulke humor nodig om te relativeren dus hoeven we geen rekening te houden dat het beledigend is voor een andere cultuur. Over éénzijdig gesproken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt nogal een eenzijdige visie.
De meeste extremisten verschuilen zich achter vrijheid van meningsuiting, en dan is dat een vrijheid van meningsuiting in landen waar zij niet vandaan komen.
Moet je eens proberen in de landen waar zij vandaan komen, dan ben je de spreekwoordelijke sjaak.
Wij hier in het westen gebruiken humor ook om te relativeren, het westen... niet die zandbak.
Blijf dan in je zandbak en kom niet hier heen misbruik maken van westerse wetten en regels zoals vrijheid van meningsuiting.
Maar wat vind je van deze aanslag?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aha een éénzijdige visie mij best. Ik blijf het evengoed uitdagen vinden onder de noemer in het westen hebben we nu éénmaal zulke humor nodig om te relativeren dus hoeven we geen rekening te houden dat het beledigend is voor een andere cultuur. Over éénzijdig gesproken.
Volgens mij heb jij geen idee hoeveel moslims al voor elkaar hebben gekregen in andere landen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aha een éénzijdige visie mij best. Ik blijf het evengoed uitdagen vinden onder de noemer in het westen hebben we nu éénmaal zulke humor nodig om te relativeren dus hoeven we geen rekening te houden dat het beledigend is voor een andere cultuur. Over éénzijdig gesproken.
Mag ik de spot drijven met Cromwell, Andrew Jackson en Leopold II? Waarom dan niet met Mohammed?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel weer een hoog false flag-radar uitstaan.. benieuwd wat de volgende is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat vind je van deze aanslag?
En over uitdagen gesproken![]()
Ja al die boze moslims. We moeten ze flink aanpakken!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee hoeveel moslims al voor elkaar hebben gekregen in andere landen.
Komaan zeg.
Je begrijpt jezelf blijkbaar niet, en mij niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel weer een hoog false flag-radar uitstaan.. benieuwd wat de volgende is.
[..]
Ja al die boze moslims. We moeten ze flink aanpakken!
Ik vind het ook altijd wel knap dat iemand helemaal van daar naar hier komt reizen om zich hier te komen ergeren aan een mening. Ik weet dat sommige mensen teveel tijd over hebben, maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je hebt nogal een eenzijdige visie.
De meeste extremisten verschuilen zich achter vrijheid van meningsuiting, en dan is dat een vrijheid van meningsuiting in landen waar zij niet vandaan komen.
Moet je eens proberen in de landen waar zij vandaan komen, dan ben je de spreekwoordelijke sjaak.
Wij hier in het westen gebruiken humor ook om te relativeren, het westen... niet die zandbak.
Blijf dan in je zandbak en kom niet hier heen misbruik maken van westerse wetten en regels zoals vrijheid van meningsuiting.
Wie wordt er aangepakt dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel weer een hoog false flag-radar uitstaan.. benieuwd wat de volgende is.
[..]
Ja al die boze moslims. We moeten ze flink aanpakken!
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand uit naam van alle Nederlanders en aanslag pleegt. Of uit naam van een andere groep waartoe ik behoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom 'wij' niet in opstand komen tegen misstanden die 'onze' mensen veroorzaken.
Omdat het voor de meeste mensen een ver-van-mijn-bedshow is.
Buiten dat, er zijn genoeg moslims die zich tegen dit soort gruwelijkheden uitspreken.
Ik kan gerust lachen om dat soort cartoons hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat die motivatie het zelfde is als die van jou..
Jij vind de cartoons ook niks..
Hun ook niet alleen vermeld jij het met een keyboard en de terrorist met een AK47.
Van mij mag je ik ben niet snel beledigd, maar als je weet dat je olie op het vuur gooit met zoiets nutteloos als een cartoon waarom zou je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mag ik de spot drijven met Cromwell, Andrew Jackson en Leopold II? Waarom dan niet met Mohammed?
Wat is er dan wel zinvol?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van mij mag je ik ben niet snel beledigd, maar als je weet dat je olie op het vuur gooit met zoiets nutteloos als een cartoon waarom zou je?
Het is een Tekening!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Quote van Hans teeuwen in gesprek met moslimsquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Van mij mag je ik ben niet snel beledigd, maar als je weet dat je olie op het vuur gooit met zoiets nutteloos als een cartoon waarom zou je?
omdat het kan en daar gaat het omquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Punt is dat het niet nutteloos id. Het legt heel duidelijk boot dat mensen die niet tegen dit soort satire kunnen niet in Europa thuis horen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja, dat is wel apart he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef redrock het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel knap dat iemand helemaal van daar naar hier komt reizen om zich hier te komen ergeren aan een mening. Ik weet dat sommige mensen teveel tijd over hebben, maar dit slaat alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |