SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aanslag is goed voorbereid. Hij vindt plaats tijdens een redactievergadering, waardoor de meeste redacteuren en tekenaars zich in één ruimte bevinden. De terroristen noemen de slachtoffers bij hun voornaam voordat ze het geweer op hen richten.
Buiten zijn een aantal harde knallen te horen - schoten, blijkt al snel. Franse media melden dat de terroristen een kalasjnikov en een raketwerper bij zich hadden.
De daders roepen tijdens de aanslag 'Allahu akbar' (Allah is groot). Dat zou verwijzen naar de cartoons die weekblad Charlie Hebdo publiceerde over profeet Mohammed. In de islam is het afbeelden van de profeet verboden.
Net voor de aanslag publiceert Charlie Hebdo nog een cartoon van IS-leider Abu Baskr al-Baghdadi waarin hij 'de beste wensen' overbrengt.
Ook de hoofdredacteur van Charlie Hebdo, Stéphane 'Charb' Charbonnier, is om het leven gekomen. De tekst van de laatste cartoon die hij ondertekende luidt: 'Nog geen aanslagen in Frankrijk'. De jihadist zegt vervolgens: 'Maar wacht, we hebben nog tot het einde van januari om onze wensen te presenteren.'
BAH.. niet klikken als je er niet tegen kan , agent word gewoon ge-executeerd!
De Franse regering heeft de beveiliging bij gebedshuizen, winkels, mediaredacties en in het openbaar vervoer verhoogd naar aanleiding van de aanslag.
Terreurgroep Islamitische Staat (IS) heeft eerder gedreigd met aanslagen op Frankrijk. Het is niet duidelijk of de aanvallers banden hebben met IS.
update:
CARTOONISTE LIET SCHUTTERS BINNEN
Cartooniste Corinne 'Coco' Rey van Charlie Hebdo heeft in een telefoongesprek met de Franse krant L'Humanité gezegd dat zij de schutters onder bedreiging heeft binnengelaten toen ze haar dochtertje van de opvang ging halen. "Ik heb de beveiligingscode ingevoerd. Ze schoten op Wolinski, Cabu… het duurde vijf minuten. Ik heb me verborgen onder een bureau.. ze spraken perfect Frans… Ze noemden zich van Al-Qaida."
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)s-mogelijk-10-doden/
Dankzij user: L3gend van NWS..geplukt.
[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 07-01-2015 16:21:34 ]Er staat nog een vraag voor u open!!
Ja maar dit is bnw.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef Kreator het volgende:
...je weet dat er al 11.000 topics over zijn?
Mij was even gevraagd hier een topic te openen, BNW ... geen NWSquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:39 schreef Kreator het volgende:
...je weet dat er al 11.000 topics over zijn?
Updatequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Ali_boo het volgende:
The guyver: je vergeet erbij te melden dat media heeft bevestigd dat de daders lid waren van Al Quida
Je minachting is net zo zwakzinnig Awsom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Awsom het volgende:
kom er maar in met de false flag complot theorien
ik vind het wel vreemd dat je geen bloed ziet op die straatquote:
Ziek gewoon.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef Awsom het volgende:
[..]
een executie van een onschuldige agent
Ik zie inderdaad geen bloed, maar misschien is er geen slagader geraakt of zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemd dat je geen bloed ziet op die straat
ook niet als die daders al weggereden zijn
Niet doen.quote:
Je kijkt te veel films.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
ik vind het wel vreemd dat je geen bloed ziet op die straat
ook niet als die daders al weggereden zijn
Zijn de 'normale' moslims niet juist het bewijs dat geloof niet het issue is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
Ik blijf mij verbazen dat na al die jaren van aanslagen en dergelijke er nog altijd rekening met hen zal worden gehouden.
In Amerika zijn er zelfs een aantal scholen die bepaalde feestdagen hebben geschrapt omdat er moslim kinderen op school zitten, en hun ouders daar over geklaagd hebben.
Kerst en een ander standaard christelijke feestdag.
'Sommige' moslims hebben er een handje van misbruik te maken van de vrijheid in andere landen, maar kom absoluut niet aan de gebruiken die zijzelf als 'normaal' zien.
Ze zijn al met al een koning in het maken van vijanden.
En neen, ik zeg niet dat elke moslim zo is, maar waarom blijven de 'normale' moslims op hun kont zitten en komen ze niet in opstand tegen de gene die hun geloof verkachten en misbruiken ?
Klote als dat is... ik schat dat de kans dat de daders worden gepakt heel gering is. (Anders waren ze al gepakt. Een paar uur is heel veel.)quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Obama wil de FBI mee laten helpen om de klootzakken op te sporen.
Dezelfde reden waarom 'wij' niet in opstand komen tegen misstanden die 'onze' mensen veroorzaken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
Ik blijf mij verbazen dat na al die jaren van aanslagen en dergelijke er nog altijd rekening met hen zal worden gehouden.
In Amerika zijn er zelfs een aantal scholen die bepaalde feestdagen hebben geschrapt omdat er moslim kinderen op school zitten, en hun ouders daar over geklaagd hebben.
Kerst en een ander standaard christelijke feestdag.
'Sommige' moslims hebben er een handje van misbruik te maken van de vrijheid in andere landen, maar kom absoluut niet aan de gebruiken die zijzelf als 'normaal' zien.
Ze zijn al met al een koning in het maken van vijanden.
En neen, ik zeg niet dat elke moslim zo is, maar waarom blijven de 'normale' moslims op hun kont zitten en komen ze niet in opstand tegen de gene die hun geloof verkachten en misbruiken ?
Lijkt erop of ze gepakt willen wordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef theguyver het volgende:
Tegen ooggetuigen zouden de daders hebben gezegd:
"Zeg maar tegen de media dat we van Al-Qaeda Yemen zijn"
Klinkt heel eerlijk gezegd een beetje als kleine kinderen gedrag, die de schuld in de schoenen van een ander wil schuiven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef theguyver het volgende:
Tegen ooggetuigen zouden de daders hebben gezegd:
"Zeg maar tegen de media dat we van Al-Qaeda Yemen zijn"
Het is te hopen dat ze nu niet nog een keer ergens toeslaan. Maar dat zal wel niet. Die zijn weer teruggekropen in hun holen inmiddels.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Klote als dat is... ik schat dat de kans dat de daders worden gepakt heel gering is. (Anders waren ze al gepakt. Een paar uur is heel veel.)
Ja, maar dat is in lang niet alle gevallen zo. Bij een kogel door je hersenpan zit er gewoon een mooi gaatje in. En sijpelt er langzaam wel wat bloed uit. Maar er ligt niet meteen een plas omheen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
kijk maar eens naar zo'n executie van dichtbij op liveleak
dan stroomt het bloed er uit
Ja, precies. Die zitten nu aan een kopje koffie, na te praten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze nu niet nog een keer ergens toeslaan. Maar dat zal wel niet. Die zijn weer teruggekropen in hun holen inmiddels.
laten we het hopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze nu niet nog een keer ergens toeslaan. Maar dat zal wel niet. Die zijn weer teruggekropen in hun holen inmiddels.
Dan droegen ze geen maskers, In dit geval wouden ze gewoon duidelijk maken dat ze in naam van Al queda de aanslag pleegden, en niet vanuit een andere groepering, zoals de IS!quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lijkt erop of ze gepakt willen worden
oke dat wist ik niet, bedanktquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in lang niet alle gevallen zo. Bij een kogel door je hersenpan zit er gewoon een mooi gaatje in. En sijpelt er langzaam wel wat bloed uit. Maar er ligt niet meteen een plas omheen.
Hmmm, bij aanslagen melden mensen heel vaak achter welke zaak ze staan. Niks bijzonders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klinkt heel eerlijk gezegd een beetje als kleine kinderen gedrag, die de schuld in de schoenen van een ander wil schuiven.
Klopt, ben ik het ook wel met je eens, maar tegenwoordig blijken er meerdere soorten korans te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zijn de 'normale' moslims niet juist het bewijs dat geloof niet het issue is?
Klopt ook, tijdens het typen van mijn eigen bericht moest ik ook wel denken aan wat de westerse wereld heeft aangericht wat niet goed te praten is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom 'wij' niet in opstand komen tegen misstanden die 'onze' mensen veroorzaken.
Omdat het voor de meeste mensen een ver-van-mijn-bedshow is.
Buiten dat, er zijn genoeg moslims die zich tegen dit soort gruwelijkheden uitspreken.
dat ligt er aan of je hart nog kloptquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is in lang niet alle gevallen zo. Bij een kogel door je hersenpan zit er gewoon een mooi gaatje in. En sijpelt er langzaam wel wat bloed uit. Maar er ligt niet meteen een plas omheen.
Ik zei ook "voor zover ik weet".quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:07 schreef mootie het volgende:
Moslimterroristen gaan altijd door tot de dood.
Dat lijkt me klinkklare onzin, al kan ik het niet onderbouwen.
de moord op theo van goghquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zei ook "voor zover ik weet".
Maar noem eens voorbeelden dan van aanslagen in Europa waar ze niet tot de dood zijn doorgegaan?
Misschien om dat het niet overeen komt met je eigen gevoelens ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:07 schreef mootie het volgende:
"Bouyeri droeg toen hij werd gearresteerd een afscheidsgedicht met de titel In bloed gedoopt bij zich, waaruit bleek dat hij als martelaar had willen sterven. "quote:
Beetje tegenstrijdig met zijn eigen gedachten of mening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef theguyver het volgende:
http://www.theguardian.co(...)gazine-charlie-hebdo
Een woordvoerder van de politie heeft volgens Britse krant The Guardian bevestigd dat er drie aanvallers in een ontsnappingswagen zijn gesprongen die door een vierde man werd gereden. Ze zouden richting het noordoosten van Parijs zijn gevlucht en een tweede auto hebben gestolen.
Volgens de woordvoerder zouden de kantoren van Charlie Hebdo de afgelopen weken zijn beveiligd omdat er nieuwe bedreigingen waren geweest.
ja maar dat is niet gebeurt dus dat is er al 1 die niet tot het eind door gingquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"Bouyeri droeg toen hij werd gearresteerd een afscheidsgedicht met de titel In bloed gedoopt bij zich, waaruit bleek dat hij als martelaar had willen sterven. "
Liever afmaken in een vuurgevecht, arresteren en berechten is een zinloze missiequote:Op woensdag 7 januari 2015 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze ze oppakken.
Opinies zijn voor de minderontwikkelden, wij hogere wezens staan in kontakt met de grote mythe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:07 schreef mootie het volgende:
Mohammed B. bijvoorbeeld. Madrid 2007.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zei ook "voor zover ik weet".
Maar noem eens voorbeelden dan van aanslagen in Europa waar ze niet tot de dood zijn doorgegaan?
Het zal best een eer zijn, maar leven is ook leuk. Autobommen doen het werk ook voor je. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien om dat het niet overeen komt met je eigen gevoelens ?
Ik dacht dat er teksten waren waaruit moslim extremisten opmaken dat het een eer is om voor Allah te sterven.
Hij stond in de lijst van Al queda dat ze hem maar wat graag dood wouden hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met zijn eigen gedachten of mening.
[ afbeelding ]
Ik begrijp jou zeker wel mootiequote:Op woensdag 7 januari 2015 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zal best een eer zijn, maar leven is ook leuk. Autobommen doen het werk ook voor je. Om maar een voorbeeld te noemen.
Het punt dat gemaakt werd was: alle moslimterroristen gaan door tot de dood.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik begrijp jou zeker wel mootie
Maar ik denk dat er een te groot verschil zit tussen wij als westerse mensen en de gene waar het nu over gaat.
Zij zijn er heilig(Ha-Ha) van overtuigt dat alles wat ze doen in de naam van Allah rechtvaardig is, en dat ze er voor sterven, er een eeuwige hemel op hen wacht.
Wie ben jij om uit te roepen wat DE waarheid isquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:21 schreef mootie het volgende:
Het punt dat gemaakt werd was: alle moslimterroristen gaan door tot de dood.
En dat is niet waar.
Dat zal best kloppen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het punt dat gemaakt werd was: alle moslimterroristen gaan door tot de dood.
En dat is niet waar.
Zoals al gezegd, mohammed B had wel plannen om tot de dood door te gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mohammed B. bijvoorbeeld. Madrid 2007.
En hier een lijstje: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_terroristische_aanslagen
Hangt een beetje van de planning af, misschien doen ze het guerrilla stijl.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, mohammed B had wel plannen om tot de dood door te gaan.
In Madrid is ook praktisch iedereen tot de dood door gegaan? Op wat helpers na die daarna zichzelf in hun appartement opbliezen en wat mensen waarbij de bom niet af was gegaan?
Bij deze aanslag ziet het er echter naar uit dat ze totaal niet dood wilden gaan?
En ik zei trouwens in Europa.
Iig ziet deze aanslag er anders uit dan de voorgaande aanslagen.
Wat dus wel een trendbreuk is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de planning af, misschien doen ze het guerrilla stijl.
Jij kent elke terrorist?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Wie ben jij om uit te roepen wat DE waarheid is
Het is niet zo heel moeilijk om even te googelen en dan te vinden dat een heleboel moslimterroristen niet sterven tijdens een aanslag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Wie ben jij om uit te roepen wat DE waarheid is
In Madrid zijn 4 hoofdverdachten veroordeeld, en 16 mededaders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, mohammed B had wel plannen om tot de dood door te gaan.
In Madrid is ook praktisch iedereen tot de dood door gegaan? Op wat helpers na die daarna zichzelf in hun appartement opbliezen en wat mensen waarbij de bom niet af was gegaan?
Bij deze aanslag ziet het er echter naar uit dat ze totaal niet dood wilden gaan?
En ik zei trouwens in Europa.
Iig ziet deze aanslag er anders uit dan de voorgaande aanslagen.
Er was toch eerder zo'n gast in Frankrijk die mensen enkele dagen doodschoot en gewoon terug naar zijn appartement ging? Die sprong meen ik en werd tijdens zijn sprong gedood.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat dus wel een trendbreuk is.
Ongeacht dat een guerrilla manier van aanslagen plegen veel meer doden kan opleveren is dit tot nu toe nog niet gebeurt in Europa door moslimextremisten.
Ja dat herinner ik me nu ook ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was toch eerder zo'n gast in Frankrijk die mensen enkele dagen doodschoot en gewoon terug naar zijn appartement ging? Die sprong meen ik en werd tijdens zijn sprong gedood.
Omdat schuldig en onschuldig subjectief zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Waarom zijn bij aanslagen altijd onschuldige mensen het slachtoffer en
geen vertegenwoordigers van het gezag?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat schuldig en onschuldig subjectief zijn.
Omdat satire over de profeet? En haal die aanhalingstekens bij terroristen maar weg, want daar is geen ander woord voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ga niet roepen dat dit een false flag is.
Maar waarom zouden "terroristen" een cartoonist willen vermoorden?
Als ik me "probeer" te verplaatsen in de gedachtengang van een terrorist.
Zou het me meer zinvol lijken om een aanslag te plegen op een minister of iets dergelijks.
Het enige wat hier eventueel mee bereikt wordt is dat de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt.
Beter had ik het niet kunnen zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat satire over de profeet? En haal die aanhalingstekens bij terroristen maar weg, want daar is geen ander woord voor.
Theo van Gogh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Beter had ik het niet kunnen zeggen.
Ik las een paar reacties terug de zelfde vraag, waarom een cartoonist aanvallen.
Ik dacht even dat die mensen onder een steen hadden gewoond de afgelopen jaren.
Denemarken iemand ?
Precies, we zitten wel op de zelfde lijn zoquote:
Angst zaaien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:58 schreef Izzy73 het volgende:
Ja duh, dat weet ik ook allemaal wel, maar wat wordt ermee bereikt.
Dat mensen zich niet meer durven uiten over de Islam.
Wat heeft een terrorist hieraan?
Sorry, maar ik wil je niet beledigen, maar begrijp je dat nu nog niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:58 schreef Izzy73 het volgende:
Ja duh, dat weet ik ook allemaal wel, maar wat wordt ermee bereikt.
Dat mensen zich niet meer durven uiten over de Islam.
Wat heeft een terrorist hieraan?
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt, ook geen offence hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil je niet beledigen, maar begrijp je dat nu nog niet?
Je mag absoluut niet aan Allah komen, doe je dat wel, dan is elke manier van geweld toegestaan.
Er zijn aanslagen gepleegd om minder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Zou het me meer zinvol lijken om een aanslag te plegen op een minister of iets dergelijks.
Het enige wat hier eventueel mee bereikt wordt is dat de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt.
De vraag is, of ik jou verkeerd begrijp, of dat ik niet begrijp waarom moslims zich zo gedragen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt, ook geen offence hoor.
En als je veel geld nodig hebt, is het zinvoller om een bank te overvallen dan een woning. Iedere overval op een woning is dus in scene gezet door de banken om particulieren te dwingen al hun geld op een bankrekening te storten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
En er is weer een filmpje van iemand die alle zenuwen en angst negeert en één van de schutters filmt met zijn foon.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
linkje naar dit betreffende filmpje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En er is weer een filmpje van iemand die alle zenuwen en angst negeert en één van de schutters filmt met zijn foon.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En als je veel geld nodig hebt, is het zinvoller om een bank te overvallen dan een woning. Iedere overval op een woning is dus in scene gezet door de banken om particulieren te dwingen al hun geld op een bankrekening te storten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een treffende reactie geschreven, maar bij nader inzien doe ik dat maar niet.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
CNN had het vanmiddag al over eyewitness en homevideo's taken, heeft het wel zeker 20x laten zien in hun nieuws. Dat we het goed weten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
linkje naar dit betreffende filmpje.
Ben benieuwd,quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En er is weer een filmpje van iemand die alle zenuwen en angst negeert en één van de schutters filmt met zijn foon.
Ja precies. Vraag me sowieso af waarom je zoiets blijft doen als je weet dat je daar een hoop mensen mee beledigt. Vrijheid van meningsuiting zegt men wat nu zwaar aangetast is natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ben benieuwd,
ik zie wel dat deze cartoonist al jaren bekend staat om zijn cartoons over moslims.
Hij is er al meerdere keren op aangesproken om geen kolen op het vuur te gooien,
ook door de president.
Er zijn enkele jaren geleden ook al eens protesten geweest tegen zijn cartoons.
Maar dat nieuws is buiten de media gehouden.
Dat zijn de de zelfde filmpjes die overal worden uitgezonden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
CNN had het vanmiddag al over eyewitness en homevideo's taken, heeft het wel zeker 20x laten zien in hun nieuws. Dat we het goed weten.
http://edition.cnn.com/vi(...)n-after-shooting.cnn
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Awsom het volgende:
kom er maar in met de false flag complot theorien
quote:
Er zijn zo vaak demonstraties geweest om cartoons, en dat is zovaak in het nieuws geweest..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ben benieuwd,
ik zie wel dat deze cartoonist al jaren bekend staat om zijn cartoons over moslims.
Hij is er al meerdere keren op aangesproken om geen kolen op het vuur te gooien,
ook door de president.
Er zijn enkele jaren geleden ook al eens protesten geweest tegen zijn cartoons.
Maar dat nieuws is buiten de media gehouden.
In 2011 is er ook al een brandaanslag gepleegd op dit kantoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja precies. Vraag me sowieso af waarom je zoiets blijft doen als je weet dat je daar een hoop mensen mee beledigt. Vrijheid van meningsuiting zegt men wat nu zwaar aangetast is natuurlijk.
Oh dan heeft CNN het fout met hun homevideo's en eyewitnesses. Ben trouwens ook een filmpje tegen gekomen vanuit een steeg ergens maar goed, wat zal het volgende zijn? Brussel, London or Amsterdam?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat zijn de de zelfde filmpjes die overal worden uitgezonden.
Waar zie jij een man een filmpje maken mijn zijn telefoon.
Alle filmpjes zijn genomen vanaf daken.. en verder zie ik niet iemand op straat staan een filmpje maken van de schutter.
De demonstraties waren ook tegen deze cartoonist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zijn zo vaak demonstraties geweest om cartoons, en dat is zovaak in het nieuws geweest..
Vaak in lokale kranten en lokaal nieuws, in het verleden was er veel ophef over Deense cartoons!
Er is in het verleden al een brandbom gegooit op het hoofdkantoor van het tijdschrift!
Ze hebben dezelfde soort cartoons over alle geloven gemaakt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
In 2011 is er ook al een brandaanslag gepleegd op dit kantoor.
Gezien de recente gebeurtenissen in Canada en Sydney,
lijkt het me vrij dom om zo met vuur te blijven spelen.
Ik gok op Zwitserlandquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh dan heeft CNN het fout met hun homevideo's en eyewitnesses. Ben trouwens ook een filmpje tegen gekomen vanuit een steeg ergens maar goed, wat zal het volgende zijn? Brussel, London or Amsterdam?
Huh? Wat hebben ze fout dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh dan heeft CNN het fout met hun homevideo's en eyewitnesses. Ben trouwens ook een filmpje tegen gekomen vanuit een steeg ergens maar goed, wat zal het volgende zijn? Brussel, London or Amsterdam?
Je weet je icons wel uit te kiezen. Kun je nagaan als je ook nog tekst gebruikt. Kan niet wachten.quote:
Gelijk iets roepen terwijl er niks bevestigd is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je weet je icons wel uit te kiezen. Kun je nagaan als je ook nog tekst gebruikt. Kan niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |