ohquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik quote je quote van Izzy.
Het is een vorm van uitdagen. Kijk wat wij allemaal kunnen maken. Zelfde als de VS met haar wapenarsenaal. Ballen tonen. Echt een hoger doel heeft het niet nee, behalve dominant over willen komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat zulke cartoons niks met vrijheid van meningsuiting heeft te maken. Wat is het nut als je bij voorbaat weet dat het bij een groep mensen slecht gaat vallen, het heeft totaal geen doel. waarde of een bijdrage aan wat dan ook.
Nou en?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind dat zulke cartoons niks met vrijheid van meningsuiting heeft te maken. Wat is het nut als je bij voorbaat weet dat het bij een groep mensen slecht gaat vallen, het heeft totaal geen doel. waarde of een bijdrage aan wat dan ook.
Ja stel je voor dat je iets ter discussie stelt. Dat kán toch niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Anders ga je er serieus op in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Laten we vooral uit alle macht proberen de schuld bij iedereen behalve bij deze zelfverklaarde moslimextremisten te leggen.
Humor!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar zijn betere middelen voor dan opruiende cartoons publiceren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je iets ter discussie stelt. Dat kán toch niet?
Oh wacht..over christenen en andere geloven mogen wel grappen gemaakt worden. Die doen niks terug. Gek he?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
Dus omdat anderen niet de intelligentie hebben om humor te kunnen begrijpen, moeten we maar luisteren naar hen die willen dat wij niets meer relativeren via humor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh ja? Wat dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar zijn betere middelen voor dan opruiende cartoons publiceren.
Ja want met zo'n domme cartoon stel je zoiets echt ter discussie ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je iets ter discussie stelt. Dat kán toch niet?
Oh wacht..over christenen en andere geloven mogen wel grappen gemaakt worden. Die doen niks terug. Gek he?
Blijkbaar wel ..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ja want met zo'n domme cartoon stel je zoiets echt ter discussie ja.
Wat is nu het verschil tussen een spotprent en een bericht waarin staat: de Koran is geraaskal?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het haalt niks uit. Behalve een stel walgelijke mongolen met een IQ van een aardappel voelen zich aangesproken/aangevallen. Denk niet dat dat de doelgroep is van de journalisten. Of wel dan.quote:
Dat we moeten stoppen met het gebruik van humor volgens controlaltdelete.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar gaat de discussie momenteel over? Latest scoop?
Zou het niet uitsluiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Het haalt niks uit. Behalve een stel walgelijke mongolen met een IQ van een aardappel voelen zich aangesproken/aangevallen. Denk niet dat dat de doelgroep is van de journalisten. Of wel dan.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Het haalt niks uit. Behalve een stel walgelijke mongolen met een IQ van een aardappel voelen zich aangesproken/aangevallen. Denk niet dat dat de doelgroep is van de journalisten. Of wel dan.
Dus de cartoons hebben teweeg gebracht dat men erover denkt om te stoppen met humor religies te beledigen? Nuttige cartoons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat we moeten stoppen met het gebruik van humor volgens controlaltdelete.
Omdat het not done is in een bepaalde cultuur.
En die van mening zijn dat je dat moet uit in andere landen.
Laten we ons gaan verlagen door alle moslims uit te gaan moorden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Eens. Die politici vind ik ook best triest, allemaal door een hoepeltje springen om zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laten we ons gaan verlagen door alle moslims uit te gaan moorden.
Als we ons al niet met simpele plaatjes mogen uiten..
What is next?
Cabaretiers de cel in gooien?
Dat het jou humor niet is prima, maar iemand overhoop knallen om een tekening is gewoon triest!
Cabaretiers mis je toch niks aan. Ik ben voor!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laten we ons gaan verlagen door alle moslims uit te gaan moorden.
Als we ons al niet met simpele plaatjes mogen uiten..
What is next?
Cabaretiers de cel in gooien?
Dat het jou humor niet is prima, maar iemand overhoop knallen om een tekening is gewoon triest!
Ja lachen als je bij voorbaat weet dat er mensen zijn die zich hierdoor enorm beledigd voelen. Lijkt wel uitdagen, een sneer verkopen dat mag hier toch ook niet? Maar nu is het vrijheid van meningsuiting opeens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus omdat anderen niet de intelligentie hebben om humor te kunnen begrijpen, moeten we maar luisteren naar hen die willen dat wij niets meer relativeren via humor.
Kom op zeg.
Als je dat zelf niet kunt bedenken? Respectvol met elkaar omgaan ten beginnen. Maar dit is allang opzettelijk verstoord daar is dit weer een goed voorbeeld van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |