SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 07-01-2015 15:48:20 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Waarom, Klok, waarom...?quote:
''Verlies deze strijd, win de oorlog.''quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
Maar niks zo dom als een verloren strijd beginnen. Soms moet je ff tactisch terugtrekken om later terug te kunnen slaan.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Brb, even de vrijheid van meningsuiting opgeven omdat sommige mensen het er niet mee eens zijn
Daarom dus bv morgen alle Europese kranten zo'n cartoon op de voorpagina + allemaal een abbo nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar niks zo dom als een verloren strijd beginnen. Soms moet je ff tactisch terugtrekken om later terug te kunnen slaan.
Oh de vrijheid van meningsuiting-oneliner. Doet het goed in deze tijden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Brb, even de vrijheid van meningsuiting opgeven omdat sommige mensen het er niet mee eens zijn
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga er zoals altijd mee aan de slag
[..]
http://nieuws.vtm.be/buit(...)ging-je-suis-charlie
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga er zoals altijd mee aan de slag
[..]
http://nieuws.vtm.be/buit(...)ging-je-suis-charlie
Nee kijk nou eens goed! Dat balletje komt terug omlaag. Bij mij zou ie verdwijnen!quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kijk nou eens goed! Dat balletje komt terug omlaag. Bij mij zou ie verdwijnen!
Kijk, ik HAD nu ook een geweer kunnen pakken en Klokov af kunnen knallen vanwege een belediging. Ik koos zelfspot.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kijk nou eens goed! Dat balletje komt terug omlaag. Bij mij zou ie verdwijnen!
Vriend jij bent zo ecto, die kogel blijft in de lucht hangen terwijl jij achteruit vliegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, ik HAD nu ook een geweer kunnen pakken en Klokov af kunnen knallen vanwege een belediging. Ik koos zelfspot.(link naar t turken topic).
Plus dat ik zelf ook zat te gniffelen
Ik knikker voorover van dat paaltje af en land zo op Deuce en Weismanquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend jij bent zo ecto, die kogel blijft in de lucht hangen terwijl jij achteruit vliegt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik knikker voorover van dat paaltje af en land zo op Deuce en Weisman
O wacht, de kogel van mijn geweer![]()
![]()
Dan pak ik wel pijl en boog. Dat kan ik wel. Zit in de familie.
Ik verschuil me achter je linker mem!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verdedig je hoor angel, als de mocro's je willen slaan.
Welke mocro's?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verdedig je hoor angel, als de mocro's je willen slaan.
Ik moet toch weer eens vaker Southpark gaan kijkenquote:
Die uit 't turkentopic waarschijnlijkquote:
Wie volgt?quote:
I.i.g. niet door op de PVV te stemmen.quote:
lijkt me ook niet, neequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
I.i.g. niet door op de PVV te stemmen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ach de moekes op werk hebben het nu over die pedo die euthanasie wil. De huidige mening is dat z'n pik en handen eraf moeten en hij terug moet in de maatschappij.
Tien jaar oude aflevering ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet toch weer eens vaker Southpark gaan kijken
Ja. Volgens Weisman begaf ik me daar idd al op glad ijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Die uit 't turkentopic waarschijnlijk
PCP-buks aanschaffen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:58 schreef 16meter het volgende:
hoe lossen we deze kwestie op, jongens?
Het zijn hier gewoon een stelletje bromberen die best wel schattig zijn, op hun manier. Behalve No1. Die is eng.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Volgens Weisman begaf ik me daar idd al op glad ijs
Nou ja, dat deed ik ook toen ik hier mee ging posten. Blijkbaar hou ik van schaatsen!
Al voel ik me meer Bambi![]()
[ afbeelding ]
De barricaden op! #relnichtquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:04 schreef kaasplankje het volgende:
we gaan gwn in de verzet met ze4 allen
Ik ken stimorol alleen als dat zogenaamd kankerverwekkende kauwgompje. Niet als user.quote:
De user heeft ongeveer hetzelfde effectquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken stimorol alleen als dat zogenaamd kankerverwekkende kauwgompje. Niet als user.
Shots fired.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De user heeft ongeveer hetzelfde effect
Ik wilde de vraag stellen. Ik denk ik doe t niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jou gun ik dat wel denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hey clumsyquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Seto, wat een kansloos meelopertje ben je toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |