Wie zijn billen brandt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet huilie doen omdat je er voor op je bek wordt geslagen?
C_C mag je hebben, voor angel mag je in de rij gaan staanquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
Zou c_c wel in haar kkzooi nemen terwijl Ang3l m'n ballen likt. Nomsayin'.
No homo.
No jungle fever.
Tenzij ik bezoek krijg. Dan is alles netjes. Maar daarbuiten is het een varkensstal ja. Haha varken. Dikkerd. Snap je.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef kaasplankje het volgende:
ah en dan thuis een kkzooi lekker is dat /turnoff
Mag t avi op Mp4 zijn? Mijn PS3 heeft moeite met mkv afspelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef Weissman het volgende:
MusculararabguywithhugecockgetsBJfomskinnyblondguy.mkv
haha je vraagt zeker voor een vriend van jequote:Op woensdag 7 januari 2015 15:06 schreef seto het volgende:
hey ang3l hoe zou je een verlegen bi-curious jongen even lekker introduceren in de mannenliefde?
dit gaat uiteraard niet over mij
Ik geloof er niet in om puur ergens op te stemmen omdat ze het meeste pro-LGBT zijn. Dat vind ik zo eenkennig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Welke andere partijen zijn sterk pro-LGBT
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tenzij ik bezoek krijg. Dan is alles netjes. Maar daarbuiten is het een varkensstal ja. Haha varken. Dikkerd. Snap je.
Inmiddels zijn er zoveel letters bijgekomen dat ik t niet meer bijhou hoor. De Q, de P, de A, het hele alfabet. Ik snap er geen zak meer van! Sowieso is t vreemd, want LBG zijn geaardheden en T niet. T zal allemaal wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Klokov het volgende:
Heb lang gedacht dat LGBT voor let gays be there stond trouwens
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Je hebt ook lang gedacht dat je geen notes had
Doe je dat dan wel met een natte handoek of zo. Wil geen blauwe plekken op mijn schattige snoetke!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef Weissman het volgende:
Ik zou angel wel op zijn bek slaan
#rapefantasy
Ik snap dat je niet alles uit moet lokken, ook al gaat het soms tegen je principes in.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Wie zijn billen brandt.
Tuurlijk is het moreel verwerperlijk, absoluut. Maar soms moet je gezond verstand laten prevaleren boven je principes.
Moet ze wel haar slaapkamer opgeruimd heebben hoor, anders kom ik niet!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
Zou c_c wel in haar kkzooi nemen terwijl Ang3l m'n ballen likt. Nomsayin'.
No homo.
No jungle fever.
De meeste partijen toch eigenlijk wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Welke andere partijen zijn sterk pro-LGBT
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Je hebt ook lang gedacht dat je geen notes had
Jij hoeft sowieso niet te komen, alleen maar m'n ballen te likken, zodat ik lekkerder kan komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ze wel haar slaapkamer opgeruimd heebben hoor, anders kom ik niet!
Jongens jongens. Hou op! Mijn baas vraagt zich al af waarom mijn bureau ineens hoger is dan het zijne!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
C_C mag je hebben, voor angel mag je in de rij gaan staan
sowieso al die aanduidingenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er zoveel letters bijgekomen dat ik t niet meer bijhou hoor. De Q, de P, de A, het hele alfabet. Ik snap er geen zak meer van! Sowieso is t vreemd, want LBG zijn geaardheden en T niet. T zal allemaal wel.
en ff bille wassen natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ze wel haar slaapkamer opgeruimd heebben hoor, anders kom ik niet!
Je moet weten tegen wie je je bek open trekt, of de consequenties aanvaarden. Uit principe handelen is de domste reactie die de mensheid kent imho.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet alles uit moet lokken, ook al gaat het soms tegen je principes in.
Ik ben echter ook van mening dat je je niet altijd moet laten kleineren door angsten en omdat anderen vinden dat dat wat jij doet niet kan.
Neem als vb vandaag in Parijs.
Maar wat jij zegt is dat als ik mijn vriend een kus wil geven (normale kus, geen ellenlang gebek) en iemand zegt er wat van, dan moet ik OF mijn bek houden en verhuizen. OF ik mag wel iets zeggen, maar dan moet ik niet huilen als ik een klap krijg? Dan geef je de klootzakken in dit land in beide situaties volledig vrij spel. Ain't gonna happen bij mij.
Geloof t of niet, maar da's mijn specialiteitquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:06 schreef seto het volgende:
hey ang3l hoe zou je een verlegen bi-curious jongen even lekker introduceren in de mannenliefde?
dit gaat uiteraard niet over mij
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, sorry. Je hebt er 1.
Egoist! Ik zal gvd je snoetje vervenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij hoeft sowieso niet te komen, alleen maar m'n ballen te likken, zodat ik lekkerder kan komen.
Ja daar snap ik ook allemaal geen hout meer van hoor. Je kan ook overdrijven natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
sowieso al die aanduidingenpansexual wtf is dat man
Met dat laatste eens, maar bij dat eerste lijk je gewoon terug te gaan naar de oertijd en t recht van de sterkste.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet weten tegen wie je je bek open trekt, of de consequenties aanvaarden. Uit principe handelen is de domste reactie die de mensheid kent imho.
"Ja maar mijn principe zegt"Principes zijn leuk als een soort van guideline ofzo, maar zeker geen heilige graal imho.
quote:Voor panseksuelen bepaalt gender of sekse dus niet of zij zich tot iemand aangetrokken zullen voelen. In die zin zijn panseksuelen "genderblind". Het concept panseksualiteit verwerpt bovendien bewust de seksebinariteit. Daarin verschilt panseksualiteit van biseksualiteit: terwijl biseksualiteit de aantrekking is tot zowel mannen als vrouwen, negeren panseksuelen die tweedeling en voelen zij zich ook aangetrokken tot interseksuelen en mensen die buiten de binaire opdeling vallen.
Ja het is wel ff seasons of love he?quote:
Eindelijk de erkenning die we verdienen.quote:
525 600 notes so dear.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is wel ff seasons of love he?
Ik vind dat echt zo'n halsstarrig gedoe. Want dan ga je er dus vanuit dat biseksualiteit echt puur en alleen man en vrouw is. En niet zoals Deuce de tranny's.quote:
Mag ook wel m'n strakke billen verven hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egoist! Ik zal gvd je snoetje verven
Gelijke rechten zijn een utopie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met dat laatste eens, maar bij dat eerste lijk je gewoon terug te gaan naar de oertijd en t recht van de sterkste.
quote:
o-oh okquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geloof t of niet, maar da's mijn specialiteitIk sta er om bekend in de vriendengroep.
En 3 van mijn exen dachten niet aan jongens tot ze mij tegenkwamen. Met eentje zelfs 3 jaar iets gehad (en die is nuw eer terug naar de vrouwen).
Maar ik ga toch zeker mijn geheimen niet prijs geven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook prima. Want daar kan ik je nog wel wat leren, als je toch lekkerder wil klaarkomenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ook wel m'n strakke billen verven hoor.
Klopt. Maar wil nog niet zeggen dat ik niet voor iets in die richting zal vechten.quote:
Ik dacht dat dat was als je je leuter in de snelkookpan douwde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben ook al jare pansexueel wist alleen nooit dat het zo heten
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef seto het volgende:
[..]
o-oh okDie's uit Wanted, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Homoquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik moet m volgende week weer 2x zingen in t theater.
En mijn solo is een akoestische versie van The way you make me feel van MJ.
Hmmmm, stijfje gekregen. DM staat open. Tips, tricks, en dickpics welkom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook prima. Want daar kan ik je nog wel wat leren, als je toch lekkerder wil klaarkomen
Ooohooo, die dankbare blik van mijn "hetero" ex de eerste keer
#TMI #Sorry!
Lekker die prostaat masserenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hmmmm, stijfje gekregen. DM staat open. Tips, tricks, en dickpics welkom.
Maar niks zo dom als een verloren strijd beginnen. Soms moet je ff tactisch terugtrekken om later terug te kunnen slaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar wil nog niet zeggen dat ik niet voor iets in die richting zal vechten.
Het druist gewoon tegen mijn pr..... gevoelens in om toe te geven aan terrorisme.
Jup.quote:
Een beetje bi is niet bah.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:30 schreef Klokov het volgende:
Soms weet ik niet of Deuce, Sap en Weiss nu serieus zijn of niet. Ze zeggen wel no homo maar volgens mij menen ze het niet altijd.
Brb, even de vrijheid van meningsuiting opgeven omdat sommige mensen het er niet mee eens zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar niks zo dom als een verloren strijd beginnen. Soms moet je ff tactisch terugtrekken om later terug te kunnen slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |