Ook prima. Want daar kan ik je nog wel wat leren, als je toch lekkerder wil klaarkomenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ook wel m'n strakke billen verven hoor.
Klopt. Maar wil nog niet zeggen dat ik niet voor iets in die richting zal vechten.quote:
Ik dacht dat dat was als je je leuter in de snelkookpan douwde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben ook al jare pansexueel wist alleen nooit dat het zo heten
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef seto het volgende:
[..]
o-oh okDie's uit Wanted, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Homoquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik moet m volgende week weer 2x zingen in t theater.
En mijn solo is een akoestische versie van The way you make me feel van MJ.
Hmmmm, stijfje gekregen. DM staat open. Tips, tricks, en dickpics welkom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook prima. Want daar kan ik je nog wel wat leren, als je toch lekkerder wil klaarkomen
Ooohooo, die dankbare blik van mijn "hetero" ex de eerste keer
#TMI #Sorry!
Lekker die prostaat masserenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hmmmm, stijfje gekregen. DM staat open. Tips, tricks, en dickpics welkom.
Maar niks zo dom als een verloren strijd beginnen. Soms moet je ff tactisch terugtrekken om later terug te kunnen slaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Maar wil nog niet zeggen dat ik niet voor iets in die richting zal vechten.
Het druist gewoon tegen mijn pr..... gevoelens in om toe te geven aan terrorisme.
Jup.quote:
Een beetje bi is niet bah.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:30 schreef Klokov het volgende:
Soms weet ik niet of Deuce, Sap en Weiss nu serieus zijn of niet. Ze zeggen wel no homo maar volgens mij menen ze het niet altijd.
Brb, even de vrijheid van meningsuiting opgeven omdat sommige mensen het er niet mee eens zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar niks zo dom als een verloren strijd beginnen. Soms moet je ff tactisch terugtrekken om later terug te kunnen slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |