gelukkig doen we dat als Nederland niet... Ow wacht...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Frankrijk bombardeert isis, een aanslag in Frankrijk was slechts een kwestie van tijd.
Ja ze zouden voor het laatst bij een metrostation zijn gezienquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Ketchupcurry het volgende:
Die luitjes huppelen nog gewoon ergens rond dus?
Jawel aangezien in het "heilige boek" die teksten staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vroeger leerde ik, op een katholieke school, dat je Heilige boeken niet per se letterlijk moet nemen en voor meerdere interpretaties open staat.
Dat je dan een idioot bent en hier in leest dat je andere kapot moet schieten omdat ze het niet met je eens zijn, maakt je een idioot, niet per se het geloof.
Hoe kom je daar in vredesnaam bij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onzinvergelijking.
Als ik een a4 schrijf met daarop allemaal verschrikkelijke dingen.
1. Moord alle moslims uit!
2. Steek alle moskeeën in de fik!
3. Verkracht alle moslimvrouwen en hun kinderen!
En dan ook:
4. Geef geld aan de armen.
5. Wees lief voor elkaar.
6. Heb geen seks voordat je getrouwd bent.
Dan zou je iedereen toch voor compleet gek verklaren als ze zouden zeggen dat ze dit a4'tje zouden volgen? Dat het een heilig blad is? O ja regel 1 2 en 3 doe ik niet hoor, dat doen alleen de extremisten, maar toch is dat a4'tje heilig.
Want zo zijn gelovigen.
Dat is sowieso een onzinnige redenering natuurlijk, maar de verhoudingen komen redelijk overeen. Toch zegt niemand dat Nederlanders maar een afschuwwekkend volk is wat graag aan kleine kinderen zit omdat de pedofielen en pedoseksuelen veruit in de minderheid zijn. Maar als we jouw generalisatie doortrekken zou je dat dus ook rustig kunnen zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als we in Nederland een grondwet zouden omarmen waarin het aanranden van kleine kinderen wordt aangemoedigd of goedgepraat, zou je gelijk hebben.
Hij zei net op de FP dat een goede moslim een dode moslim is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Filmen of fotograferen. Je staat niet bekend om je betrouwbare verslaggeving.
Die zitten vermoedelijk in een cafeetje na te praten, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Ketchupcurry het volgende:
Daar kun je individuen niet op aanspreken. 'De islam' is niet een vaststaand concept, maar hetgeen mensen er onder elkaar van maken. Dat kan van vredelievend tot gewelddadig zijn, en van vrijzinnig tot fundamentalistisch. Je kunt mensen er niet op aanspreken dat ze (deels) dezelfde religieuze riten volgen als een stel criminelen en terroristen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In vredesnaam doe me een lol joh. Vrijwel alle stipjes op die conflictenkaart kennen een betrokkenheid van de islam.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Caland het volgende:
Inmiddels in Jan Folkersma op twitter iedereen aan het blokkeren die kritiek op hem heeft.
PvdA, fuck yeah
Laten we wel wezen, als het weinig doden waren, was het een typisch geenstijl grapje geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want toen er nog weinig doden waren was het wel een leuke tweet.
Overal rellen, eindelijk de politiek afzetten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen lekker al die cartoons in alle kranten zetten joh. Statement dit dat.
picsquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
In mijn tokkiebuurt zit nu een stel Marokkaantjes op straat feest te vieren
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:54:05Wanneer dringt het eindelijk door bij Rutte en andere westerse regeringsleiders: het is oorlog. http://t.co/yMKEudYr8v reageer retweet
Zo werkt het toch voor gelovigen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in vredesnaam bij.
ja, of ze rijden rondjes in de metro... Eng dat men niet weet waar ze zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Ketchupcurry het volgende:
Koffiehuisje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die zitten vermoedelijk in een cafeetje na te praten, ja.
Als mede supporter distantieer ik mij van die man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Supporter van FC Groningen dus, had het kunnen weten.
Ja. Maar dat gegeneraliseer vind ik ook misselijkmakend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef baaart het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Jammer dat er zoveel idioten dus achter de islam staan.
Een goede ongelovige is een dode ongelovige volgens de moslimsquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een goede moslim is een dode moslim
Ah, dan weten we al hoe laat het is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij zei net op de FP dat een goede moslim een dode moslim is.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
Deze daders zijn volkomen gestoord, ongeacht welke ideologie ze aanhangen. Er zijn zat gelovige teksten waar dezelfde middeleeuwse barbariteit in staat, maar die volgers kunnen zich wel inhouden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Keer op keer blijkt maar weer dat de islam een voedingsbodem is voor geweld. Het staat allemaal letterlijk beschreven in de koran:
[ afbeelding ]
De islam is een fascistische ideologie.
ja joh?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een goede ongelovige is een dode ongelovige volgens de moslims
Nee joh ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij zei net op de FP dat een goede moslim een dode moslim is.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Keer op keer blijkt maar weer dat de islam een voedingsbodem is voor geweld. Het staat allemaal letterlijk beschreven in de koran:
[ afbeelding ]
quote:A 2007 Pew Research Center study of several nations throughout the Muslim world showed that opposition to suicide bombing in the Muslim world is increasing, with a majority of Muslims surveyed in 10 out of the 16 of the countries responding that suicide bombings and other violence against civilians is "never" justified, though an average of 38% believe it is justified at least rarely.
quote:A YouGov survey for the Daily Telegraph,[6] published two weeks after the July 2005 bombings in the London Underground, showed that 88% of British Muslims were opposed to the bombings, while 6% (about 100,000 individuals) fully supported them, and one British Muslim in four expressed some sympathy with the motives of the bombers.[7] A 2007 poll found that one Muslim in four thought the Government had staged the bombings and framed the Muslims convicted.[8] A 2011 study by Pew Research showed that 64% of Muslim Americans thought that there was not much or no support among them for extremism, while 6% thought there was a great deal, and 15% thought there was a fair amount.[9]
In 2010 Muhammad Tahir-ul-Qadri issued the Fatwa on Terrorism, endorsed by Al-Azhar University in Cairo, Egypt.
quote:The bombing attempt on Northwest Airlines Flight 253 was condemned by Muslim groups. In Canada, a group of Canadian and U.S. Islamic leaders issued a fatwa, or religious edict, condemning any attacks by extremists or terrorists on the United States or Canada and declaring that an attack by extremists on the two countries would constitute an attack on Muslims living in North America. "In our view, these attacks are evil, and Islam requires Muslims to stand up against this evil," said the fatwa signed by the 20 imams associated with the Islamic Supreme Council of Canada.[11] It concludes that Muslims "must expose any person, Muslim or non-Muslim, who would cause harm to fellow Canadians or Americans". One of the imams was reported saying: "it is religious obligation upon Muslims, based upon the Qur'anic teachings, that we have to be loyal to the country where we live". The fatwa also indicated that religious leaders have a duty to show others around the world that Muslims in Canada and the U.S. "have complete freedom to practise Islam" and that "any attack on Canada and the United States is an attack on the freedom of Canadian and American Muslims."[12][13]
Wie zaait zal oogstenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Awsom het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:54:05Wanneer dringt het eindelijk door bij Rutte en andere westerse regeringsleiders: het is oorlog. http://t.co/yMKEudYr8v reageer retweet
Als alle Groninger supporters dat nou eens dedenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als mede supporter distantieer ik mij van die man.
Vrolijke gelegenheid is het helaas niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Rensie, jij ook hier. Jij bent ook van alle markten thuis
Ik mag aannemen binnenkort geen meerquote:
Net als bij stichting Martijn eigenlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar kun je individuen niet op aanspreken. 'De islam' is niet een vaststaand concept, maar hetgeen mensen er onder elkaar van maken. Dat kan van vredelievend tot gewelddadig zijn, en van vrijzinnig tot fundamentalistisch. Je kunt mensen er niet op aanspreken dat ze (deels) dezelfde religieuze riten volgen als een stel criminelen en terroristen.
Nul rellen als die morgen in de Nederlandse kranten staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Overal rellen, eindelijk de politiek afzetten.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Ali_boo het volgende:
Striptekeningen beantwoorden met kogels, welkom bij de religie van de vrede...
Oh, really? Leg maar eens uit hoe bij vrijwel alle conflicten de islam er voor heeft gezorgd dat het betreffende conflict is ontstaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In vredesnaam doe me een lol joh. Vrijwel alle stipjes op die conflictenkaart kennen een betrokkenheid van de islam.
Meen je niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
Dan stap je er op af en zeg je er wat van... met je paarsgepunte lans vooruit stekend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
Nummer 1 )quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke manhuntquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Nibb-it het volgende:
"De très gros moyens sont mis en œuvre. On s'installe pour tenir dans la durée. Sont mobilisés les services de la DCPJ (Direction centrale de la police judiciaire), de la PJPP (police judiciaire de la préfecture de police) et de la DGSI (direction générale de la sécurité intérieure). Au total, près de 3 000 policiers actuellement mobilisés." - Le Monde
twitter:MrsvanP twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:11:58De PVV fascisten hebben het meteen over 'oorlog'. Komt ze goed uit allemaal. reageer retweet
Katholieken hebben dan ook niets met geloven te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vroeger leerde ik, op een katholieke school, dat je Heilige boeken niet per se letterlijk moet nemen en voor meerdere interpretaties open staat.
Dat je dan een idioot bent en hier in leest dat je andere kapot moet schieten omdat ze het niet met je eens zijn, maakt je een idioot, niet per se het geloof.
Gelovigen steunen een religie met heilige boeken waar allemaal foute teksten in staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gegeneraliseer vind ik ook misselijkmakend.
En trouwens, er werd/wordt vanuit het Katholieke, Christen en Protestantse geloof ook gemoord.
quote:
Of welke andere denkbare organisatie, ideologie, gedachte noem maar op. Inderdaad. En nu?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Net als bij stichting Martijn eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |