Die wil je echt niet zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Link naar de ongecensureerde filmpje (GS) staan in de OP.
Als er alleen wat zware geworden waren te betreuren, was het natuurlijk wel gepast geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Twiitch het volgende:
twitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
Je mist het punt. De conflicten die zich vandaag de dag op de wereld afspelen bevinden zich vooral in gebieden waar de bevolking islamitisch is. Jij suggereert dat die conflicten ontstaan omdat de bevolking islamitisch is. Maar dat is een ontkenning van de feiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat zou de oorzaak zijn van het feit dat Nigeria op de kaart van de conflictenteller zo scoort? Wat denk je zelf?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Twiitch het volgende:
twitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
Met nu:quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef Caland het volgende:
Ondertussen, bij de PVDA.
[ afbeelding ]
Ja met een paar doden of slechts enkele gewonden was dit natuurlijk wel een geschikte opmerkingtwitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
Probeer het nog eens. Lees de oorspronkelijke post van Mutant01 nog eens terug. En als je mijn opmerking dan niet snapt, meld het even hier in dit topic. Dan licht ik het nog even toe....quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Een automerk met een mening?
Goede metafoor man. echt
Wie het echt wil zien kan dat filmpje op diverse plaatsen vinden. Ik denk niet dat dat gepromoot hoeft te worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Op zich ben ik het daar deels mee eens. Als ze hadden gezegd 'wij zenden deze beelden niet op tv uit, maar u kunt ze op onze site bekijken' had ik dat ook wel prima gevonden. Dat is overigens niet echt censuur.
Oh nee dan was het wel een leuk grapje ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Twiitch het volgende:
Mja. Dit is waarschijnlijk gewoon volgens hun plan gegaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er vandaag nog meer gebeurt.
Triest als dat is... deze twee hebben nu vrees ik hun kleding gewisseld, en zitten nu rustig aan een kopje koffie.
Met alleen zwaargewonden was het een prima tweet geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Twiitch het volgende:
Wat een sneu figuurquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhh dan is het goed, ja 12 doden is best veel, waren het er 4 dan was je opmerking wel normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Twiitch het volgende:
Ik ook net, RIPquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
Jeez, zag de beelden waarbij die agent geëxecuteerd werd....... wel geschokt nu........
De agent smeekte nog, maar werd zonder genade door het hoofd geschoten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
Jeez, zag de beelden waarbij die agent geëxecuteerd werd....... wel geschokt nu........
Rensie, jij ook hier. Jij bent ook van alle markten thuisquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen lekker al die cartoons in alle kranten zetten joh. Statement dit dat.
Hoeveel chaos/onrust ontstaat er als die twee voorlopig niet gepakt zullen worden ... ... ...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef StephanL het volgende:
Na twee uur nog steeds op vrije voet, hulde.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Met wie voerden die ongewapende journalisten oorlog?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef meth1745 het volgende:
Ach, de NAVO beschouwde Servische journalisten in Kosovo ook als legitieme doelen. En Bush wilde tijdens de Irak oorlog Al Jazeera bombarderen.
Als je een oorlog voert moet je slachtoffers verwachten.
Want toen er nog weinig doden waren was het wel een leuke tweet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Twiitch het volgende:
Okquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Het ware gezicht van de PvdA en linksch komt weer goed naar voren.
Als we die redenering door gaan trekken zijn Nederlanders een afschuwwekkend volk wat graag met hun poten aan kleine kinderen zit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet iets om mensen de belachelijkheid onder de neus te wrijven van de primitieve woestijnreligie die ze met hun volle verstand aanhangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |