Spreek gerust over honderdduizenden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Duizenden moslims die het tegendeel bewijzen.
Haha, dat zijn natuurlijk sji'ieten!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incidentquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Kopje thee drinken en niet meer over lullen. Vooral niet doen alsof dit een diepgeworteld probleem in de Westerse maatschappijen met veel immigranten is.
En met heel hoog bedoel je alsnog 1 op 10 miljoen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait de wereld op kansberekening.. bij deze bepaalde doelgroep is de kans op dit soort shit gewoon heel hoog. Jammer voor de rest.
Nee, integendeel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als we moslims als groep zien dan kan de enige juiste conclusie alleen maar zijn dan samenleven met deze groep mislukt is.
Wat een onzin joh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn religie verheerlijkt geweld niet - pedofilie niet - terrorisme niet. Zo kan ik eindeloos verder gaan.
twitter:mirjamdekok twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:55:22@geertwilderspvv Nee Geert die hebben zaagsel in dr hoofd. Die worden nooit wakker reageer retweet
twitter:AgnesCPoirier twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:13:54#CharlieHebdo Attack. I have just been asked by AlJazeera if CharlieHebdo journalists should apologize (for making fun at Islamists). reageer retweet
prachtige initiatieven inderdaad, neemt alleen niet weg dat er wannabee jihad strijders in dit land zijn, daar ging het me om.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het feit dat je een weerwoord ziet als een aanval zegt al genoeg. Verder ben jij diegene die zichzelf schaart achter die specifieke post. Dan is het ook niet gek dat ik deze tegenstrijdigheid nog even constateer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de individuele Moslim en de Islam inderdaad. Maar de Islam is een kwaadaardige religie. Leuk dat je trouwens de aanval in gaat. Het topic gaat over een aanslag in Frankrijk, geïnspireerd door de religie van een slavendrijvende jonge meisjes verkrachtende warlord uit de steentijd.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
de Telegraph doet precies het tegenovergestelde, daar zijn ze gaan blurren:
[ afbeelding ]
Die zullen weinig meer kunnen zeggen gok ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:59 schreef Caland het volgende:
twitter:AgnesCPoirier twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:13:54#CharlieHebdo Attack. I have just been asked by AlJazeera if CharlieHebdo journalists should apologize (for making fun at Islamists). reageer retweet
Welke godsdienst geeft nog meer nadrukkelijk aan dat ongelovigen gedood moeten worden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is door de eeuwen heen meer dan genoeg christelijk geweld geweest, de focus ligt nu alleen bij de moslims omdat die het nieuws halen maar kan net zo goed bij elke andere religie liggen.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
In je gezicht niet nee maar achter je rug om ben je gewoon die vieze Nederlandse hoer.
Waar doet de Islam dit dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Welke godsdienst geeft nog meer nadrukkelijk aan dat ongelovigen gedood moeten worden?
Elk antwoord minder dan 'nee' is een oorlogsverklaring aan het vrije woord.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:59 schreef Caland het volgende:
Merendeel van de mensen is niet zo dom als ze zich hier voordoen het is vooral rechts populistisch geblaat, er zijn ook nauwelijks gewelddadigheden specifiek jegens moslims of specifiek van moslims jegens ongelovigen. Over het algemeen zijn we bijzonder verdraagzaam (op wat PVV tokkies na)quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als ik zie hoeveel demonstraties en acties er al zij ngeweest tegen moslims zou het me niet verbazen als de vlam echt een keer in de pan slaat. Dat men er toen niet met flink geweld op gereageerd heeft wil niet zeggen dat dat nooit gebeurd. Het is gewoon een emmer die langzaam volloopt.
Hoe in hemelsnaam kan een islamitische president in Frankrijk worden gekozen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef Ryan3 het volgende:
Vandaag toevallig komt nieuw boek van Michel Houellebecq uit, Soumission, over hoe een islamitische president in Frankrijk wordt verkozen en Frankrijk aan de rand van een burgeroorlog staat...
http://www.volkskrant.nl/(...)vocatie-is~a3824290/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |