Dat was een niet serieuze reactie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij was degene die gister nog 1312 aan het roepen was toch?
Liveleak bewijst je tegendeel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit gebeurt aan de lopende band in het Midden-Oosten, maar dan ziet niemand het belang ervan om daar onsmakelijke filmpjes van te posten.
Waar heb jij het over, ga je weer mensen dingen in de mond leggen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat stel jij voor? In de lijn van je ideologie lekker moslims gaan vervolgen en discrimineren op basis van hun geloof?
Die mensen zijn dan ook niet direct voor NL een dreiging.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit gebeurt aan de lopende band in het Midden-Oosten, maar dan ziet niemand het belang ervan om daar onsmakelijke filmpjes van te posten.
Maar de angst is alweer gezaaid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Molurus het volgende:
Ah, nu is er bij nader inzien toch geen reden om te denken dat er aanslagen gepleegd gaan worden in Nederland.
Deze? :quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Welke wannabe jihadstrijders die hier dood de straten struinen?
Waar is het feit dat een vijftiger met jonge meisjes het bed deelde hier relevant? Overigens kunnen meerdere religies als gewelddadig gezien worden, maar de Islam staat het verst van de westerse wereld afquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn opmerkingen afdoen als "kortzichtige populistische retoriek" is natuurlijk de makkelijke uitweg. Anders zou je namelijk de belachelijkheid van je eigen religie onder ogen moeten zien. Het verheerlijken van een gewelddadige man die als vijftiger het bed deelde met piepjonge meisjes en meer van dat soort gruwelijkheden. De religie die je aanhangt is barbaars, primitief en druist op tal van fronten in tegen onze westerse beschaving.
Je doet maar wat je niet laten kunt, maar als inwoner van de westerse wereld heb ik het volste recht om religie in algemene zin en de islam in het bijzonder te bekritiseren; inclusief de aanhangers hiervan. Verder moeten we inzien dat het nooit zal gaan werken om de islam op een goede manier te integreren in (West) Europa.
Menselijkheid en liefde komen prima terug in mijn visie van mijn religie en cultuur. Dit soort semi-sentimentele posts, mede gebaseerd op populistische visies ten aanzien van mijn religie en cultuur - daar kan ik vrij weinig mee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Menselijkheid en liefde voor je (toekomstige) zoontje zijn voor jou geen redenen om de 21e eeuw binnen te gaan. Culturen zijn niet gelijk.
Eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef richolio het volgende:
Ik zit helemaal niet te wachten op het dreigingsbeeld van Nederland. Zum kotzen dat we het weer over ons hebben
Slaat eigenlijk helemaal nergens op. Ze kunnen net zo goed iedereen afknallen die ze tegenkomen, want hun leven is toch al geen cent meer waard. En als ze levend gevonden worden, dan maakt het voor hun straf ook niets uit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de "zieke terroristen" toch niet compleet gestoord, ze hadden iig een duidelijk doelwit (de journalisten en de politie) ipv wild in de rondte schieten in een metro/bij de eiffeltoren of wat dan ook.
Het klopt ook... noord afrika, midden oosten alleen maar slecht nieuws wat daar vandaan komt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gematigde moslims die gewoon lekker meedoen, doen dat ondanks hun religie; niet dankzij. Wie de islam omarmt, omarmt iets dat mijlenver is verwijderd van westerse waarden en normen, van beschaving en van universele mensenrechten.
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:54:05Wanneer dringt het eindelijk door bij Rutte en andere westerse regeringsleiders: het is oorlog. http://t.co/yMKEudYr8v reageer retweet
Ja, maar 1 schot in het hoofd had ook gekund.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ze hadden hem overhoop kunnen schieten maar dan was de auto misschien wel kapot gegaan (en duidelijker herkenbaar). Gewoon pragmatisch denken.
Liveleak is geen NOS.quote:
Over een uur of 3 bereiken ze Maastricht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Roland010 het volgende:
Ze zouden in theorie al bijna bij België kunnen zijn intussen, als ze nog rondreizen.
Duizenden moslims die het tegendeel bewijzen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
Verder moeten we inzien dat het nooit zal gaan werken om de islam op een goede manier te integreren in (West) Europa.
Terrorisme gaat om angst verspreiden -> filmpje laten zien -> je verspreid angst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo help je ze hiermee? Dan help je ze ook door hier nu überhaupt verslag van te doen.
Hoezo eigenlijk begin van de middag? Is er een smaakvol tijdstip voor schokkende dingen? 20:00??quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inzoomen op mensen die uit de torens sprongen zou van mij ook niet hoeven zo aan het begin van de middag.
[..]
Maar goed, dan ben ik maar ouderwets met een goede smaak.
Er is een verschil tussen de individuele Moslim en de Islam inderdaad. Maar de Islam is een kwaadaardige religie. Leuk dat je trouwens de aanval in gaat. Het topic gaat over een aanslag in Frankrijk, geïnspireerd door de religie van een slavendrijvende jonge meisjes verkrachtende warlord uit de steentijd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En diegene die meende dat er wel degelijk een onderscheid was tussen de Islam en moslims. Maar nu even niet.
Kranten, TV en tijdschriften overal ter wereld zouden deze cartoons (ook van de profeet) moeten afdrukken en uitzenden.quote:
Deze mensen ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die mensen zijn dan ook niet direct voor NL een dreiging.
Waarom vreemd, zodra ze die doodschieten komt er onmiddellijk een klopjacht op gang alvorens zij een aanslag hadden kunnen plegen, een autodiefstal waarbij iemand uit zijn auto word getrokken is in Parijs niet zo zeldzaam.quote:
Je ziet hem ervan smullen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:54:05Wanneer dringt het eindelijk door bij Rutte en andere westerse regeringsleiders: het is oorlog. http://t.co/yMKEudYr8v reageer retweet
De kruisvaardersquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tijd om dit beestje weer leven in te blazen...
[ afbeelding ]
De schrik van onze moslimbroeders
Ah, het Christendom is goed voor ons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vergelijk deze plaatjes eens met elkaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen religie ter wereld met extremisten waarbij de haat zo erg van het gezicht druipt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Deze? :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen zijn niet achterlijk en blind ofzo.
dat heeft ook natuurlijk niks met de olie te makenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
I
Vergelijk deze plaatjes eens met elkaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Richting Nederland...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Roland010 het volgende:
Ze zouden in theorie al bijna bij België kunnen zijn intussen, als ze nog rondreizen.
Oorlog met wie? Random individuen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere gewaagde, edgy en jolige opmerking man.quote:
Het is populistisch om te zeggen dat een mes zetten in je baby om lichaamsdelen af te snijden niet liefdevol is? Je bent psychisch gestoord man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Menselijkheid en liefde komen prima terug in mijn visie van mijn religie en cultuur. Dit soort semi-sentimentele posts, mede gebaseerd op populistische visies ten aanzien van mijn religie en cultuur - daar kan ik vrij weinig mee.
Dat dacht breivik ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Tijd om dit beestje weer leven in te blazen...
[ afbeelding ]
De schrik van onze moslimbroeders
Sprookjes figuur ben ik niet mee eens maar er zijn volgens geloof dan ook weinig rechtvaardigingen voor het om zeep helpen van iemand. Daar zullen die gasten overigens totaal geen boodschap aan hebben hoor. Die lui zijn sowieso sterk verziekt door hun zelfbeeld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom, zoals ik eerder betoogde, mensen die propageren dat moorden in naam van religie OK is, opsluiten vanwege waandenkbeelden. Het is goddomme een sprookjesfiguur waar ze in geloven.
Er zal toch wat kaf van het koren gescheiden moeten worden.
Die kruistocht tegen moslims begrijp ik zelf niet zo goed. Val de ideologie aan, niet de mensen die er in getrapt zijn.
Nou, ik durf niet meer naar buiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Roland010 het volgende:
Wat denk je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:55 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Oorlog met wie? Random individuen?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
"Believer hurt by non-believers - Non-believer hurt by believers"
Zo die is aan het fappen. Hij wil dus oorlog. Meer leed en meer onschuldige doden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef geen moment of fame. Ik geef gewoon mijn ongezouten mening en ik stel vast dat meerdere mensen die mening delen. Doe met die informatie wat je wilt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
Even een moment of fame voor Elfie
Oh best wel raar dat je dan 1312 roept na een bomaanslag in Istanbul waarbij een politieagent is omgekomen. Rare plek voor een niet serieuze reactiequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat was een niet serieuze reactie.
'ze hem raakte'quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:55 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Lekkere gewaagde, edgy en jolige opmerking man.
De agent in dat executiefilmpje wordt nog behandeld, het leek er op dat ze hem niet raakte toen ze van dichtbij schoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |