abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148425431
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Grootse paniek en een kristallnacht in Nederland zijn verstandiger?
Precies gewoon over tot de orde van de dag die gasten willen angst en terreur zaaien moet je niet toestaan als samenleving.
Hopelijk beseffen ze dat in Frankrijk ook.
blablablabla
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:46:23 #102
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_148425434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:42 schreef Rockefellow het volgende:
Het wordt zo langzamerhand tijd om een vuurwapen aan te schaffen.
Dat mag niet. Alleen de staat en de criminelen hebben dan voorrecht.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_148425436
Wel raar eigenlijk dat ze dus hebben geprobeerd te ontsnappen na de daad.
Normaal gesproken zouden moslimextremisten mensen dood schieten totdat ze zelf dood gaan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_148425438
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel gevonden mensen zijn er nu naast de doden?
Een dozijn.
pi_148425443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker provoceren toch :Z
Haat moet je niet met haat bestrijden straks een soort burgeroorlog hier.
Michel Houellebecq heeft net een nieuwe roman geschreven over een burgeroorlog in Fr. Soumission trouwens.
Overigens is satire geen uiting van haat.
I´m back.
  Redactie Sport woensdag 7 januari 2015 @ 13:46:40 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148425445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef Frutsel het volgende:

[..]

??
Gewonden bedoel ik :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:46:41 #107
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_148425446
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

_O_
Jij was degene die gister nog 1312 aan het roepen was toch?
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:46:41 #108
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_148425447
Politie zou de daders uit het oog verloren zijn bij een metrostation? :o
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_148425453
Wel slecht dat ze ze nog niet gepakt hebben.
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:47:08 #110
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_148425462
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef MouzurX het volgende:
Wel raar eigenlijk dat ze dus hebben geprobeerd te ontsnappen na de daad.
Normaal gesproken zouden moslimextremisten mensen dood schieten totdat ze zelf dood gaan.
Dit zijn geen domme jongens die zich als kanonnenvoer laten misbruiken.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_148425468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:42 schreef Rockefellow het volgende:
Het wordt zo langzamerhand tijd om een vuurwapen aan te schaffen.
Beter leert elke burger zelfverdediging en ook verdediging tegen wapens.
pi_148425469
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De inhoud van de islam is problematisch. Overal in de wereld waar de islam aanwezig is, zijn grote problemen en spanningen. Het is van zichzelf een haatdragende religie, die draait om de verering van een aantoonbaar gewelddadige "profeet", met een religieus boek dat bol staat van haatdragende teksten en beschrijvingen van vergelding.

Daar waar de islam de dienst uitmaakt, is het met (universele) mensenrechten belabberd gesteld. De islam botst met (of staat zelfs haaks op) alles wat we in deze wereld moeten willen. Vrijheid, menselijke waardigheid, respect, enzovoorts.

De islam en moslims zijn niet los van elkaar te zien. Moslims kiezen er met hun volle verstand voor om een barbaarse, gewelddadige religie te belijden. De mate waarin ze overgaan tot extremisme of het goedkeuren daarvan, doet daar niks aan af.

Ik ben zo onderhand wel een keer klaar met de discussies over de "redelijkheid" van de islam. Er is niks redelijks aan die religie. Sowieso is religie de slechtste uitvinding die de mens ooit heeft gedaan, maar binnen dat spectrum is de islam met ruime voorsprong het grootste gedrocht.
Baas. Post van het jaar tot nu toe.
U MAD?
pi_148425470
Gasten bij metrostation gesignaleerd voor het laatst. Wss gewoon vluchtroute
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_148425474
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef MaLo het volgende:
meen je niet |:(
nee echt niet !
pi_148425483
quote:

[..]

De inhoud van de islam is problematisch. Overal in de wereld waar de islam aanwezig is, zijn grote problemen en spanningen. Het is van zichzelf een haatdragende religie, die draait om de verering van een aantoonbaar gewelddadige "profeet", met een religieus boek dat bol staat van haatdragende teksten en beschrijvingen van vergelding.

Daar waar de islam de dienst uitmaakt, is het met (universele) mensenrechten belabberd gesteld. De islam botst met (of staat zelfs haaks op) alles wat we in deze wereld moeten willen. Vrijheid, menselijke waardigheid, respect, enzovoorts.

De islam en moslims zijn niet los van elkaar te zien. Moslims kiezen er met hun volle verstand voor om een barbaarse, gewelddadige religie te belijden. De mate waarin ze overgaan tot extremisme of het goedkeuren daarvan, doet daar niks aan af.

Ik ben zo onderhand wel een keer klaar met de discussies over de "redelijkheid" van de islam. Er is niks redelijks aan die religie. Sowieso is religie de slechtste uitvinding die de mens ooit heeft gedaan, maar binnen dat spectrum is de islam met ruime voorsprong het grootste gedrocht.
De Bijbel ook, weet je wat laten we gewoon alle religies afschaffen wel zo makkelijk!
blablablabla
pi_148425484
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan heb jij een probleem - die je zelf maar moet oplossen. Want moslims opzadelen met jouw probleem heeft weinig zin. Moslims zijn niet verplicht om jouw kortzichtige populistische retoriek te volgen. Gelukkig maar. Ik kies er inderdaad met mijn volle verstand voor om moslim te zijn en de Islam te volgen - en daar doe jij helemaal niets aan af. Wat jij verder van de Islam vindt zou mij dan ook verder een worst wezen. Ik vraag je immers ook niet om je mening over het interieur van mijn woning - of de kleur van mijn broek.
Trots toegeven dat je de kindermisvormende religie van een ijzertijd warlord volgt en dan tegen anderen zeggen dat ze een probleem hebben. Goed bezig.
pi_148425488
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik zou willen zeggen dat je onzin uit kraamt maar dat doe je niet.

Ken zat gematigde moslims die wel gewoon lekker mee doen maar wat jij hier zegt klopt gewoon wel.
Gematigde moslims die gewoon lekker meedoen, doen dat ondanks hun religie; niet dankzij. Wie de islam omarmt, omarmt iets dat mijlenver is verwijderd van westerse waarden en normen, van beschaving en van universele mensenrechten.
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:47:48 #118
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_148425499
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef MaLo het volgende:
:o
Dat is niet goed
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:47:49 #119
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148425500
quote:

[..]

'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148425502
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef Reya het volgende:

[..]

Jean-Marie had nog banden met de OAS, een terroristische organisatie die begin jaren zestig een bijzonder bloederige campagne tegen de Algerijnse onafhankelijkheid voerde.
Het past dus wel.
  Moderator woensdag 7 januari 2015 @ 13:47:52 #121
8781 crew  Frutsel
pi_148425503
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gewonden bedoel ik :')
Ah :D
12 dacht ik, maar aangezien het dodental inmiddels van 5 naar 10 naar 12 is bijgesteld denk ik 5 tot 10 ofzo :{
pi_148425505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef franklop het volgende:
Gasten bij metrostation gesignaleerd voor het laatst. Wss gewoon vluchtroute
Je kan toch moeilijk een AK meenemen in de metro zonder dat iemand het ziet..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_148425507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Jij was degene die gister nog 1312 aan het roepen was toch?
En diegene die meende dat er wel degelijk een onderscheid was tussen de Islam en moslims. Maar nu even niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148425512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Ik zie daar geen argument in. Verder is het wel goed dat de beelden er zijn (en op internet beschikbaar zijn), maar dat dit zo op npo 1 uitgezonden word...
Zoals ik zei, het om dit tijdstip op NPO1 uitzenden hoeft voor mij ook niet, maar ik vind dit soort beelden wel duidelijk een toegevoegde waarde hebben, net als de beelden van IS. Een aanslag met x doden zonder verdere beelden is toch behoorlijk abstract, terwijl beelden het dichter bij kunnen brengen. Daarom ook hulde voor degene die dit gefilmd heeft terwijl er gewapende mannen bij hem/haar over straat liepen, ik weet niet of ik bij het raam zou gaan staan kijken.
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:48:21 #125
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148425517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dit zijn geen domme jongens die zich als kanonnenvoer laten misbruiken.
Weet niet of het met dommigheid te maken heeft.
In ieder geval vinden ze hun leven nog wat waard dat ze het niet willen verliezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')