Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies gewoon over tot de orde van de dag die gasten willen angst en terreur zaaien moet je niet toestaan als samenleving.
Hopelijk beseffen ze dat in Frankrijk ook.
gozer.... doe normaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je boos? Straks blaas je dit topic nog op.
Mensen die sympathiseren met het FN gaan precies mee in de logica van deze geweldplegers. Missie geslaagd voor de terroristen.quote:
Misschien geloven ze het fabeltje van de maagden niet meer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef MouzurX het volgende:
Wel raar eigenlijk dat ze dus hebben geprobeerd te ontsnappen na de daad.
Normaal gesproken zouden moslimextremisten mensen dood schieten totdat ze zelf dood gaan.
Wat een onzinquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
De Bijbel ook, weet je wat laten we gewoon alle religies afschaffen wel zo makkelijk!
Die zal nu wel in de prullenbak liggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk een AK meenemen in de metro zonder dat iemand het ziet..
Ah gezellig, het overheidstrolletje is er ook weerquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Grootse paniek en een kristallnacht in Nederland zijn verstandiger?
Uitstekende onderbouwing.quote:
Joh ik heb de moord op Fortuyn nog vrij bewust meegemaakt, als er ooit al een burgeroorlog zou zijn gekomen was het toen. Nu echt niet meer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die burgeroorlog komt er vroeger of later vanzelf, maak je daar maar geen zorgen om. Als de politiek maar lang genoeg doorgaat met ziende blind en horende doof zijn, komt er vanzelf steeds meer terreur over en weer.
Goede smaak? Wat heeft smaak nou te maken met verslaggeving bij een aanslag? Moeten we altijd maar alles verbloemen? Had je de beelden van 9/11 ook liever niet willen zien zeker? Beetje slechte smaak natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je geilt op ranzige plaatjes kan je dat toch ook op internet opzoeken?
Of ken je het idee van goede smaak niet?
Wat je er mee bereikt is dat mensen zien waar dit soort terroristen toe in staat zijn. Schokkend, zeker, maar dit gebeurt ook gewoon echt. De daders zijn nog niet gepakt. Het is dus zeker nuttig om te laten zien hoe gevaarlijk ze zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Te laat.
Bovendien... het enige wat je bereikt met zo'n filmpje is dat grote hoeveelheden mensen zin krijgen in het drinken van bloed. Je bereikt daar echt niets mee.
Christendom dus?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat elke religie die zo uitgelegd kan worden dat het blijkbaar OK is om criticasters en ongelovigen te vermoorden met argusogen bekeken moet worden.
Dus, groepsknuffel en extra buurthuizen dan maar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Mensen die sympathiseren met het FN gaan precies mee in de logica van deze geweldplegers. Missie geslaagd voor de terroristen.
Zo gaat het als half VBL ergens langsloopt he.quote:
Nee het is gewoon dom om dat uit te zenden want daar help je de terroristen juist mee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het om dit tijdstip op NPO1 uitzenden hoeft voor mij ook niet, maar ik vind dit soort beelden wel duidelijk een toegevoegde waarde hebben, net als de beelden van IS. Een aanslag met x doden zonder verdere beelden is toch behoorlijk abstract, terwijl beelden het dichter bij kunnen brengen. Daarom ook hulde voor degene die dit gefilmd heeft terwijl er gewapende mannen bij hem/haar over straat liepen, ik weet niet of ik bij het raam zou gaan staan kijken.
Ik ben zeker goed bezig. Het is namelijk uiterst gemakkelijk. Mijn visie is volstrekt anders dan de jouwe. Jij zal een bepaald merk auto verschrikkelijk lelijk vinden, de ander niet. Die persoonlijke visie - perspectief maakt het ook zo mooi. Er is geen enkele reden om mijzelf ertoe te bewegen jouw perspectief aan te nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trots toegeven dat je de kindermisvormende religie van een ijzertijd warlord volgt en dan tegen anderen zeggen dat ze een probleem hebben. Goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |