Niet eens op basis van hun geloof, op basis van de uitwassen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen interesse ik vind je stukjes slecht geschreven tenenkrommend polariserend en bovendien totaal niet grappig.
Bovendien zet je een hele een groep mensen weg als totale randdebielen op basis van hun geloof en dat is niet netjes.
Vroeger leerde ik, op een katholieke school, dat je Heilige boeken niet per se letterlijk moet nemen en voor meerdere interpretaties open staat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef baaart het volgende:
[..]
http://www.answering-islam.org/Dutch/g/islamengeweld.htm
Wat een klapjosti zegquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Twiitch het volgende:
twitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
Dat vroeg ik niet...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Frankrijk bombardeert isis, een aanslag in Frankrijk was slechts een kwestie van tijd.
Eens kijken wanneer dit mannetje zijn Twitter-account opheftquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Twiitch het volgende:
twitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
Onzinvergelijking.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als we die redenering door gaan trekken zijn Nederlanders een afschuwwekkend volk wat graag met hun poten aan kleine kinderen zit.
Oh, dus daar ligt de grensquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Downwards het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn excuses mensen. Ik dacht dat er slechts 2 doden waren en er verder alleen redactieleden in hun ledematen waren geschoten.
Precies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er is al diverse malen aangegeven dat dit gewoon niet verstandig is inderdaad om copycats zoveel mogelijk te beperken. Maar financieel gewin weegt kennelijk zwaarder.
Een goede moslim is een dode moslim volgens jou toch Djeez?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
In mijn tokkiebuurt zit nu een stel Marokkaantjes op straat feest te vieren
Shit die vrouw ken ik. Oude collega van me bij IKEAquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef NightH4wk het volgende:
http://janthea.nl/tsjechie/
Die PvdAer
Heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Jammer dat er zoveel idioten dus achter de islam staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vroeger leerde ik, op een katholieke school, dat je Heilige boeken niet per se letterlijk moet nemen en voor meerdere interpretaties open staat.
Dat je dan een idioot bent en hier in leest dat je andere kapot moet schieten omdat ze het niet met je eens zijn, maakt je een idioot, niet per se het geloof.
De beste man was zeker hacked.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ziek. En straks roept ie dat ie het nooit heeft gestuurd zeker. Vuile teringlijer.
Filmen of fotograferen. Je staat niet bekend om je betrouwbare verslaggeving.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
Uh-huhquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
En het dan raar vinden dat de hele partij naar de klote gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Twiitch het volgende:
gelukkig doen we dat als Nederland niet... Ow wacht...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Frankrijk bombardeert isis, een aanslag in Frankrijk was slechts een kwestie van tijd.
Ja ze zouden voor het laatst bij een metrostation zijn gezienquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Ketchupcurry het volgende:
Die luitjes huppelen nog gewoon ergens rond dus?
Jawel aangezien in het "heilige boek" die teksten staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vroeger leerde ik, op een katholieke school, dat je Heilige boeken niet per se letterlijk moet nemen en voor meerdere interpretaties open staat.
Dat je dan een idioot bent en hier in leest dat je andere kapot moet schieten omdat ze het niet met je eens zijn, maakt je een idioot, niet per se het geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |