Hoe kom je daar in vredesnaam bij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onzinvergelijking.
Als ik een a4 schrijf met daarop allemaal verschrikkelijke dingen.
1. Moord alle moslims uit!
2. Steek alle moskeeën in de fik!
3. Verkracht alle moslimvrouwen en hun kinderen!
En dan ook:
4. Geef geld aan de armen.
5. Wees lief voor elkaar.
6. Heb geen seks voordat je getrouwd bent.
Dan zou je iedereen toch voor compleet gek verklaren als ze zouden zeggen dat ze dit a4'tje zouden volgen? Dat het een heilig blad is? O ja regel 1 2 en 3 doe ik niet hoor, dat doen alleen de extremisten, maar toch is dat a4'tje heilig.
Want zo zijn gelovigen.
Dat is sowieso een onzinnige redenering natuurlijk, maar de verhoudingen komen redelijk overeen. Toch zegt niemand dat Nederlanders maar een afschuwwekkend volk is wat graag aan kleine kinderen zit omdat de pedofielen en pedoseksuelen veruit in de minderheid zijn. Maar als we jouw generalisatie doortrekken zou je dat dus ook rustig kunnen zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als we in Nederland een grondwet zouden omarmen waarin het aanranden van kleine kinderen wordt aangemoedigd of goedgepraat, zou je gelijk hebben.
Hij zei net op de FP dat een goede moslim een dode moslim is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Filmen of fotograferen. Je staat niet bekend om je betrouwbare verslaggeving.
Die zitten vermoedelijk in een cafeetje na te praten, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Ketchupcurry het volgende:
Die luitjes huppelen nog gewoon ergens rond dus?
Daar kun je individuen niet op aanspreken. 'De islam' is niet een vaststaand concept, maar hetgeen mensen er onder elkaar van maken. Dat kan van vredelievend tot gewelddadig zijn, en van vrijzinnig tot fundamentalistisch. Je kunt mensen er niet op aanspreken dat ze (deels) dezelfde religieuze riten volgen als een stel criminelen en terroristen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In vredesnaam doe me een lol joh. Vrijwel alle stipjes op die conflictenkaart kennen een betrokkenheid van de islam.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Caland het volgende:
Inmiddels in Jan Folkersma op twitter iedereen aan het blokkeren die kritiek op hem heeft.
PvdA, fuck yeah
Laten we wel wezen, als het weinig doden waren, was het een typisch geenstijl grapje geweest.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want toen er nog weinig doden waren was het wel een leuke tweet.
Overal rellen, eindelijk de politiek afzetten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen lekker al die cartoons in alle kranten zetten joh. Statement dit dat.
picsquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
In mijn tokkiebuurt zit nu een stel Marokkaantjes op straat feest te vieren
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:54:05Wanneer dringt het eindelijk door bij Rutte en andere westerse regeringsleiders: het is oorlog. http://t.co/yMKEudYr8v reageer retweet
Zo werkt het toch voor gelovigen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar in vredesnaam bij.
ja, of ze rijden rondjes in de metro... Eng dat men niet weet waar ze zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Ketchupcurry het volgende:
Die luitjes huppelen nog gewoon ergens rond dus?
Koffiehuisje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die zitten vermoedelijk in een cafeetje na te praten, ja.
Als mede supporter distantieer ik mij van die man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Supporter van FC Groningen dus, had het kunnen weten.
Ja. Maar dat gegeneraliseer vind ik ook misselijkmakend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef baaart het volgende:
[..]
Heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Jammer dat er zoveel idioten dus achter de islam staan.
Een goede ongelovige is een dode ongelovige volgens de moslimsquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een goede moslim is een dode moslim
Ah, dan weten we al hoe laat het is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij zei net op de FP dat een goede moslim een dode moslim is.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Djeez het volgende:
In mijn tokkiebuurt zit nu een stel Marokkaantjes op straat feest te vieren
Deze daders zijn volkomen gestoord, ongeacht welke ideologie ze aanhangen. Er zijn zat gelovige teksten waar dezelfde middeleeuwse barbariteit in staat, maar die volgers kunnen zich wel inhouden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Keer op keer blijkt maar weer dat de islam een voedingsbodem is voor geweld. Het staat allemaal letterlijk beschreven in de koran:
[ afbeelding ]
De islam is een fascistische ideologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |