quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jamiroquai is je toch wel bekend?
oit, en die ga ik er nu uitslopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:05 schreef ToT het volgende:
Nu zie ik pas de "faalhazenalert (op het kartonnen bord na)" in de OP!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oit, en die ga ik er nu uitslopen
whut?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:05 schreef ToT het volgende:
Nu zie ik pas de "faalhazenalert (op het kartonnen bord na)" in de OP!
de faalhazenquote:
enlighten usquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:09 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, ik had even gespiekt in vorige topic…
quote:
Ahhh ja, nu zie ik hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh er staat/stond Faalhazenalert… boven de R49 foto…
Ditte!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:11 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor deze zeer bijzondere show, Spezz!
Geen probleem!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:11 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor deze zeer bijzondere show, Spezz!
weer nieuwe muziek ontdektquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen probleem!
Was ie zo bijzonder dan?
Slaap lekker Bosquote:
Ik zal wat minder "mainstream" gaan draaienquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weer nieuwe muziek ontdekt
het was echt tof
Ja nou ik raakte bij de meeste nummers echt verbluft door de details; grappige kleine geluidjes, net iets andere effectjes dan normaal, geluidjes die gewoon schattig over kwamen, maar ook wat je zelf ook al zei: perfecte harmonie tussen de instrumenten enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen probleem!
Was ie zo bijzonder dan?
beetje om en om is wel fijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal wat minder "mainstream" gaan draaien
Nee ik ga zo weer doen alsof ik verstandig ben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:12 schreef knokkels het volgende:
Zijn er nog gegadigden voor een verdere show?
whehehequote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik ga zo weer doen alsof ik verstandig ben.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal wat minder "mainstream" gaan draaien
Klopt. Sommige nummers zijn echt geweldig. Maar het zijn ook nummers die je niet "zomaar even opzet".quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ik raakte bij de meeste nummers echt verbluft door de details; grappige kleine geluidjes, net iets andere effectjes dan normaal, geluidjes die gewoon schattig over kwamen, maar ook wat je zelf ook al zei: perfecte harmonie tussen de instrumenten enzo.
Heel bijzondere muziek!Echt door mijn koptelefoon rolde ik van de ene verbazing in de andere!
(Heb ik sowieso nog wel af en toe met sommige nummers, maar niet met zo veel nummers achter elkaar!)
ik heb echt fijne dingen voorbij horen komenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Sommige nummers zijn echt geweldig. Maar het zijn ook nummers die je niet "zomaar even opzet".
Thuis zet ik rustig zo'n plaat aan op de achtergrond en dan chillt het lekker weg..
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gisteren weer ff een meningsverschilletje met mijn begeleidster gehad.
Zeker wel, klonk erg fijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt fijne dingen voorbij horen komen
Ja 1 nummer was heel intens qua een tornado van allerlei bijzondere kleine geluidjes. Heerlijk om te horen, maar tegelijkertijd ook erg vermoeiend als je meerdere van dat soort nummers achter elkaar zou hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Sommige nummers zijn echt geweldig. Maar het zijn ook nummers die je niet "zomaar even opzet".
Thuis zet ik rustig zo'n plaat aan op de achtergrond en dan chillt het lekker weg..
Klopt. Die instrumentale nummers zoals Boards of Canada en Trentemoller moet je echt voor in de stemming zijn.. Voordeel is wel, het zijn hele relaxte albums, dus je kan ze makkelijk als slaapmuziek gebruiken enzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1 nummer was heel intens qua een tornado van allerlei bijzondere kleine geluidjes. Heerlijk om te horen, maar tegelijkertijd ook erg vermoeiend als je meerdere van dat soort nummers achter elkaar zou hebben.
Het moet leuk en subtiel blijven, dan hou je het makkelijk vol!
Top!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt fijne dingen voorbij horen komen
mavze Spezzquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
Nu maar weer het bedje opzoeken….
Trusten allen!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
Nu maar weer het bedje opzoeken….
Trusten allen!
Heh is goed man, hee ook jij welterusten he!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Iets met wekker en Hont...
Morgen ben ik er pas laat.. iets met knolhobbelen...
slaap lekker allemaal
Mafze, Symphquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Iets met wekker en Hont...
Morgen ben ik er pas laat.. iets met knolhobbelen...
slaap lekker allemaal
Goedesmorgens. Jij bent lekker vroeg wakker.quote:
quote:
Môgge Melting en StephanLquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedesmorgens. Jij bent lekker vroeg wakker.
Ik ook in principe voor een vrije dag, daar niet van.
onder de douche?quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Môgge Melting en StephanL![]()
Ik ben ook retevroeg wakker.. Moest op tijd even dokter bellen. Zo even malwarescan draaien tijdens douchen
Wij DJ's hebben het ook zwaar… Payola is al jaren illegaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:59 schreef robdriessen het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat aspirant DJ's me drank, snoep, geld en sigaren stuurden om maar een plaatsje bij Radio 49 te krijgen?
Verdomde economische crisis
de wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij DJ's hebben het ook zwaar… Payola is al jaren illegaal
bron dat iligaal is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Payola
Payola, in the music industry, is the illegal practice of payment or other inducement by record companies for the broadcast of recordings on music radio in which the song is presented as being part of the normal day's broadcast.quote:
Das niet zo mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:13 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Nou eigenlijk niet
Auto stuk en afdeling Motorvoertuigen afwezig
Playlist is blijkbaar niet opgeslagen in Mixxxquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:01 schreef robdriessen het volgende:
Zo te lezen heb ik gisteren een goede Spezzashow gemist. Heb je de playlist nog? Als ik Boards of Canada en Trentemoller zie, dan word ik daar vrolijk en benieuwd van!
Ja. Goede show gemist dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Playlist is blijkbaar niet opgeslagen in Mixxx
Maar draaide pas tegen het eind van de show Trentemoller en Boards of Canada. Oude Fatboy Slim van voor hij bekend werd en Nitin Sawhney.
De muziek werd goed ontvangen, dus zal het vaker in de show gooienquote:
Helemaal mijn straatje. Ook spul als Bonobo, Thievery Corporation, The Avalanches, Royksopp... Dat was mijn huiswerk-muziek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De muziek werd goed ontvangen, dus zal het vaker in de show gooien
ik hoop alleen de accu...quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das niet zo mooi.
Wat is er stuk?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Helemaal mijn straatje. Ook spul als Bonobo, Thievery Corporation, The Avalanches, Royksopp... Dat was mijn huiswerk-muziek.
Als het de dynamo is, dan had je waarschijnlijk al een tijdje het accu lampje gezien…quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop alleen de accu...
ik hoop niet dat het de dynamo is..
Zelfde probleem, slaap echt veel.. weet gewoon niet waarom, heb ik al meer dan een half jaar. Al ben ik nu al een paar dagen om 7 uur s'ochtends ram wakkerquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, kan erg moeilijk wakker worden. Erg vast geslapen.
Goestie daar?
Ja dat geloof ik wel na al datquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:52 schreef ToT het volgende:
Oh nee bij mij blijft slapen echt een probleem, maar ik heb gisteravond ff 5mg melatonine, wat whisky en 12oomg valeriaan genomen.
Ik heb GOED geslapen!
Dit is lang niet altijd een garantie voor een goede nachtrust bij mij, maar als het wel werkt, werkt het meteen goed!quote:
Nachtmerries? Overprikkelt? Gedachtes die je niet kan stoppen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is lang niet altijd een garantie voor een goede nachtrust bij mij, maar als het wel werkt, werkt het meteen goed!
Neuh, gewoon geen slaap. Soms onrustig, maar vaak gewoon serieus echt geen slaap.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nachtmerries? Overprikkelt? Gedachtes die je niet kan stoppen?
Ik heb in de avond/nacht geen slaap en in de ochtend wil ik er niet uitquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, gewoon geen slaap. Soms onrustig, maar vaak gewoon serieus echt geen slaap.
Soms sla ik ook gewoon een hele nacht over, waarna ik in de middag even een uurtje plat ga of zo.
Jazeker, zo doen we dat hier in Den Helder.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb in de avond/nacht geen slaap en in de ochtend wil ik er niet uitheb wel eens dagen gehad dat ik tot 17.00 bleef slapen.. gewoon dat mijn lichaam niet aangeeft van hey nu is het genoeg we gaan eruit
Weet niet waarom.
Heel fijn, dat soort dingen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik worstel nog met jetlag. Mijn lichaam leeft 7 uur vroeger dan de klok.4 uur 's nachts voor mij nu.
ik zou die jetlag gewoon even keihard onder de gordel beuken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:00 schreef robdriessen het volgende:
Ik worstel nog met jetlag. Mijn lichaam leeft 7 uur vroeger dan de klok.4 uur 's nachts voor mij nu.
Tsss eerst negeert hij me gisteravond keihard, en nu weer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jazeker, zo doen we dat hier in Den Helder.
Nou ja, ik onder de douche, en de computer doet zijn/haar ding op het bureau![]()
Ha, Tailfox
quote:
Ik was nog bezig om het rijtje af te gaan johquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss eerst negeert hij me gisteravond keihard, en nu weer?Hee man!
Whehehe ook hoi!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was nog bezig om het rijtje af te gaan joh![]()
Hoi ToT![]()
* knokkels steekt infuusnaald in ToT en hangt koffie-infuus op
Moet je eens gaan opletten voor de gein hoevaak dat gebeurt wanneer het volle maan wordtquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfde probleem, slaap echt veel.. weet gewoon niet waarom, heb ik al meer dan een half jaar. Al ben ik nu al een paar dagen om 7 uur s'ochtends ram wakker![]()
Verder wel goed, zo effe met een beetje tegenzin naar de kapper, hopen dat het rustig is en ik meteen geknipt kan worden
vandaag om 14:50 afspraak @ dokter, ontbijt achter de kiezen, koffie gaat er met sloten tegelijk in.. En ik was om 8 uur wakker.quote:
quote:"Payola is the only way a little record artist can get off the ground!"
-"What, have you never heard of Talent?"
"No? Who does he record for?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je eens gaan opletten voor de gein hoevaak dat gebeurt wanneer het volle maan wordt
Ahhh beter, dus dat gaat de goede kant op!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
vandaag om 14:50 afspraak @ dokter, ontbijt achter de kiezen, koffie gaat er met sloten tegelijk in.. En ik was om 8 uur wakker.
En Smokey heeft de hele nacht naast me gelegenEn 's ochtends lag ie aan het voeteneind
Ik wil je best een doosje sigaren sturen hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:59 schreef robdriessen het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat aspirant DJ's me drank, snoep, geld en sigaren stuurden om maar een plaatsje bij Radio 49 te krijgen?
Verdomde economische crisis
En dát is redelijk de essentie van Payola.quote:
Leuk voor het R49 kerstpakketquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wil je best een doosje sigaren sturen hoor.
quote:
Tegen middernacht begint ie al steeds vaker hints te geven... Hey jij, lange. Bed!quote:Ahhh beter, dus dat gaat de goede kant op!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:26 schreef ToT het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-30/fotos/#foto-1
Tel hoe vaak je een geel autootje tegenkomt in deze foto's!
Ik heb er zo snel ff 8 gevonden, maar moet nog aan mijn 2e bak koffie beginnen.
Tja je moet IETS doen om de aandacht te trekken he!quote:
Klopt. Kijk er wel eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja je moet IETS doen om de aandacht te trekken he!
K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #126 Geweldige reeks!
Ja ik heb geloof ik 50 deeltjes gemist of zo; er werd een tijdje niets meer gepost in zo'n topic en vroeger had je die volg-functie voor een reeks nog niet, dus ging ik er heel lang van uit dat het topic een treurige dood was gestorven!quote:
Ouchquote:
Mja, nadeel van een 2e hands dynamo is dat je niet weet hoe lang ie mee zal gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]Godverekut!
En eentje van de sloop halen en daar laten vervangen?
Daar heb je idd ook weer gelijk in natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, nadeel van een 2e hands dynamo is dat je niet weet hoe lang ie mee zal gaan.
Een nieuwe is daarom aan te raden.
dat is het...quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, nadeel van een 2e hands dynamo is dat je niet weet hoe lang ie mee zal gaan.
Een nieuwe is daarom aan te raden.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:58 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Huis met immens hoog plafond voor kabouters
Kijk, dat scheelt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het...
Gelukkig wel een docent MVT bereid gevonden om hem er voor me in te zetten, en hij heeft adresjes voor goede gereviseerde exemplaren.
Tofquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het...
Gelukkig wel een docent MVT bereid gevonden om hem er voor me in te zetten, en hij heeft adresjes voor goede gereviseerde exemplaren.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:58 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Huis met immens hoog plafond voor kabouters
Ahhh super!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het...
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een cursus vloeken voor gevorderden gehad toen hij hem eruit probeerde te schroevenquote:
Geeft het gezegde "vloeken als een bootwerker" een volkomen nieuwe dimensie hèquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een cursus vloeken voor gevorderden gehad toen hij hem eruit probeerde te schroeven
Oh hij is er al mee bezig?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een cursus vloeken voor gevorderden gehad toen hij hem eruit probeerde te schroeven
Wow, een van de afleveringen die ik wél gezien hebquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:03 schreef ToT het volgende:
En met dat plaatje zoeken kwam ik deze net ook tegen!
[ afbeelding ]
(Nagemaakte scene uit Doctor Who, waarbij The Doctor iteraard weer door de tijd gereisd is, en een waarschuwing voor iemand heeft achtergelaten die dat jaren later zou lezen.)
Nee een stuk later, geloof ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wow, een van de afleveringen die ik wél gezien heb![]()
ergens 2007 - 2010?
Watquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je eens gaan opletten voor de gein hoevaak dat gebeurt wanneer het volle maan wordt
Toch, ToTquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef knokkels het volgende:
En dat was dat!
Ok, ik smeer em.. Tot een later ogenblik, allen
Adieu!quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef knokkels het volgende:
En dat was dat!
Ok, ik smeer em.. Tot een later ogenblik, allen
De beeldenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef robdriessen het volgende:
Tering, het is hommeles in Parijs.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef robdriessen het volgende:
Tering, het is hommeles in Parijs.
12 inmiddelsquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Elf doden door aanslag in Parijs
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nos.nl/liveblog/20(...)ingen-in-parijs.html
2e filmpje![]()
*zucht*twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:48:51Zojuist debat aangevraagd met Minister-President Rutte nav vreselijke terroristische aanslag in Parijs. reageer retweet
Tja die vent heeft best wel goede ideeën soms, maar met dit soort acties wint hij geen credit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:30 schreef robdriessen het volgende:
*zucht*twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:48:51Zojuist debat aangevraagd met Minister-President Rutte nav vreselijke terroristische aanslag in Parijs. reageer retweet
Cartoons jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:32 schreef ToT het volgende:
Toch is het wel beangstigend; ik neem aan dat die satirische krant waar ze die aanslag op hebben gepleegd, iets over moslims of over Allah / Mohammed heeft gepubliceerd en dat dit een vergeldingsactie daarvoor was?
(I know, slechts speculatie / open deur.)
Hij moet dit wel doen om relevant te blijven, je hoort weinig meer van hem de laatste tijdquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja die vent heeft best wel goede ideeën soms, maar met dit soort acties wint hij geen credit.
In dat filmpje spraken ze erover dat de schutters "Allah Ahkbar" riepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:32 schreef ToT het volgende:
Toch is het wel beangstigend; ik neem aan dat die satirische krant waar ze die aanslag op hebben gepleegd, iets over moslims of over Allah / Mohammed heeft gepubliceerd en dat dit een vergeldingsactie daarvoor was?
(I know, slechts speculatie / open deur.)
Klopt idd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In dat filmpje spraken ze erover dat de schutters "Allah Ahkbar" riepen.
de IS heeft wel aangekondigd aanslagen te plegen in westerse landen, om angst te zaaien. Misschien was dit er 1 vanquote:
Dat zou heel goed kunnen, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
de IS heeft wel aangekondigd aanslagen te plegen in westerse landen, om angst te zaaien. Misschien was dit er 1 van
De aanslag is nog niet opgeëist, zou ook nog steeds een false flag operation kunnen zijn geweest. Zo te zien was de aanslag echter wel goed voorbereid en de daders getraint in het gebruiken van automatische wapens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ja.
Een gewonde agent zo doodknallen heeft weinig meer te maken met moslims die een beetje pissig zijn om wat cartoons. De gebruikte wapens lijken het ook wel te suggereren.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja goed hoor, zit op m'n headset te wachten
Zit een stoel of bank niet comfortabeler?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja goed hoor, zit op m'n headset te wachten
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit een stoel of bank niet comfortabeler?
Droogquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit een stoel of bank niet comfortabeler?
ja goed ga zo weer is sporten na telange tijd.quote:
Ahh, gaat de betere kant op met je nek?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja goed ga zo weer is sporten na telange tijd.
ff ijzer verplaatsen.
nu beetje nieuwe muziek "kopen"
sinds 31 december officeel niet meer gebroken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, gaat de betere kant op met je nek?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja goed ga zo weer is sporten na telange tijd.
ff ijzer verplaatsen.
nu beetje nieuwe muziek "kopen"
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
sinds 31 december officeel niet meer gebroken.
brache draag ik al niet meer sinds donderdag.
(ja stugg enzo)
Beter beter! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
sinds 31 december officeel niet meer gebroken.
brache draag ik al niet meer sinds donderdag.
(ja stugg enzo)
quote:
quote:
quote:
IT'S HIM!! OMGOMGOMGOMGOMGquote:
Ze wan end oonlie.... Meltingquote:
Is dat dan top?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Eerst even een terugblik van de nummers uit de vorige Top of Flop
Katy Perry - Legendary Lovers
Wij zeiden unaniem 6x top. Het nummer heeft 3 weken in de Top 40 gestaan en is niet hoger gekomen dan de 33e plaats
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Eerst even een terugblik van de nummers uit de vorige Top of Flop
Katy Perry - Legendary Lovers
Wij zeiden unaniem 6x top. Het nummer heeft 3 weken in de Top 40 gestaan en is niet hoger gekomen dan de 33e plaats
Een veel kleiner topje dan wij gedacht hebben. Het kan ergerquote:
Wil je een explosie veroorzaken dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]Toch wel met genoeg kerosine aan boord?!?
Whehehe!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bingo Players - Knock you out
6x dachten we dat het een hitje zou worden, waarbij WaterTornado en ToT zelfs nog aangeven dat het rond de 28e tot 30e plaats zou eindigen. Hoger dan de 37e plek kwam het niet en na 2 weken was het alweer uit de Top 40 verdwenen.
Ik heb geen overgang gehoord.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bingo Players - Knock you out
6x dachten we dat het een hitje zou worden, waarbij WaterTornado en ToT zelfs nog aangeven dat het rond de 28e tot 30e plaats zou eindigen. Hoger dan de 37e plek kwam het niet en na 2 weken was het alweer uit de Top 40 verdwenen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je een explosie veroorzaken dan?
Terroristische aanslag in voorbereiding bij ToT!
Deltavliegers vliegen niet op kerosine.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee dat ze niet op d'r snuitje gaat vallen als het voortijdig op is!
De overgang is mij ook een beetje ontgaan, maar ik vond dat vorige nummer wel fijner.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen overgang gehoord.
Oftewel... het nummer is net zo goed/slecht als Katy Perry.
Owjah!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Deltavliegers vliegen niet op kerosine.
Dat zijn precies de woorden die je in juni ook gebruik hebtquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:06 schreef ToT het volgende:
Wel een aardig nummer dit, maar te saai om hoger te komen dan waar het gekomen is.
Ah die is nu begonnen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
Sander van Doorn & Martin Garrix & DVBBS ft. Aleesia - Gold Skies
5x Top en 1x flop
Net al Katy Perry 3 weken in de Top 40 en niet hoger gekomen dan de 33 plaats
Wie voorspelde de flop?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
Sander van Doorn & Martin Garrix & DVBBS ft. Aleesia - Gold Skies
5x Top en 1x flop
Net al Katy Perry 3 weken in de Top 40 en niet hoger gekomen dan de 33 plaats
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn precies de woorden die je in juni ook gebruik hebt
MsMessy dacht ikquote:
Die heb ik al even niet meer gezien.quote:
Kloptquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik al even niet meer gezien.
Ze had er wel oor voor.
Het begint in ieder geval al ernstig matig!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Deorro - Five Hours
4xTop en 3x flop
Ook 3 weken in de Top40 en kwam niet hoger dan 34
Heeft in Frankrijk wekenlang in de top 10 gestaanquote:
Daar hebben ze geen smaak. Die eten ook slakken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heeft in Frankrijk wekenlang in de top 10 gestaan
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen smaak. Die eten ook slakken.
Dus een duidelijke flop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
Iggy Azalea ft. Charli XCX - Fancy
De grootste verrassing uit de vorige set.
Alleen ToT dacht dat dit nummer een Topper zou worden, 6 anderen vonden het een flop
ToT dit nummer heeft 8 weken in de Top 40 gestaan en kwam zowaar op de 27e plaats.
Whehehe!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
Iggy Azalea ft. Charli XCX - Fancy
De grootste verrassing uit de vorige set.
Alleen ToT dacht dat dit nummer een Topper zou worden, 6 anderen vonden het een flop
ToT dit nummer heeft 8 weken in de Top 40 gestaan en kwam zowaar op de 27e plaats.
Slakken zijn lekker hoor. Voor de rest ben ik het wel met je eens hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen smaak. Die eten ook slakken.
SPOILER: even de actualiteit tussen doorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Een paar keer gegeten; in een restaurant hier (niet te vretenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Slakken zijn lekker hoor. Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
SPOILER: even de actualiteit tussen doorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEEL goed! Niet uit het veld laten slaan!
![]()
AFP perskamerquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]HEEL goed! Niet uit het veld laten slaan!
Moment.... even naar het toilet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar keer gegeten; in een restaurant hier (niet te vreten), 1x hier thuis (was wel aardig) en een paar keer in Thailand bij een familie waar ik was. Smaakte...mja...niet bijzonder. De complete kikkertjes (met kop en ingewanden en alles) vond ik beter smaken.
SPOILER: even de actualiteit tussen doorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte door eenheid
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Best geinig nummer, de basis is niet echt verkeerd, maar het is te eentonig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Watermät - Bullit
Alleen ik dacht dat dit nummer een topje zou worden, kreeg verder 5x een flop.
Na 6 weken en 32 als hoogste positie verdween Watermät inderdaad al uit de Top 40
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
En hierna gaan we los
[ afbeelding ]
Hoop dat het rustig blijft in Frankrijk.SPOILER: even de actualiteit tussen doorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat er zo veel steun is.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat weet jij nog helemaal niet. Misschien is het wel allemaal flop.quote:
ik heb vroeger wel eens kikkerbilletjes gehad (niet wetende dat het kikkerbilletjes waren... )quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar keer gegeten; in een restaurant hier (niet te vreten), 1x hier thuis (was wel aardig) en een paar keer in Thailand bij een familie waar ik was. Smaakte...mja...niet bijzonder. De complete kikkertjes (met kop en ingewanden en alles) vond ik beter smaken.
Ik denk dat het wel rustig zal blijven. Er is vooral veel stil protest zoals op de foto, en de social media staan vol met #CharlieHebo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoop dat het rustig blijft in Frankrijk.
Mooi dat er zo veel steun is.
quote:
Die kikkers werden gedood door er een lading zout overheen te gooien, wat er weer van af gespoeld werd, waarna ze in een heel pittige soep werden gegooid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb vroeger wel eens kikkerbilletjes gehad (niet wetende dat het kikkerbilletjes waren... )
Maar ik kan me geen voorstelling maken hoe kikkers in hun geheel smaken ... en hoe het klaar te maken. Niet dat ik dat binnenkort zal gaan doen
Mee eens. Dit is flop. Te eentonig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk vooralsnog flop tenzij er een veel kortere en sterkere radio edit uitkomt
Zeer duidelijk een flop!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk vooralsnog flop tenzij er een veel kortere en sterkere radio edit uitkomt
Hmmm mijn ex-buurjongen heeft een lading schorpioenen waar je u tegen zegt. Inclusief de kleine zwaar giftige.. Mjah, ik zal ze niet snel gaan eten..quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Slang vond ik erg taai
Sprinkhaan was dankzij de kruiden best lekker
Zwarte schorpioen was erg droog en smakeloos, maar op het exoskelet kauwen tot het laatste beetje vlees er uit is, is ook niet echt iets wat de eetbeleving verbetert!
mee eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Dit is flop. Te eentonig.
flopquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm mijn ex-buurjongen heeft een lading schorpioenen waar je u tegen zegt. Inclusief de kleine zwaar giftige.. Mjah, ik zal ze niet snel gaan eten..![]()
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef Melting het volgende:
Ik vind trouwens Bubbels wel iemand die dit soort dingen wel goed kan beoordelen. Lijkt me iemand die veel naar de top 40 muziek luistert.
Hmm.......raakt de Top 40 net ietjes aan, denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Made in June - Perfect Storm
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit wordt wel een hitje denk ik. Niet hoger dan 30e
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm.......raakt de Top 40 net ietjes aan, denk ik.
Flop.
We zullen over een paar weken zien wie er gelijk hadquote:
Flopquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Yep ze zijn er weer.
Take That - These Days
[ afbeelding ]
Top of Flop?
De dames zullen er wel voor zorgen dat het de top 20 haalt. Dus ik zeg top.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Yep ze zijn er weer.
Take That - These Days
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Yep ze zijn er weer.
Take That - These Days
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Ja dit denk ik idd wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
De dames zullen er wel voor zorgen dat het de top 20 haalt. Dus ik zeg top.
Hopen doe ik bij bijna alle nummers.quote:
Zoiets viel me ook al opquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef ToT het volgende:
Stikt dit nummer nou van de autotune, of wat?
quote:
De volgende keer dit soort muziek in een Skip or Stay show draaien!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Nielson - De kleine dingen
[ afbeelding ]
Top of Flop
Ik denk en hoop vooral [ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef knokkels het volgende:
dat is toch die kerel van Ik voel me sexy als ik dans, ofzoiets??
*ril*
[ afbeelding ]
Kinderkoortje nuquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef ToT het volgende:
Ik mis een 2e stem in dit nummer.
Dit is een beetje Nick zonder Simon of zo.
Ik kan er niets aan doen ... Ben ik mee beheptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |