Ouchquote:
Mja, nadeel van een 2e hands dynamo is dat je niet weet hoe lang ie mee zal gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]Godverekut!
En eentje van de sloop halen en daar laten vervangen?
Daar heb je idd ook weer gelijk in natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, nadeel van een 2e hands dynamo is dat je niet weet hoe lang ie mee zal gaan.
Een nieuwe is daarom aan te raden.
dat is het...quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, nadeel van een 2e hands dynamo is dat je niet weet hoe lang ie mee zal gaan.
Een nieuwe is daarom aan te raden.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:58 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Huis met immens hoog plafond voor kabouters
Kijk, dat scheelt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het...
Gelukkig wel een docent MVT bereid gevonden om hem er voor me in te zetten, en hij heeft adresjes voor goede gereviseerde exemplaren.
Tofquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het...
Gelukkig wel een docent MVT bereid gevonden om hem er voor me in te zetten, en hij heeft adresjes voor goede gereviseerde exemplaren.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:58 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Huis met immens hoog plafond voor kabouters
Ahhh super!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het...
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een cursus vloeken voor gevorderden gehad toen hij hem eruit probeerde te schroevenquote:
Geeft het gezegde "vloeken als een bootwerker" een volkomen nieuwe dimensie hèquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een cursus vloeken voor gevorderden gehad toen hij hem eruit probeerde te schroeven
Oh hij is er al mee bezig?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een cursus vloeken voor gevorderden gehad toen hij hem eruit probeerde te schroeven
Wow, een van de afleveringen die ik wél gezien hebquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:03 schreef ToT het volgende:
En met dat plaatje zoeken kwam ik deze net ook tegen!
[ afbeelding ]
(Nagemaakte scene uit Doctor Who, waarbij The Doctor iteraard weer door de tijd gereisd is, en een waarschuwing voor iemand heeft achtergelaten die dat jaren later zou lezen.)
Nee een stuk later, geloof ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wow, een van de afleveringen die ik wél gezien heb![]()
ergens 2007 - 2010?
Watquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je eens gaan opletten voor de gein hoevaak dat gebeurt wanneer het volle maan wordt
Toch, ToTquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef knokkels het volgende:
En dat was dat!
Ok, ik smeer em.. Tot een later ogenblik, allen
Adieu!quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef knokkels het volgende:
En dat was dat!
Ok, ik smeer em.. Tot een later ogenblik, allen
De beeldenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef robdriessen het volgende:
Tering, het is hommeles in Parijs.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef robdriessen het volgende:
Tering, het is hommeles in Parijs.
12 inmiddelsquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Elf doden door aanslag in Parijs
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nos.nl/liveblog/20(...)ingen-in-parijs.html
2e filmpje![]()
*zucht*twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:48:51Zojuist debat aangevraagd met Minister-President Rutte nav vreselijke terroristische aanslag in Parijs. reageer retweet
Tja die vent heeft best wel goede ideeën soms, maar met dit soort acties wint hij geen credit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:30 schreef robdriessen het volgende:
*zucht*twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:48:51Zojuist debat aangevraagd met Minister-President Rutte nav vreselijke terroristische aanslag in Parijs. reageer retweet
Cartoons jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:32 schreef ToT het volgende:
Toch is het wel beangstigend; ik neem aan dat die satirische krant waar ze die aanslag op hebben gepleegd, iets over moslims of over Allah / Mohammed heeft gepubliceerd en dat dit een vergeldingsactie daarvoor was?
(I know, slechts speculatie / open deur.)
Hij moet dit wel doen om relevant te blijven, je hoort weinig meer van hem de laatste tijdquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja die vent heeft best wel goede ideeën soms, maar met dit soort acties wint hij geen credit.
In dat filmpje spraken ze erover dat de schutters "Allah Ahkbar" riepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:32 schreef ToT het volgende:
Toch is het wel beangstigend; ik neem aan dat die satirische krant waar ze die aanslag op hebben gepleegd, iets over moslims of over Allah / Mohammed heeft gepubliceerd en dat dit een vergeldingsactie daarvoor was?
(I know, slechts speculatie / open deur.)
Klopt idd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In dat filmpje spraken ze erover dat de schutters "Allah Ahkbar" riepen.
de IS heeft wel aangekondigd aanslagen te plegen in westerse landen, om angst te zaaien. Misschien was dit er 1 vanquote:
Dat zou heel goed kunnen, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
de IS heeft wel aangekondigd aanslagen te plegen in westerse landen, om angst te zaaien. Misschien was dit er 1 van
De aanslag is nog niet opgeëist, zou ook nog steeds een false flag operation kunnen zijn geweest. Zo te zien was de aanslag echter wel goed voorbereid en de daders getraint in het gebruiken van automatische wapens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, ja.
Een gewonde agent zo doodknallen heeft weinig meer te maken met moslims die een beetje pissig zijn om wat cartoons. De gebruikte wapens lijken het ook wel te suggereren.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja goed hoor, zit op m'n headset te wachten
Zit een stoel of bank niet comfortabeler?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja goed hoor, zit op m'n headset te wachten
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit een stoel of bank niet comfortabeler?
Droogquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zit een stoel of bank niet comfortabeler?
ja goed ga zo weer is sporten na telange tijd.quote:
Ahh, gaat de betere kant op met je nek?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja goed ga zo weer is sporten na telange tijd.
ff ijzer verplaatsen.
nu beetje nieuwe muziek "kopen"
sinds 31 december officeel niet meer gebroken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, gaat de betere kant op met je nek?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja goed ga zo weer is sporten na telange tijd.
ff ijzer verplaatsen.
nu beetje nieuwe muziek "kopen"
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
sinds 31 december officeel niet meer gebroken.
brache draag ik al niet meer sinds donderdag.
(ja stugg enzo)
Beter beter! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
sinds 31 december officeel niet meer gebroken.
brache draag ik al niet meer sinds donderdag.
(ja stugg enzo)
quote:
quote:
quote:
IT'S HIM!! OMGOMGOMGOMGOMGquote:
Ze wan end oonlie.... Meltingquote:
Is dat dan top?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Eerst even een terugblik van de nummers uit de vorige Top of Flop
Katy Perry - Legendary Lovers
Wij zeiden unaniem 6x top. Het nummer heeft 3 weken in de Top 40 gestaan en is niet hoger gekomen dan de 33e plaats
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Eerst even een terugblik van de nummers uit de vorige Top of Flop
Katy Perry - Legendary Lovers
Wij zeiden unaniem 6x top. Het nummer heeft 3 weken in de Top 40 gestaan en is niet hoger gekomen dan de 33e plaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |