quote:
Die kikkers werden gedood door er een lading zout overheen te gooien, wat er weer van af gespoeld werd, waarna ze in een heel pittige soep werden gegooid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb vroeger wel eens kikkerbilletjes gehad (niet wetende dat het kikkerbilletjes waren... )
Maar ik kan me geen voorstelling maken hoe kikkers in hun geheel smaken ... en hoe het klaar te maken. Niet dat ik dat binnenkort zal gaan doen
Mee eens. Dit is flop. Te eentonig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk vooralsnog flop tenzij er een veel kortere en sterkere radio edit uitkomt
Zeer duidelijk een flop!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk vooralsnog flop tenzij er een veel kortere en sterkere radio edit uitkomt
Hmmm mijn ex-buurjongen heeft een lading schorpioenen waar je u tegen zegt. Inclusief de kleine zwaar giftige.. Mjah, ik zal ze niet snel gaan eten..quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Slang vond ik erg taai
Sprinkhaan was dankzij de kruiden best lekker
Zwarte schorpioen was erg droog en smakeloos, maar op het exoskelet kauwen tot het laatste beetje vlees er uit is, is ook niet echt iets wat de eetbeleving verbetert!
mee eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Dit is flop. Te eentonig.
flopquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmm mijn ex-buurjongen heeft een lading schorpioenen waar je u tegen zegt. Inclusief de kleine zwaar giftige.. Mjah, ik zal ze niet snel gaan eten..![]()
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef Melting het volgende:
Ik vind trouwens Bubbels wel iemand die dit soort dingen wel goed kan beoordelen. Lijkt me iemand die veel naar de top 40 muziek luistert.
Hmm.......raakt de Top 40 net ietjes aan, denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
Made in June - Perfect Storm
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit wordt wel een hitje denk ik. Niet hoger dan 30e
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm.......raakt de Top 40 net ietjes aan, denk ik.
Flop.
We zullen over een paar weken zien wie er gelijk hadquote:
Flopquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Yep ze zijn er weer.
Take That - These Days
[ afbeelding ]
Top of Flop?
De dames zullen er wel voor zorgen dat het de top 20 haalt. Dus ik zeg top.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Yep ze zijn er weer.
Take That - These Days
[ afbeelding ]
Top of Flop?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
Yep ze zijn er weer.
Take That - These Days
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Ja dit denk ik idd wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
De dames zullen er wel voor zorgen dat het de top 20 haalt. Dus ik zeg top.
Hopen doe ik bij bijna alle nummers.quote:
Zoiets viel me ook al opquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef ToT het volgende:
Stikt dit nummer nou van de autotune, of wat?
quote:
De volgende keer dit soort muziek in een Skip or Stay show draaien!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Nielson - De kleine dingen
[ afbeelding ]
Top of Flop
Ik denk en hoop vooral [ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef knokkels het volgende:
dat is toch die kerel van Ik voel me sexy als ik dans, ofzoiets??
*ril*
[ afbeelding ]
Kinderkoortje nuquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef ToT het volgende:
Ik mis een 2e stem in dit nummer.
Dit is een beetje Nick zonder Simon of zo.
Ik kan er niets aan doen ... Ben ik mee beheptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |