Ik zal wat minder "mainstream" gaan draaienquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weer nieuwe muziek ontdekt
het was echt tof
Ja nou ik raakte bij de meeste nummers echt verbluft door de details; grappige kleine geluidjes, net iets andere effectjes dan normaal, geluidjes die gewoon schattig over kwamen, maar ook wat je zelf ook al zei: perfecte harmonie tussen de instrumenten enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen probleem!
Was ie zo bijzonder dan?
beetje om en om is wel fijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal wat minder "mainstream" gaan draaien
Nee ik ga zo weer doen alsof ik verstandig ben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:12 schreef knokkels het volgende:
Zijn er nog gegadigden voor een verdere show?
whehehequote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik ga zo weer doen alsof ik verstandig ben.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zal wat minder "mainstream" gaan draaien
Klopt. Sommige nummers zijn echt geweldig. Maar het zijn ook nummers die je niet "zomaar even opzet".quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ik raakte bij de meeste nummers echt verbluft door de details; grappige kleine geluidjes, net iets andere effectjes dan normaal, geluidjes die gewoon schattig over kwamen, maar ook wat je zelf ook al zei: perfecte harmonie tussen de instrumenten enzo.
Heel bijzondere muziek!Echt door mijn koptelefoon rolde ik van de ene verbazing in de andere!
(Heb ik sowieso nog wel af en toe met sommige nummers, maar niet met zo veel nummers achter elkaar!)
ik heb echt fijne dingen voorbij horen komenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Sommige nummers zijn echt geweldig. Maar het zijn ook nummers die je niet "zomaar even opzet".
Thuis zet ik rustig zo'n plaat aan op de achtergrond en dan chillt het lekker weg..
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gisteren weer ff een meningsverschilletje met mijn begeleidster gehad.
Zeker wel, klonk erg fijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt fijne dingen voorbij horen komen
Ja 1 nummer was heel intens qua een tornado van allerlei bijzondere kleine geluidjes. Heerlijk om te horen, maar tegelijkertijd ook erg vermoeiend als je meerdere van dat soort nummers achter elkaar zou hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Sommige nummers zijn echt geweldig. Maar het zijn ook nummers die je niet "zomaar even opzet".
Thuis zet ik rustig zo'n plaat aan op de achtergrond en dan chillt het lekker weg..
Klopt. Die instrumentale nummers zoals Boards of Canada en Trentemoller moet je echt voor in de stemming zijn.. Voordeel is wel, het zijn hele relaxte albums, dus je kan ze makkelijk als slaapmuziek gebruiken enzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1 nummer was heel intens qua een tornado van allerlei bijzondere kleine geluidjes. Heerlijk om te horen, maar tegelijkertijd ook erg vermoeiend als je meerdere van dat soort nummers achter elkaar zou hebben.
Het moet leuk en subtiel blijven, dan hou je het makkelijk vol!
Top!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt fijne dingen voorbij horen komen
mavze Spezzquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
Nu maar weer het bedje opzoeken….
Trusten allen!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
Nu maar weer het bedje opzoeken….
Trusten allen!
Heh is goed man, hee ook jij welterusten he!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Iets met wekker en Hont...
Morgen ben ik er pas laat.. iets met knolhobbelen...
slaap lekker allemaal
Mafze, Symphquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Iets met wekker en Hont...
Morgen ben ik er pas laat.. iets met knolhobbelen...
slaap lekker allemaal
Goedesmorgens. Jij bent lekker vroeg wakker.quote:
quote:
Môgge Melting en StephanLquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedesmorgens. Jij bent lekker vroeg wakker.
Ik ook in principe voor een vrije dag, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |