Als ik de live videos zie, heb ik er ook wel zin in om ze eens live te zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:41 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ze staan 20 februari in de Melkweg. Wel benieuwd hoe dit live is Zou er graag heen willen, als ik nog iemand zo ver kan krijgen
Iets teveel foute jaren-80 productie imo. De nummers zijn ook langer dan de nummers kunnen boeien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:46 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, echt een gezapig album.. Naar het einde toe zijn er wel een paar leuke nummers, maar één uur is echt veel te langMaar het blijft Belle & Sebastian, ik geef het sowieso nog een paar kansen.
Haha, sorry om je teleur te stellen maar ik heb het vorig jaar niet zo goed bijgehouden moet ik eerlijk zeggen. Dit jaar ga ik mijn best doen, dan komt er sowieso een jaarlijstjequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:51 schreef Norrage het volgende:
Arno! Waar kom jij ineens vandaan en waar was je jaarlijstje?
Godver wat goed zeg. Als ik niemand kan regelen gaan we samen, en anders mag je ook mee uiteraardquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ik de live videos zie, heb ik er ook wel zin in om ze eens live te zien.
Ze zijn overigens huge in Frankrijk, maar daarbuiten wil het nog niet echt lukken (festivals uitgezonderd).
Luisterpaal geloof ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Het album wil nog niet beklijven. Hier en daar een leuk nummertje (vooral de 2e helft is aardig), maar St Peters en My Spirit Is Broken zijn de prijsnummers imo.
Hoe heb jij 'm opgevist eigenlijk?
Wat lievquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef Vatta het volgende:
[..]
Godver wat goed zeg. Als ik niemand kan regelen gaan we samen, en anders mag je ook mee uiteraard
Waar staat je huis?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat liev
Maar op een vrijdagavond naar A'dam op en neer scheuren wordt vrij lastig vrees ik.
Ze zouden concerten minder vaak in die uithoek van Nederland moeten plannen
Ik ga luisteren. Tvp.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:41 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ze staan 20 februari in de Melkweg. Wel benieuwd hoe dit live is Zou er graag heen willen, als ik nog iemand zo ver kan krijgen
Dat is hun meest gladde, maar bevat idd ook goede songs. De beste heb je gelinkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik vind Controlling Crowds hun beste met deze toppers.
Wel gladder en minder experimenteel inderdaad, maar nog steeds wel prima naar te luisteren hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is hun meest gladde, maar bevat idd ook goede songs. De beste heb je gelinkt.
Ze hebben wel hun beste periode achter zich, het laatste album is nog een stuk minder dan Controlling Crowds imo. Nog gladder en leger. 1996-2006, daar houd ik me aan vast.
Wilde hier nog effe op terugkomen. Hun eigen punt "Jett Rebel heeft slechts 500,000 views" is eigenlijk gelijk het beste tegenargument voor hun eigen "we hebben kliks dus we bestaan". Want dat is nou net een mooi voorbeeld van precies die andere kant. (Dit is overigens geen argument tegen de rest van je post, haak alleen even in).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..] Ten eerste werkt dat niet omdat sommige mensen deze acts niet kunnen waarderen en er zo nog meer aversie ontstaat tegen Nederlandse artiesten, maar bovenal geeft de NPO ze toch een duidelijk commercieel voordeel. En het is duidelijk niet zo dat ze commercieel sterk zouden liggen door 3fm. Dat wordt wel duidelijk door het in het eerder genoemde artikel gestelde cijfer van Jett Rebel-luisteraars. [..]
Na dat gedoe van vandaag in Parijs helemaal van toepassing.quote:
Wat Gers Pardoel heeft met een nummer in 1 jaar meer views dan The Golden Earring met 3 in 8 jaar?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Of precies het tegenovergestelde. Gers Pardoel. Een platina-debuut. Een recordbrekende single, zelfs officieel de succesvolste Nederlandse single aller tijden, 17+ miljoen kijks op die ene track. 2014
Ook in Doornroosje in die tijd overigens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:41 schreef Vatta het volgende:
[..]
Afschuwelijk inderdaad..quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Na dat gedoe van vandaag in Parijs helemaal van toepassing.Waar gaat het heen met de wereld
quote:Ik zie het nieuws, het vliegt naar mn keel,
Op die momenten weet ik zeker dat ik geen kinderen wil
Maar, waarschijnlijk ben ik egoist, neem ik 2 kids
en leer ze leven in het gekkenhuis dat deze wereld is
Alles gaat naar de klote, Kerf. Ik denk dat het alleen maar erger wordt met deze wereldquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Na dat gedoe van vandaag in Parijs helemaal van toepassing.Waar gaat het heen met de wereld
St. fucking Vincentquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef Maxerazzi het volgende:
De film St. Vincent heeft de beste aftiteling ooit: Bill Murray die onderuitgezakt in een tuinstoel Shelter From the Storm van Dylan zingt en zijn dode tuin wat water geeft met zijn tuinslang (geen eufemisme).![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
St. fucking VincentHaat aan haar.
Ja, ik sloeg gewoon aan op St. Vincentquote:
hoezo nou weerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
St. fucking VincentHaat aan haar.
Ah, die zijn net bevestigd voor Dauwpop, die kan ik daar dus overslaan. Disco is zo 2013...quote:
Sufjan is wel sympathiek. Alles aan St. Vincent irriteert me, de muziek nog het minste trouwensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef BoerBert het volgende:
Ja maar Bob, ze komt uit hetzelfde kliekje als Sufjan.
Ja, maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Het gaat - godverrrdomme - hierover, oké:
St. Vincent is een pretentieuze robot geworden, vooral sinds haar samenwerking met David Byrne.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sufjan is wel sympathiek. Alles aan St. Vincent irriteert me, de muziek nog het minste trouwens
Als niet-sympathieke mensen muziek maken is het per definitie slechter dan als je positief tegenover de persoon staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:42 schreef On het volgende:
[..]
St. Vincent is een pretentieuze robot geworden, vooral sinds haar samenwerking met David Byrne.
Mark Kozelek is nou niet de meest sympathieke persoon.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als niet-sympathieke mensen muziek maken is het per definitie slechter dan als je positief tegenover de persoon staat.
Hoe kom je ineens bij Mark Kozelek?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Mark Kozelek is nou niet de meest sympathieke persoon.
Ik ontkracht jouw stelling.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens bij Mark Kozelek?
Nu noem je bijna 2 uiterstenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou ik luister toch liever War on Drugs dan Sun Kil Moon.
Haten mag. Het stopt bij geweld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
SKM liep te haten op WoD, vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |