je kan nooit teveel hebbenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef Weissman het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een note en geld?
5 notes? Dat escaleert uit de hand!quote:
En dat komt een PVV goed uit. Want er zijn er genoeg die het niet met de absurde standpunten van die kutpartij eens zijn, maar die er wel op stemmen omdat het de enige is die op dit punt roept dat de maat vol is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dit soort partijen trekken echt de stront van de maatschappij aan. Er is ook gewoon echt geen fatsoenlijke partij die wél normale standpunten inneemt. VVD komt nog het meest in het buurt, maar dat zijn ook een stel meewaaiende graaiers.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op die van Deuce wel, hopende dat t een dickpic is
Ik zal even checken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Champy het volgende:
[..]
5 notes? Dat escaleert uit de hand!
Ik word heel benieuwd!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef Weissman het volgende:
Kennen jullie die mop met Klokov, een chinees (no seto) en de paus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n beste vriend stemt er al twee jaar op. Reden voor een hoop discussie, altijd. We hebben nu de regel dat we discussies stil mogen leggen, als we er toch niet uit gaan komenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat komt een PVV goed uit. Want er zijn er genoeg die het niet met de absurde standpunten van die kutpartij eens zijn, maar die er wel op stemmen omdat het de enige is die op dit punt roept dat de maat vol is.
Zo ver ben ik gelukkig nog niet.
Wat stem je dan wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat komt een PVV goed uit. Want er zijn er genoeg die het niet met de absurde standpunten van die kutpartij eens zijn, maar die er wel op stemmen omdat het de enige is die op dit punt roept dat de maat vol is.
Politiek, religie en zwarte piet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n beste vriend stemt er al twee jaar op. Reden voor een hoop discussie, altijd. We hebben nu de regel dat we discussies stil mogen leggen, als we er toch niet uit gaan komen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
Klokov heeft het al zwaar genoeg dus doe even lief
mensen die anti-zwarte piet zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Politiek, religie en zwarte piet.
No-go's aan de dineertafel
2 notes las ik, dus een deze week erbij gekregenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zweef altijd heel erg. PvdD zoals Sap is t een keer geweest. D66 is t geweest. PvdA is t geweest. VVD is t geweest. Weet al niet eens meer wat ik dit jaar hadquote:
Het is iets met dat spuitgat he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef Weissman het volgende:
Wat is overeenkomst tussen Klokov en een dolfijn?
Hey Klokov, de mods nemen het tegenwoordig voor je op. Je bent officieel het speciale jongetje in de klasquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
.
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:26 schreef seto het volgende:
wat is het verschil tussen klokov en een manlet?Nu ga je te ver vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:29 schreef Champy het volgende:
[..]
2 notes las ik, dus een deze week erbij gekregen
Ik red mijzelf prima vriend, Smegmanus is de enige mod die hier mag posten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Klokov, de mods nemen het tegenwoordig voor je op. Je bent officieel het speciale jongetje in de klas [ afbeelding ].
Excuus. Ik ga er meteen vandoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik red mijzelf prima vriend, Smegmanus is de enige mod die hier mag posten.
"Alpha don't need no omega stickin'up fo'him! *grunt* "quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik red mijzelf prima vriend, Smegmanus is de enige mod die hier mag posten.
Hier niet. Ingrid denkt er precies hetzelfde over. Samen lekker kankeren aan de keukentafel op Quincy Gario en Mark Rutte #genietenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Politiek, religie en zwarte piet.
No-go's aan de dineertafel
Ik heb alleen mannelijke docenten, srs. Bovendien hoef je nooit iets te vragen. Als je weg wil kan je gewoon weg. Je zit er vrijwillig, het is geen peuterspeelzaal meer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij hoeft vast ook niet je vinger op te steken als je moet plassen, want de juf weet dat je je broek onderpiest als je te lang wacht.
Je doet me denken aan m'n date met Asperger, die ook bloedserieus op elke flauwe grap in ging.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb alleen mannelijke docenten, srs. Bovendien hoef je nooit iets te vragen. Als je weg wil kan je gewoon weg. Je zit er vrijwillig, het is geen peuterspeelzaal meer.
Jammer dat de rest van het PVV-programma net zo belabberd als het partijprogramma van de SP isquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je doet me denken aan m'n date met Asperger, die ook bloedserieus op elke flauwe grap in ging.
En me vervolgens vroeg met welke vinger ik me zou gaan vingeren terwijl ik aan hem dacht.
Jij doet mij denken aan vrouwelijke comedians. Die kunnen ook nooit een gevatte grap maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je doet me denken aan m'n date met Asperger, die ook bloedserieus op elke flauwe grap in ging.
En me vervolgens vroeg met welke vinger ik me zou gaan vingeren terwijl ik aan hem dacht.
Sorry, vond je dat gênant?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie nu Ingrid van de kamasutrabeurs voor me.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier niet. Ingrid denkt er precies hetzelfde over. Samen lekker kankeren aan de keukentafel op Quincy Gario en Mark Rutte #genieten
Zit je al in haar broekje vriend?quote:
Dan is het meer die van Guardians of the Galaxy. Draxxquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We matchen niet he, wat betreft de lijstjes?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij doet mij denken aan vrouwelijke comedians. Die kunnen ook nooit een gevatte grap maken.
Dat dus. Ik hoopte dattie erin zou stinken en zou roepen "ik stem al jaren SP"quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jammer dat de rest van het PVV-programma net zo belabberd als het partijprogramma van de SP is
Ik heb zo'n vermoeden dat ik weet wie je bedoelt. Maar nee. Mijn Ingrid is fucking heetquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie nu Ingrid van de kamasutrabeurs voor me.
"Gesellugheeeeeeid"
Nee. Ze is moeilijkquote:
Nee, want wat heb je aan een partij die als slogan had "Stem tegen, stem SP". Kom dan met iets beters dan alleen "tegen zijn".quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Ik hoopte dattie erin zou stinken en zou roepen "ik stem al jaren SP"
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij doet mij denken aan vrouwelijke comedians. Die kunnen ook nooit een gevatte grap maken.
Bring it, alpha man!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:39 schreef Weissman het volgende:
Ik zou Angel ook wel vingerensnap je
echt vingeren
Dat maakt me niet uit, die intentie. Dat verschil voel ik toch niet.quote:
N'awww. Dat is me in jaren al niet gezegd.quote:gewoon omdat je zo'n aardige jongen bent
Ik vind alleen Brigitte Kaandorp grappigquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We matchen niet he, wat betreft de lijstjes?.
Ben het overigens wel met je eens dat vrouwen doorgaans niet grappig zijn.
Aww, m'n gay bff heeft z'n eerste vriendje, maar moet echt heel erg opletten met public displays of affection en stiekem zoenen enzo, want ja, binnenstad Rotterdam. Ik ben dan wel z'n waakkoe/waakturk, maar vind het maar zieligquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, die intentie. Dat verschil voel ik toch niet.
[..]
N'awww. Dat is me in jaren al niet gezegd.
Ik ga hier niet verder over uitwijden vanwege de tere zieltjes hier. Krijg ik weer op m'n "flikker".quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef Deuce92 het volgende:
Iemand anaal vingeren lijkt me niet geweldig.
Gay of thrones zwaardvecht scene, of meer Star Whores lightsaber?quote:Zou wel zwaardvechten though.
No homo uiteraard, is net alsof je met een tranny bezig bent toch.
Ik ben sowieso niet zo van de PDA, maar er wordt wel met 2 maten gemeten in dit land jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, m'n gay bff heeft z'n eerste vriendje, maar moet echt heel erg opletten met public displays of affection en stiekem zoenen enzo, want ja, binnenstad Rotterdam. Ik ben dan wel z'n waakkoe/waakturk, maar vind het maar zielig.
Leuke plek om te wonen, dat Rotterdam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, m'n gay bff heeft z'n eerste vriendje, maar moet echt heel erg opletten met public displays of affection en stiekem zoenen enzo, want ja, binnenstad Rotterdam. Ik ben dan wel z'n waakkoe/waakturk, maar vind het maar zielig.
Omdat je ook kan denken "Ik vertik t uit principe om mezelf weg te laten jagen". Maar ja, waar ligt de grens?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuke plek om te wonen, dat Rotterdam.
Waarom zou je ergens blijven waar je blijkbaar niet jezelf kan zijn.
Heb die films niet gezien. Gewoon lekker peners tegen elkaar aan slaan, schuren, en wrijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder over uitwijden vanwege de tere zieltjes hier. Krijg ik weer op m'n "flikker".Ik zie de eventuele DM's wel verschijnen.
[..]
Gay of thrones zwaardvecht scene, of meer Star Whores lightsaber?
Meh, weinig plekken in NL waar het wel echt geaccepteerd wordt, denk ik. Mijn interraciale relatie leverde ook altijd de nodige rare blikken op. Mensen zijn gewoon klootzakken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuke plek om te wonen, dat Rotterdam.
Waarom zou je ergens blijven waar je blijkbaar niet jezelf kan zijn.
Ik zoen anders godverdommes lekker, zoals sommige van mijn hetero vrienden kunnen beamenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb die films niet gezien. Gewoon lekker peners tegen elkaar aan slaan, schuren, en wrijven.
Zolang je niet kust is het niet gay. Tenzij het een lekkere tranny is, dan is het nooit gay.
I'm in!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet maar weer eens naar R'dam. Wil dat marktgeval ding met dat glas wel een keer zien. Al weer lang geleden dat ik er ben geweest. En dan ff een Budels biertje drinken op de witte de wit, uit "trots".
Is echt kut datquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet maar weer eens naar R'dam. Wil dat marktgeval ding met dat glas wel een keer zien. Al weer lang geleden dat ik er ben geweest. En dan ff een Budels biertje drinken op de witte de wit, uit "trots".
You're in what?quote:
Tjah, als je er niet mee zit dat je niet jezelf kan zijn moet je lekker blijven. Maar achteraf ook niet huilie doen. Je hebt immers principes, dan moet je er ook voor staan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je ook kan denken "Ik vertik t uit principe om mezelf weg te laten jagen". Maar ja, waar ligt de grens?
Dat geloof ik eigenlijk meteen. En zeker in de zomer (hitte). Maar wil t toch een keer zienquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is echt kut dat
Binnen 2 minuten helemaal rond gelopen
Jij matcht niet op mijn lijst. Ik voldoe volgens mij prima aan jouw lijstquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We matchen niet he, wat betreft de lijstjes?.
Ben het overigens wel met je eens dat vrouwen doorgaans niet grappig zijn.
Snap ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geloof ik eigenlijk meteen. En zeker in de zomer (hitte). Maar wil t toch een keer zien
Maar hoe sta je dan op je principes als je weggaat uit een plek waar je jezelf niet kan zijn? Ik denk dat je meer op je principes staat als je blijft hoor (en doorgata met je pda no matter what).quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Tjah, als je er niet mee zit dat je niet jezelf kan zijn moet je lekker blijven. Maar achteraf ook niet huilie doen. Je hebt immers principes, dan moet je er ook voor staan.
Kijken kijken niet kopen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik
10% koopt daar echt iets en de rest maakt alleen maar foto's
Ik denk dat jij GL/D66 stemt. Heb ik gelijk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want wat heb je aan een partij die als slogan had "Stem tegen, stem SP". Kom dan met iets beters dan alleen "tegen zijn".
Overigens heb ik de ballen verstand van politiek hoor en t interesseert me ook niet enorm veel. Maar stemmen op de PVV druist tegen mijn principes in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |