quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:29 schreef agter het volgende:
[..]
Turken tov Marokkanen is wel een verklaring voor.
Die ken je wsl zelf ook wel.
Het antwoord zit in het land van herkomst.
Ja ik snap niet hoe iemand die een beetje nadenkt kan denken dat de oplossing afstoting is ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:06 schreef agter het volgende:
[..]
Precies.
En wat denk jij dat de beste oplossing is : deze mensen verder afstoten van de maatschappij of ze er juist meer in betrekken?
Want dat is uiteindelijk wel de discussie.
Nouja, als je daadwerkelijk gelooft dat je mensen het land uit kunt zetten is afstoten natuurlijk een prima optie. Anders integreert dat tuig straks immers nog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik snap niet hoe iemand die een beetje nadenkt kan denken dat de oplossing afstoting is ?
Ja maar het is geen oplossing van het probleem. Ja voor korte termijn misschien maar de oorzaak wordt niet aangepakt. Ik vind het nogal makkelijk om te roepen dat ze het land maar uit moetenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, als je daadwerkelijk gelooft dat je mensen het land uit kunt zetten is afstoten natuurlijk een prima optie. Anders integreert dat tuig straks immers nog.
http://nos.nl/artikel/201(...)statenlid-kwijt.htmlquote:Na negen jaar in de PVV zegt hij dat er van de rechtse economische agenda niets over is en dat de partij de SP op sommige punten links inhaalt. Hij vindt het bijvoorbeeld een fout dat de PVV zo sterk vasthoudt aan de pensioengerechtigde leeftijd van 65 jaar.
De tweede reden om uit de PVV te stappen is de verharding van het PVV-standpunt over de islam, zegt Jansen. Eerst pleitte de partij voor een rem op het aantal nieuwe moskeeën maar nu is het standpunt dat ze "en masse" moeten worden afgebroken. Daarmee veroordeelt de partij zich tot de oppositie, schrijft hij.
Verrassend weerquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:30 schreef Bluesdude het volgende:
PVV raakt opnieuw Statenlid kwijt
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)statenlid-kwijt.html
Serieus? Echt? Dit meen je ook nog, dit is geen niet goed gelukte grap?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:40 schreef Prussicus het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er meer factoren, maar als zij daar zelf niets aan doen veranderd er ook niets, als jij als Cacao-boer niet weet wat er van gemaakt wordt, hoe wil je dan ooit een goede prijs krijgen? En zij weten dat niet omdat ze nooit geleerd hebben dat van Cacao meestal Chocolade wordt gemaakt, omdat ze geen onderwijs hebben gevolgd en ook geen internetverbinding hebben, en dat omdat ze te arm zijn. Ze zitten daar in een nare positie ja, maar ik zie niet in waarom het aan ons zou zijn om daar iets aan te doen, helemaal als dat ook nog in ons nadeel werkt.
Je snapt niet echt dat ze niet hier werken die bedrijven? Dat het werk in het buitenland gedaan wordt, dat er hier alleen een hoofdkantoor zit, vaak maar klein? Sommige hebben dat niet eens, alleen maar een (post)adres.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Prussicus het volgende:
[..]
Hoezo? Als je kijkt naar de grootte van dit land zijn er toch aardig wat multinationals, lagere belastingen betekenen dat de particulier meer geld te besteden heeft, wat dus ook meer investeringen betekent. De basis van economische groei.
Maar zou je dan niet meer voor andersoortige hulp moeten zijn ipv geen ontwikkelingshulp?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:46 schreef Prussicus het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, ik vind alleen niet dat dit soort bijdragen van belastingsgeld betaald moeten worden, ik heb er verder geen probleem mee als mensen zelf dit soort boeren bijvoorbeeld willen helpen. Maar moet dat dan weer van de staatskas? Helemaal als het grootste deel van dit geld uitgegeven wordt aan zaken waar het absoluut niet voor bedoeld is? Je kunt dat geld niet aan de individuele boer doneren op deze manier, het moet via de regering, en aangezien de regering 9 van de 10 keer zo corrupt als wat is wordt het niets.
Ik vind van wel, want we plukken direct de vruchten van dat misbruik. Jouw welvaart hangt op dit misbruik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Prussicus het volgende:
[..]
Ik vind alsnog niet dat het dan de plicht is van de werkende normale Nederlandse burger om daar maar weer voor op te draaien, wat verwacht je ook, er zijn daar landen met een gemiddeld IQ van 59... Of werkloosheid 94%
Stiekem is dat gewoon Braindead hoor. Een internetdiscussie doet zelfs met de meest koppige mens nog watquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:30 schreef Bluesdude het volgende:
PVV raakt opnieuw Statenlid kwijt
[..]
http://nos.nl/artikel/201(...)statenlid-kwijt.html
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:30 schreef Bluesdude het volgende:
Hij vindt het bijvoorbeeld een fout dat de PVV zo sterk vasthoudt aan de pensioengerechtigde leeftijd van 65 jaa
Weet niet hoor, maar dat wist hij voor de vorige Statenverkiezingen ook al.quote:Hij vindt het bijvoorbeeld een fout dat de PVV zo sterk vasthoudt aan de pensioengerechtigde leeftijd van 65 jaar
Wat, dat de PVV niet vasthoudt aan de pensioenleeftijd van 65?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Weet niet hoor, maar dat wist hij voor de vorige Statenverkiezingen ook al.
Oh god ja, dat was het punt dat de PVV direct liet vallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, dat de PVV niet vasthoudt aan de pensioenleeftijd van 65?
Ik schreef dat wat genuanceerder namelijk dat dat steeds weer blijkt nav internet discussies en facebook pagina's die ik heb bezocht. Je hebt zelf weer een bijdrage geleverd aan dat beeld met jouw idiote opmerkingen over de internationale als symbool van nationalisme en ook de onzin die je hier weer uitkraamt nav mijn reacties. Veel pvv aanhangers lijken nog steeds niet te begrijpen het goedpraten van misstanden door naar een ander te wijzen onzin is. Neem eens de verantwoordelijkheid voor de eigen daden en als je de PVV steunt verdedig dan hun daden los van links recht of wie dan ook die niets met de PVV te maken heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zegt degene die alle pvv'ers achterlijk vindt.
DEN HAAG - Een verhoging van de AOW-leeftijd is geen breekpunt meer voor Geert Wilders als de PVV in een kabinet met VVD en CDA kan meedoen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh god ja, dat was het punt dat de PVV direct liet vallen.
Een breekpunt betekent bij de PVV ook een standpunt dat je elk moment kan laten vallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh god ja, dat was het punt dat de PVV direct liet vallen.
Snap heel goed dat je zoiets hier post/quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Allah Akbar. Islam is vrede. 10 doden in Parijs. Een schietpartij op het hoofdkantoor van een satirisch blad.
offtopicquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Allah Akbar. Islam is vrede. 10 doden in Parijs. Een schietpartij op het hoofdkantoor van een satirisch blad.
Of je bent op zijn minst een Pvdarabieren, d66 of groenSlinkse wegkijker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap heel goed dat je zoiets hier post/
Want geen fan zijn van de PVV, betekent natuurlijk automatisch dat je een verkapte IS-aanhanger bent.
Een groenSLinkse wegkijkerquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of je bent op zijn minst een Pvdarabieren, d66 of groenSlinkse wegkijker.
Want stemmen op de PVV, betekent natuurlijk automatisch dat je achterlijk bent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snap heel goed dat je zoiets hier post/
Want geen fan zijn van de PVV, betekent natuurlijk automatisch dat je een verkapte IS-aanhanger bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |