Oh tof. Vriend en ik gaan vanaf vandaag the 7 minuteworkout doen.. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
In 30 dagen van 50 naar 200 squats.
Die challenge ga je op een gegeven moment wel voelen. Ik trek 150 squats nog wel, 180 ging ook nog met een korte pauze halverwege. 200 is moordend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Fripsel het volgende:
Net m'n 65 squats gedaan, begin bij dit aantal aan het eind wel te voelen dat ik iets doe (op een positieve manier). Valt niet tegen voor alsnog.
Ik ben bij dag 2 afgehaakt omdat het in mn rug schootquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
In 30 dagen van 50 naar 200 squats.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben bij dag 2 afgehaakt omdat het in mn rug schoot
Godver, ik word oud.
Komt waarschijnlijk meer door hoe je 'm doet dan dat je daadwerkelijk oud bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik ben bij dag 2 afgehaakt omdat het in mn rug schoot
Godver, ik word oud.
Haha ik ben 23quote:
Kan wel, maar ik denk het eigenlijk niet.. Het schiet er de laatste tijd bij het minste of het geringste in en heb wel aardig ervaring met squaten, ook met zwaar gewicht erbij enzo. Nu komt het natuurlijk ook niet daadwerkelijk doordat ik oud ben, want ik ben helemaal nog niet zo oud, maar die rug van mij doet echt alsof ik al 50 ben af en toe..quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk meer door hoe je 'm doet dan dat je daadwerkelijk oud bent
Dan zou ik er mee naar een fysiotherapeut of huisarts gaan. Want je rug moet nog heel lang mee. Kun je beter nu fixen dan als het echt te laat is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:04 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha ik ben 23
[..]
Kan wel, maar ik denk het eigenlijk niet.. Het schiet er de laatste tijd bij het minste of het geringste in en heb wel aardig ervaring met squaten, ook met zwaar gewicht erbij enzo. Nu komt het natuurlijk ook niet daadwerkelijk doordat ik oud ben, want ik ben helemaal nog niet zo oud, maar die rug van mij doet echt alsof ik al 50 ben af en toe..
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een spiegel gevondenHad m'n sportkleding weer aan, en ben stiekem toch echt wel heeeeeel trots. Ik heb van toen ik begon alleen maar foto's in m'n ondergoed.. is wel jammer want dan had ik voor & nu en straks na kunnen laten zien.
Damn, mooie motivatie voor onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik die challenge ook maar eens ga doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die challenge ga je op een gegeven moment wel voelen. Ik trek 150 squats nog wel, 180 ging ook nog met een korte pauze halverwege. 200 is moordend.
Maar! Ze hebben bij mij wel heel veel effect gehad in zowel de vorm als in de kracht van mijn bovenbenen en mijn kont is er ook zeker mooier van gaan vormen. Het is wel iets wat je straks na de challenge moet blijven onderhouden.
Leuk! Veel plezierquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:00 schreef Zeester het volgende:
Ik ga opeens heel spontaan met 2 vrienden mee naar yoga. In mijn push up bh want ik heb niet eens een sportbh, maar wel met een echte yogabroek want dat is m'n pyjama normaal.
Ik heb een voor foto van m'n billen gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die challenge ook maar eens ga doen.
Mijn kont is echt onderontwikkeld
Slim tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb een voor foto van m'n billen gemaaktZodat ik straks het verschil kan zien.
Ja ik weet alleen niet waar ik hem moet laten want hij is in stringquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Slim tochzelf zie je op een gegeven moment geen verschil meer.
Ga ik straks met Jillian ook weer doen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen niet waar ik hem moet laten want hij is in string
Ja zoiets gaat het wel worden denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]ik vond mijn vergelijkingfoto's in bikini al erg.
Maar een verborgen map op je computer?
Dan loopt m'n DM overquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Sarabi het volgende:
Als je niet oplet staat ie straks op Fok!
Neequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Door deze foto's nog geen DM's gekregen? Zou je bijna wel al verwachten.
Ja tuurlijk, je spiermassa groeitquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Nammie het volgende:
Helpt squatten dan echt? En op welke manier? Dat je billen boller worden?
Maar ik wil helemaal geen bollere billen, alleen maar dunner. Dus dan is het niet aan te raden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je spiermassa groeit
Anders is er morgen niets te verbeterenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar goed bezig.
Ik ga wat nootjes afwegen, wil nog steeds naar de winkel lopen
Je verbrand er ook kcal mee natuurlijk. En de vorm van je billen word beter, ze worden steviger. Ik heb geen idee, zal ook wel erg van je gewicht en de verhoudingen afhangen denk ik?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen bollere billen, alleen maar dunner. Dus dan is het niet aan te raden?
Ik had precies dezelfde neiging. Had in de vriezer m'n gezonde lievelingseten staan, heb dat toen maar gegeten en heeft geholpenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar goed bezig.
Ik ga wat nootjes afwegen, wil nog steeds naar de winkel lopen
Maar niet zoveel kcal neem ik aan? Je gaat maar wat op en neer toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je verbrand er ook kcal mee natuurlijk. En de vorm van je billen word beter, ze worden steviger. Ik heb geen idee, zal ook wel erg van je gewicht en de verhoudingen afhangen denk ik?
Whahah. Probeer het eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar niet zoveel kcal neem ik aan? Je gaat maar wat op en neer toch?
Wat is je gezonde lievelingseten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde neiging. Had in de vriezer m'n gezonde lievelingseten staan, heb dat toen maar gegeten en heeft geholpen
Kijk dat is slimquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Anders is er morgen niets te verbeteren
Geen ervaring er mee neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar niet zoveel kcal neem ik aan? Je gaat maar wat op en neer toch?
Het is een soort mexicaanse bonenstoof die ik heel lekker vind. Ik weet eigenlijk niet of het heel gezond is maar het is beter dan friet etc. Ik maak vaak een grote pan, gaat blikje chilibonen, mais, kikkererwten, ui, jalopenos en 150 gr gehakt in. Met tomatensaus, en kruiden (chili, paprikapoeder, koriander, knoflook). De helft gaat in de vriezer. En dan met rijst en een beetje yoghurt om het af te blussen want ik maak hem graag goed heet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is je gezonde lievelingseten?
Wat valt er geloven? Als je maar genoeg traint (en op de juiste manier)quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Ik weet nl. niet of ik erin moet geloven.
Oh lekker, ik hou wel van zulke maaltijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is een soort mexicaanse bonenstoof die ik heel lekker vind. Ik weet eigenlijk niet of het heel gezond is maar het is beter dan friet etc. Ik maak vaak een grote pan, gaat blikje chilibonen, mais, kikkererwten, ui, jalopenos en 150 gr gehakt in. Met tomatensaus, en kruiden (chili, paprikapoeder, koriander, knoflook). De helft gaat in de vriezer. En dan met rijst en een beetje yoghurt om het af te blussen want ik maak hem graag goed heet.
Of het effect heeft voor je lichaam om een beetje op en neer te gaan, maar ben er benieuwd naar of het echt iets helpt..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat valt er geloven? Als je maar genoeg traint (en op de juiste manier)
Maar stel je eens voorhoeveel wil je afvallen?
Ja maar het is dus niet een beetje op en neer gaan. Bekijk eens een duidelijk instructie filmpje zou ik zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Of het effect heeft voor je lichaam om een beetje op en neer te gaan, maar ben er benieuwd naar of het echt iets helpt..
Oja, hoi iedereen, ik wil 7 kilo afvallen op een gezonde manier!
Ja dat heb ik gedaan whehe. Ik vind het lijken op gewoon op en neer gaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar het is dus niet een beetje op en neer gaan. Bekijk eens een duidelijk instructie filmpje zou ik zeggen.
Dan moet je het toch eens proberen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan whehe. Ik vind het lijken op gewoon op en neer gaan![]()
Er is geen enkele vrouw op aarde die een ultra bodybuilder bil heeft gekregen van squattenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen bollere billen, alleen maar dunner. Dus dan is het niet aan te raden?
Thnx voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er is geen enkele vrouw op aarde die een ultra bodybuilder bil heeft gekregen van squatten
Je vet kwijtraken doe je met verbranden, zo wordt de bil dunner. Met een ontwikkeldere spier krijg je een mooiere vorm bil ipv een plank of uitgezakte billen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |