Neequote:Op donderdag 8 januari 2015 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Door deze foto's nog geen DM's gekregen? Zou je bijna wel al verwachten.
Ja tuurlijk, je spiermassa groeitquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef Nammie het volgende:
Helpt squatten dan echt? En op welke manier? Dat je billen boller worden?
Maar ik wil helemaal geen bollere billen, alleen maar dunner. Dus dan is het niet aan te raden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je spiermassa groeit
Anders is er morgen niets te verbeterenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar goed bezig.
Ik ga wat nootjes afwegen, wil nog steeds naar de winkel lopen
Je verbrand er ook kcal mee natuurlijk. En de vorm van je billen word beter, ze worden steviger. Ik heb geen idee, zal ook wel erg van je gewicht en de verhoudingen afhangen denk ik?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen bollere billen, alleen maar dunner. Dus dan is het niet aan te raden?
Ik had precies dezelfde neiging. Had in de vriezer m'n gezonde lievelingseten staan, heb dat toen maar gegeten en heeft geholpenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar goed bezig.
Ik ga wat nootjes afwegen, wil nog steeds naar de winkel lopen
Maar niet zoveel kcal neem ik aan? Je gaat maar wat op en neer toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je verbrand er ook kcal mee natuurlijk. En de vorm van je billen word beter, ze worden steviger. Ik heb geen idee, zal ook wel erg van je gewicht en de verhoudingen afhangen denk ik?
Whahah. Probeer het eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar niet zoveel kcal neem ik aan? Je gaat maar wat op en neer toch?
Wat is je gezonde lievelingseten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde neiging. Had in de vriezer m'n gezonde lievelingseten staan, heb dat toen maar gegeten en heeft geholpen
Kijk dat is slimquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Anders is er morgen niets te verbeteren
Geen ervaring er mee neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:31 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar niet zoveel kcal neem ik aan? Je gaat maar wat op en neer toch?
Het is een soort mexicaanse bonenstoof die ik heel lekker vind. Ik weet eigenlijk niet of het heel gezond is maar het is beter dan friet etc. Ik maak vaak een grote pan, gaat blikje chilibonen, mais, kikkererwten, ui, jalopenos en 150 gr gehakt in. Met tomatensaus, en kruiden (chili, paprikapoeder, koriander, knoflook). De helft gaat in de vriezer. En dan met rijst en een beetje yoghurt om het af te blussen want ik maak hem graag goed heet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is je gezonde lievelingseten?
Wat valt er geloven? Als je maar genoeg traint (en op de juiste manier)quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, nooit gedaan. Ik weet nl. niet of ik erin moet geloven.
Oh lekker, ik hou wel van zulke maaltijden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is een soort mexicaanse bonenstoof die ik heel lekker vind. Ik weet eigenlijk niet of het heel gezond is maar het is beter dan friet etc. Ik maak vaak een grote pan, gaat blikje chilibonen, mais, kikkererwten, ui, jalopenos en 150 gr gehakt in. Met tomatensaus, en kruiden (chili, paprikapoeder, koriander, knoflook). De helft gaat in de vriezer. En dan met rijst en een beetje yoghurt om het af te blussen want ik maak hem graag goed heet.
Of het effect heeft voor je lichaam om een beetje op en neer te gaan, maar ben er benieuwd naar of het echt iets helpt..quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat valt er geloven? Als je maar genoeg traint (en op de juiste manier)
Maar stel je eens voorhoeveel wil je afvallen?
Ja maar het is dus niet een beetje op en neer gaan. Bekijk eens een duidelijk instructie filmpje zou ik zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Of het effect heeft voor je lichaam om een beetje op en neer te gaan, maar ben er benieuwd naar of het echt iets helpt..
Oja, hoi iedereen, ik wil 7 kilo afvallen op een gezonde manier!
Ja dat heb ik gedaan whehe. Ik vind het lijken op gewoon op en neer gaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar het is dus niet een beetje op en neer gaan. Bekijk eens een duidelijk instructie filmpje zou ik zeggen.
Dan moet je het toch eens proberen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan whehe. Ik vind het lijken op gewoon op en neer gaan![]()
Er is geen enkele vrouw op aarde die een ultra bodybuilder bil heeft gekregen van squattenquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen bollere billen, alleen maar dunner. Dus dan is het niet aan te raden?
Thnx voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er is geen enkele vrouw op aarde die een ultra bodybuilder bil heeft gekregen van squatten
Je vet kwijtraken doe je met verbranden, zo wordt de bil dunner. Met een ontwikkeldere spier krijg je een mooiere vorm bil ipv een plank of uitgezakte billen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |