abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148458995
Pas gestart met Vitadis, prima te eten, maar doe mij maar lekker gewoon een normaal eetpatroon. Gelukkig mag ik vanavond weer lekker zelf koken :D
pi_148459039
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Terees het volgende:
Pas gestart met Vitadis, prima te eten, maar doe mij maar lekker gewoon een normaal eetpatroon. Gelukkig mag ik vanavond weer lekker zelf koken :D
Wat is Vitadis?
Een normaal eetpatroon is altijd het beste.
pi_148459327
Ik heb vannacht voor het eerst gedroomd over eten :@ dat ik gewoon at wat ik wilde. En ik voelde me schuldig toen jk wakker werd :'(
pi_148459364
Het is een dieet waarbij je wordt begeleid naar een normaal eetpatroon. Ik weet ook niet of het effectief is maar tot nu toe bevalt het wel. Wie niet waagt wie niet wint zeggen ze wel eens :p

Klopt, daar geloof ik ook wel in, maar ik wil eerst een 'vliegende-start' maken waarbij ik stapje bij stapje gezonder ga leven.
pi_148459367
Nou ja, dáár kom je tenminste niet van aan. ;)
pi_148459416
O, dat was een reactie op Fripsels droometen. :)

Terees, hoe word je begeleid dan? En hoe lang duurt dat? Hopelijk kun je na die vliegende start inderdaad overstappen op een normaal eetpatroon, maar dat moet je niet onderschatten, denk ik...
pi_148459477
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:43 schreef Terees het volgende:
Het is een dieet waarbij je wordt begeleid naar een normaal eetpatroon. Ik weet ook niet of het effectief is maar tot nu toe bevalt het wel. Wie niet waagt wie niet wint zeggen ze wel eens :p

Klopt, daar geloof ik ook wel in, maar ik wil eerst een 'vliegende-start' maken waarbij ik stapje bij stapje gezonder ga leven.
Wat mag je wel eten tijdens het dieet?
pi_148459550
Je ontvangt een pakket voor een week lang. Afhankelijk welk pakket je besteld wat er precies in zit natuurlijk.

Ik heb de volledige dag te eten van Vitadis. In de avond mag je koken uit een receptenboek, wel zo makkelijk als je ook nog een gezin hebt waar je rekening mee moet houden.
pi_148459647
Maar geef eens een voorbeeld.
Heb je het over shakes, repen of gewoon normaal eten?
pi_148461270
Lijstje voor vandaag:

O: Banana pancakes (2 eieren + banaan)
S: 65 squats
L: Pompoensoep met 2 crackers met filet americain
T: Kwark
S: Fysiotherapie. Weet alleen niet of het heel actief gaat worden want m'n lijf zit weer in een gekke kramp :')
D: Zalm met mie, brocolli en sesamolie.
T: weet ik nog niet

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 12:02:04 ]
pi_148461343
Zo, net mn bed uit dus de O kan ik onderhand wel skippen...

O/L: Tosti kaas, banaan. Kop thee.
T: Fruit. Misschien nog een extra broodje.
D: Mie met champignons, peultjes, tauge en cashewnoten.
T: Yoghurt.

Even kijken of dit lukt vandaag. Ging vandaag op de weegschaal staan en dat gedoe met ziek zijn, weinig eetlust en veel drinken is wel terug te zien, val alleen maar af. Helaas niet op de manier waarop ik zou willen afvallen.
pi_148461414
O: 1 mineola, 1 banaan, 70 gram frambozen, 100 gram spinazie, water = halve liter smoothie.
L: Kop soep van broccoli, courgette en rucola, 1 boterham met smeerkaas.
D: Kalkoenfilet, aardappels, pastinaak, broccoli
T: 40 gram nootjes eventueel nog een boterham of fruit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_148462280
Net m'n 65 squats gedaan, begin bij dit aantal aan het eind wel te voelen dat ik iets doe (op een positieve manier). Valt niet tegen voor alsnog.
pi_148462305
O: Havermout
T: 2 mandarijntjes
L: drie boterhammen met kaas of een ei of zo (ik werk thuis vandaag, dus ik heb ze nog niet gesmeerd :))
T: banaan
D: ? (op een feestje... proberen een beetje wijs te kiezen :))
  donderdag 8 januari 2015 @ 12:29:33 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148463062
Zal ik dan maar een 'mijnschouderdoetpijnenikvoelmeongelooflijkkutmanwatbenikaanweekendtoe'-lijstje doen?

O: chococruesli met hazelnootmelk.
T: 2 volkoren met kaas, komijn en cervelaat.
T2: blokje lv witte chocolade, paracetamol.
L: 2 volkoren met kaas, komijn en cervelaat. Kopje soep...nog even kijken welke.
T: Iets kantoorfruit-igs. Ligt niet veel meer, dus handje druiven ofzo.
D: Kippensoep met brood? Gisteren werd het iets anders, dus die pan soep staat nog in de koelkast. Heb er niet zo veel zin in, dus gooi hem denk ik in de vriezer. Dan worden het griekse aardappelschotel met extra veel puntpaprika erdoor.
T: Niks meer, snaaigedoe moet over zijn 's avonds.

Gisteren wel onverwacht extra gesport :@ dus iig nog wat kcals verbrand en heerlijk geslapen. Beetje jammer dat ik om 1:15 wakker werd van de pijn en uiteindelijk maar ben gaan douchen, zodat ik dat vanochtend niet meer hoefde te doen.. -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148463157
T toch kunnen doen. Lekker appeltje daarvoor genomen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148463333
Ik moet vandaag overwerken en er is eten besteld. Indonesisch, ben benieuwd.

Lijstje:

O: Kwark
T: Banaan
L: volkorenpasta met zelfgemaakte tomatensaus met gehakt, broccoli en sperziebonen
T: Niks
D: Indonesisch (ik heb gekozen voor een beetje gestoofd rundvlees, een beetje zoetzure kip en 2 porties groente).

Gister naar de sportschool geweest, spierpijn valt mee *O*
pi_148463466
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 12:37 schreef Shay_ het volgende:
Ik moet vandaag overwerken en er is eten besteld. Indonesisch, ben benieuwd.

Lijstje:

O: Kwark
T: Banaan
L: volkorenpasta met zelfgemaakte tomatensaus met gehakt, broccoli en sperziebonen
T: Niks
D: Indonesisch (ik heb gekozen voor een beetje gestoofd rundvlees, een beetje zoetzure kip en 2 porties groente).

Gister naar de sportschool geweest, spierpijn valt mee *O*
Dat is dan in ieder geval nog een 'gezonde' bestel maaltijd. Weet nog wel dat doen ik stage liep het eigenlijk altijd pizza, of friet of iets van zulke zooi was.
pi_148465159
Ik heb een spiegel gevonden :@ Had m'n sportkleding weer aan, en ben stiekem toch echt wel heeeeeel trots. Ik heb van toen ik begon alleen maar foto's in m'n ondergoed.. is wel jammer want dan had ik voor & nu en straks na kunnen laten zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148465903
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een spiegel gevonden :@ Had m'n sportkleding weer aan, en ben stiekem toch echt wel heeeeeel trots. Ik heb van toen ik begon alleen maar foto's in m'n ondergoed.. is wel jammer want dan had ik voor & nu en straks na kunnen laten zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede kont heb je!
pi_148466124
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:50 schreef Zeester het volgende:

[..]

Goede kont heb je!
haha dankje :D Ben benieuwd hoe die er na m'n squat challenge uitziet. :+
pi_148466524
De fat secret app maar weer van stal gehaald. Had alles vrij goed gegokt als ik het eens uitreken
pi_148466553
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

haha dankje :D Ben benieuwd hoe die er na m'n squat challenge uitziet. :+
Wat is dat voor challenge?
pi_148467125
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 13:31 schreef Fripsel het volgende:

SPOILER
Daar mag je ook best trots op zijn! :Y
pi_148467483
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat is dat voor challenge?
In 30 dagen van 50 naar 200 squats.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')