Wat is Vitadis?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Terees het volgende:
Pas gestart met Vitadis, prima te eten, maar doe mij maar lekker gewoon een normaal eetpatroon. Gelukkig mag ik vanavond weer lekker zelf koken
Wat mag je wel eten tijdens het dieet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:43 schreef Terees het volgende:
Het is een dieet waarbij je wordt begeleid naar een normaal eetpatroon. Ik weet ook niet of het effectief is maar tot nu toe bevalt het wel. Wie niet waagt wie niet wint zeggen ze wel eens :p
Klopt, daar geloof ik ook wel in, maar ik wil eerst een 'vliegende-start' maken waarbij ik stapje bij stapje gezonder ga leven.
Dat is dan in ieder geval nog een 'gezonde' bestel maaltijd. Weet nog wel dat doen ik stage liep het eigenlijk altijd pizza, of friet of iets van zulke zooi was.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:37 schreef Shay_ het volgende:
Ik moet vandaag overwerken en er is eten besteld. Indonesisch, ben benieuwd.
Lijstje:
O: Kwark
T: Banaan
L: volkorenpasta met zelfgemaakte tomatensaus met gehakt, broccoli en sperziebonen
T: Niks
D: Indonesisch (ik heb gekozen voor een beetje gestoofd rundvlees, een beetje zoetzure kip en 2 porties groente).
Gister naar de sportschool geweest, spierpijn valt mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een spiegel gevondenHad m'n sportkleding weer aan, en ben stiekem toch echt wel heeeeeel trots. Ik heb van toen ik begon alleen maar foto's in m'n ondergoed.. is wel jammer want dan had ik voor & nu en straks na kunnen laten zien.
Goede kont heb je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat voor challenge?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
haha dankjeBen benieuwd hoe die er na m'n squat challenge uitziet.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een spiegel gevondenHad m'n sportkleding weer aan, en ben stiekem toch echt wel heeeeeel trots. Ik heb van toen ik begon alleen maar foto's in m'n ondergoed.. is wel jammer want dan had ik voor & nu en straks na kunnen laten zien.
Daar mag je ook best trots op zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |