Fijn gevoel hequote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben gisteren hartstikke braaf geweest en dat alleen al is een enorme overwinning!![]()
![]()
Bijna hetzelfde hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit nu mijn Fatsecret gewichtgeschiedenis te bekijken en toen ik begon met bijhouden in februari 2013 woog ik net zoveel als nu. Ik dacht dat ik nu op mijn alltime high zat. Nou ja, dat is dus wel zo maar niet voor het eerst![]()
Ik ben toen tussen 24 februari en 10 mei 7,1 kilo kwijtgeraakt, ongeveer 11 weken. Dat zit er 2 jaar later dus weer aan. Maar dat bewijst wel dat het mogelijk isIk heb daar toen wel verschrikkelijk hard voor gewerkt, op het obsessieve af, ik weet niet of ik daar nu wel zo'n zin in heb. Ik heb wel zin om op mijn eten te letten maar niet zo om te sporten. Maar misschien komt dat binnenkort nog wel.
Ik wilde eerst dit weekend ook heel streng gaan doen, maar daar ben ik al van terug gekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg om goed naar jezelf te kijken en de optie te kiezen die voor jou nou eenmaal het meest haalbare is
Ik ben ook niet van heel streng, daar ga ik alleen maar tegen ageren. Dus ik ga dit weekend waarschijnlijk gewoon lekker een hapje buiten de deur eten, met toetje. En dan door de week gewoon netjes
Ik ben vergeten om te wegen, goed begin van dag 2(ja ik weeg elke dag)
Volgens mij moet dat ook gewoon goed werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben met 'gewoon netjes en af en toe uit de band springen' plus 3x per week sporten al 20 kilo kwijt
Dus ik geloof het verder ook allemaal wel eigenlijk...
Dit, alleen zonder sporten is de teller weer terug naar -15kg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben met 'gewoon netjes en af en toe uit de band springen' plus 3x per week sporten al 20 kilo kwijt
Dus ik geloof het verder ook allemaal wel eigenlijk...
ik zag een foto van mezelf waar ik echt kei mooi op ben. Eerst dacht ik 'wauwquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:52 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik zag mezelf in de spiegel. Jeetje wat een plofkop :-(
Ik vind Engels niet zo handigquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef applemoose het volgende:
ik kijk eigenlijk altijd op www.foodgawker.comen vind zo altijd toffe blogs.
Die schrijven erg breed qua recepten. Dus dan kun je bij zo'n beetje alle blogs wel terecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef Fripsel het volgende:
Kennen jullie toevallig nog blogs die recepten hebben zoals Chickslovefood.com ?
Het fijne van hun recepten vind ik dat ze simpele en gezonde hebben. Andere blogs zijn vaak zo ingewikkeld. Zal die van jou eens bekijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die schrijven erg breed qua recepten. Dus dan kun je bij zo'n beetje alle blogs wel terecht.
Mijn favoriete zijn http://simoneskitchen.nl/, http://www.yellowlemontreeblog.com/ en http://www.kayotic.nl/blog/category/recipes
Mijnes vertelt doodleuk dat hij nog maar 73 kilo weegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehe. Vriendje is een beetje geschrokken van zijn gewicht. Wel praktisch, kunnen we elkaar op de vingers tikken.
Ik heb helemaal geen vriendjes op mfp maar lijkt me wel leuk!quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die MyFitnessPal gebruiken? Ben nog op zoek naar vriendjes
Een beetje zoals facebook elkaar 'liken' of reacties op statusupdates geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:31 schreef Susie het volgende:
Ik gebruik hem ja. Sinds zondag pas. Ben nog aan het uitvogelen hoe het precies allemaal werkt. En wat kan je dan als je vriendjes bent? Stomme vraag misschien hoor.
Hij kan dus nog veel van jou lerenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:33 schreef Tink89 het volgende:
Mijn nieuwe lief weegt 60 kilo ofzo, met zijn 1,70. Hij ontbijt met een eierkoek, eet dan de rest van de dag niks, eet 's avonds wat de pot schaft en daarna nog wat lekkers
Mijn vriend is ook aangekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij kan dus nog veel van jou leren
Mijn vriend is echt aangekomen sinds wij samenwonen(ik ook maar ik heb dan ook een verleden van overgewicht hij niet).
Hij mocht wel ietsje aankomen maar gelukkig is hij nu weer bezig met gezonder leven.
Ik ga zometeen voor het eerst visragout proberen te maken, help!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:04 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ga straks pangasius met courgette, ui en tomaat eten. Nu al zin in.
Issie veel te zwaar? De mijne was veelste mager dus die heb ik aan laten komen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook aangekomen.Wat zonde was, want hij was juist enorm veel afgevallen toen ik hem leerde kennen. Maar nu doen we het samen.
Daarom vond ik het ook niet erg dat mijn vriend wat aan kwamquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:34 schreef Zeester het volgende:
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik een beetje vet op een jongen helemaal niet zo erg vind. Een blokjesbuik ook niet, maar het heeft ook geen meerwaarde voor mij. En ik vermoed dat ik dan al helemaal de hele tijd m'n buik ga proberen inhouden in bed. Heel dun en lang, dat vind ik niet zo.
Ik vind wat vet bij een man helemaal niet erg. Echter vind ik het wel dusdanig niet aantrekkelijk als een man echt eng mager is. Ik kon de ribben bij de mijne tellen... dat was niet echt oke zeg maarquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:34 schreef Zeester het volgende:
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik een beetje vet op een jongen helemaal niet zo erg vind. Een blokjesbuik ook niet, maar het heeft ook geen meerwaarde voor mij. En ik vermoed dat ik dan al helemaal de hele tijd m'n buik ga proberen inhouden in bed. Heel dun en lang, dat vind ik niet zo.
Joe! Dm je naam maarquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die MyFitnessPal gebruiken? Ben nog op zoek naar vriendjes
Ik heb ook liever wat vetter (quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind wat vet bij een man helemaal niet erg. Echter vind ik het wel dusdanig niet aantrekkelijk als een man echt eng mager is. Ik kon de ribben bij de mijne tellen... dat was niet echt oke zeg maar
Mager is ook echt helemaal niks.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een kerel mag van mij ook wel iets steviger zijn. Niet te natuurlijk maar helemaal strak afgetraind vind ik ook niks. En mager al helemaal niet.
Van dattes dus!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind chubby altijd sexy, bij mannen en bij vrouwen
Overgewicht trouwens vaak ook
Maar een gespierde kerel met van die V spieren zou ik ook mijn bed niet uit duwenWel steeds denken 'wtf doet ie in mijn bed?' maar daar kom je vast snel over heen
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus? Ik vind het afschuwelijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dat vind ik dus zowel bij mannen als bij vrouwen niet mooi. http://i.perezhilton.com/(...)ic-in-shape__oPt.jpg dat vind ik persoonlijk te hard geshaped.quote:Maar een gespierde kerel met van die V spieren zou ik ook mijn bed niet uit duwenWel steeds denken 'wtf doet ie in mijn bed?' maar daar kom je vast snel over heen
brr nee dat is idd niks.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mager is ook echt helemaal niks.
http://www.marwankillufit(...)nny-guy-768x1024.jpg
Dit idee had hij zeg maar. Daar moest ik een beetje van huilen. Dus dat heb ik vrij snel opgekrikt. 10 jaar later ziet het er iig muchos better uit
vind ik idd ook niet mooiquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het afschuwelijk
[..]
Nou dat vind ik dus zowel bij mannen als bij vrouwen niet mooi. http://i.perezhilton.com/(...)ic-in-shape__oPt.jpg dat vind ik persoonlijk te hard geshaped.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |