abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148419729
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben gisteren hartstikke braaf geweest en dat alleen al is een enorme overwinning! *O* *O* *O*
Fijn gevoel he O+
pi_148419752
Ik vind het helemaal niet erg om goed naar jezelf te kijken en de optie te kiezen die voor jou nou eenmaal het meest haalbare is
Ik ben ook niet van heel streng, daar ga ik alleen maar tegen ageren. Dus ik ga dit weekend waarschijnlijk gewoon lekker een hapje buiten de deur eten, met toetje. En dan door de week gewoon netjes

Ik ben vergeten om te wegen, goed begin van dag 2 :') (ja ik weeg elke dag)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_148419840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit nu mijn Fatsecret gewichtgeschiedenis te bekijken en toen ik begon met bijhouden in februari 2013 woog ik net zoveel als nu. Ik dacht dat ik nu op mijn alltime high zat. Nou ja, dat is dus wel zo maar niet voor het eerst :+

Ik ben toen tussen 24 februari en 10 mei 7,1 kilo kwijtgeraakt, ongeveer 11 weken. Dat zit er 2 jaar later dus weer aan. Maar dat bewijst wel dat het mogelijk is :Y Ik heb daar toen wel verschrikkelijk hard voor gewerkt, op het obsessieve af, ik weet niet of ik daar nu wel zo'n zin in heb. Ik heb wel zin om op mijn eten te letten maar niet zo om te sporten. Maar misschien komt dat binnenkort nog wel.
Bijna hetzelfde hier.
Ik weeg nu net zoveel (op een paar 100 gram na misschien) als de zomer van 2013.
Toen ben ik in een paar maanden bijna 10 kilo afgevallen.
Dus het is zeker mogelijk :)
pi_148419897
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg om goed naar jezelf te kijken en de optie te kiezen die voor jou nou eenmaal het meest haalbare is
Ik ben ook niet van heel streng, daar ga ik alleen maar tegen ageren. Dus ik ga dit weekend waarschijnlijk gewoon lekker een hapje buiten de deur eten, met toetje. En dan door de week gewoon netjes

Ik ben vergeten om te wegen, goed begin van dag 2 :') (ja ik weeg elke dag)
Ik wilde eerst dit weekend ook heel streng gaan doen, maar daar ben ik al van terug gekomen.
In het weekend ga ik gewoon eten zoals ik altijd doe (dus nee niet helemaal volvreten maar wel af en toe iets snacken of een biertje).
Door de weeks haal ik nu al zoveel winst in vergelijking met de afgelopen maanden dat het superstreng zijn helemaal (nog) niet nodig is.
pi_148420291
Ik ben met 'gewoon netjes en af en toe uit de band springen' plus 3x per week sporten al 20 kilo kwijt
Dus ik geloof het verder ook allemaal wel eigenlijk...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148420373
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben met 'gewoon netjes en af en toe uit de band springen' plus 3x per week sporten al 20 kilo kwijt
Volgens mij moet dat ook gewoon goed werken.
Alleen in mijn hoofd werkt het vaak anders -O- ik moet echt opletten dat ik niet door sla in weinig eten of juist extreem veel sporten.
pi_148420470
Ik ben blij wat gelijkgestemden te lezen. Ik kan niet helemaal netjes eten.. Ja twee weken. En daarna vreet ik mezelf helemaal vol. Dit heeft al bewezen dat het werkt voor mij. Ik ben namelijk nooit meer zo dik geweest als ik ooit was. Ik moet alleen echt oppassen als ik gestrest ben enzo. Dat bleek nu wel weer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148420617
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Dit, alleen zonder sporten is de teller weer terug naar -15kg.

Weer wat braver sporten dus. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:52:33 #59
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148421027
Ik zag mezelf in de spiegel. Jeetje wat een plofkop :-(

Maandag kwark + salade = 480 kcal.
Gisteren kwark + appel + nootjes, gegrilde groente met bruin broodje, bruin broodje brie + sperziebonensalade. En een verjaardagskoekje. Samen ruim 1800 kcal.
Vandaag kwark + hennepzaad + bosbessen, sultana's, salade met kip. Vanavond weet knoflook niet
Prrrrr
pi_148421244
Ik weeg precies hetzelfde als voor kerst, en voor mij is dat wel winst :)
Nu merk ik dat ik, omdat we iets meer gegeten hebben, wel even moeite heb met strenger eten. Ik heb meer snaai zin. Maar dat lossen we wel op met mandarijntjes.
o : havermout
t : appel
l : drie boterhammen met sandwichspread
t : handje nootjes, twee mandarijntjes
d : ik twijfel tussen pasteitjes / gyoaza ( veel werk ) met rijst of tartelettes met gecarameliseerde ui en een kopje tomatensoep.
t : kopje thee, stukje fudge,

ik had gister zo iets lekkers gemaakt... stamppot ( is het stamppot of stampot? ) met pompoen, knoflook, aardappelen, gecarameliseerde ui, vega spekjes van die nieuwe AH lijn ( vielen tegen,..) en vega jus. Heel klein klontje kruidenboter.
pi_148421448
Mwehehe. Vriendje is een beetje geschrokken van zijn gewicht. Wel praktisch, kunnen we elkaar op de vingers tikken. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_148422221
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:52 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik zag mezelf in de spiegel. Jeetje wat een plofkop :-(

ik zag een foto van mezelf waar ik echt kei mooi op ben. Eerst dacht ik 'wauw O+ ' maar nu zit ik in een mini depressie omdat ik helemaal zo mooi niet ben in het echt :')

En ik heb ook meer snaaizin. Het was er echt weer in geslopen
nu zit ik aan mijn vaste koffietentje aan een smoothie. Jeetje die dingen vullen altijd zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 januari 2015 @ 13:32:19 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148424783
Snaaizin, check... Maar ik weiger eraan toe te geven.

[ergernis]op recepten met savooiekool zoeken en dan dingen tegenkomen als 'neem een pakje mix voor prei-ovenschotel'[/ergernis]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_148425366
Kennen jullie toevallig nog blogs die recepten hebben zoals Chickslovefood.com ?
pi_148425458
ik kijk eigenlijk altijd op www.foodgawker.comen vind zo altijd toffe blogs.
pi_148425582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef applemoose het volgende:
ik kijk eigenlijk altijd op www.foodgawker.comen vind zo altijd toffe blogs.
Ik vind Engels niet zo handig :@
pi_148425644
Ik vind t fijn dat iedereen weer terug op de dieettrein is!
pi_148425694
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef Fripsel het volgende:
Kennen jullie toevallig nog blogs die recepten hebben zoals Chickslovefood.com ?
Die schrijven erg breed qua recepten. Dus dan kun je bij zo'n beetje alle blogs wel terecht.

Mijn favoriete zijn http://simoneskitchen.nl/, http://www.yellowlemontreeblog.com/ en http://www.kayotic.nl/blog/category/recipes
pi_148425785
O: chococornflakes met melk
T: geen want ik kwam pas om 10 uur mijn bed uit :@
S: Les 1 van Evy (We beginnen maar weer helemaal opnieuw)
L: 3 bh 1 eiersalade, 1 leerdammer, 1 runderrookvlees
T: griekse yoghurt
D: couscous, ei, groentenpakket beetje sate saus
T: toetje
pi_148426042
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die schrijven erg breed qua recepten. Dus dan kun je bij zo'n beetje alle blogs wel terecht.

Mijn favoriete zijn http://simoneskitchen.nl/, http://www.yellowlemontreeblog.com/ en http://www.kayotic.nl/blog/category/recipes
Het fijne van hun recepten vind ik dat ze simpele en gezonde hebben. Andere blogs zijn vaak zo ingewikkeld. Zal die van jou eens bekijken.
pi_148430743
Ik blijf elke dag positief verrast van hoeveel je van een salade kan eten :D
Een grote lunch maar niet te veel kcal.
pi_148430982
Bedankt trouwens voor de foodbloglinkjes *O* erg handig
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:24:50 #73
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148432149
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehe. Vriendje is een beetje geschrokken van zijn gewicht. Wel praktisch, kunnen we elkaar op de vingers tikken. :P
Mijnes vertelt doodleuk dat hij nog maar 73 kilo weegt. :( Hij hoeft er dus niks aan te doen. Als je dan ook ziet wat hij allemaal naar binnen werkt... soms echt niet eerlijk.
Moet wel zeggen dat hij actief werk heeft en op de fiets (20 minuten) naar zijn werk gaat.

Zandkoekjes gebakken met dochter, heb er uiteraard wel wat van gesnoept, maar blijf evengoed onder de hoeveelheid calorieën die ik "mag".
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_148432262
Zijn er trouwens meer mensen die MyFitnessPal gebruiken? Ben nog op zoek naar vriendjes :D
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:31:52 #75
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148432452
Ik gebruik hem ja. Sinds zondag pas. Ben nog aan het uitvogelen hoe het precies allemaal werkt. En wat kan je dan als je vriendjes bent? Stomme vraag misschien hoor.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:33:45 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148432524
Mijn nieuwe lief weegt 60 kilo ofzo, met zijn 1,70. Hij ontbijt met een eierkoek, eet dan de rest van de dag niks, eet 's avonds wat de pot schaft en daarna nog wat lekkers |:(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148432565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die MyFitnessPal gebruiken? Ben nog op zoek naar vriendjes :D
Ik heb helemaal geen vriendjes op mfp maar lijkt me wel leuk!
My salvation lies in your love..
pi_148433135
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:31 schreef Susie het volgende:
Ik gebruik hem ja. Sinds zondag pas. Ben nog aan het uitvogelen hoe het precies allemaal werkt. En wat kan je dan als je vriendjes bent? Stomme vraag misschien hoor.
Een beetje zoals facebook elkaar 'liken' of reacties op statusupdates geven.
pi_148433192
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:33 schreef Tink89 het volgende:
Mijn nieuwe lief weegt 60 kilo ofzo, met zijn 1,70. Hij ontbijt met een eierkoek, eet dan de rest van de dag niks, eet 's avonds wat de pot schaft en daarna nog wat lekkers |:(
Hij kan dus nog veel van jou leren :D
Mijn vriend is echt aangekomen sinds wij samenwonen :@ (ik ook maar ik heb dan ook een verleden van overgewicht hij niet).
Hij mocht wel ietsje aankomen maar gelukkig is hij nu weer bezig met gezonder leven.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:04:48 #80
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148433650
Ik ga straks pangasius met courgette, ui en tomaat eten. Nu al zin in.
Prrrrr
pi_148433697
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hij kan dus nog veel van jou leren :D
Mijn vriend is echt aangekomen sinds wij samenwonen :@ (ik ook maar ik heb dan ook een verleden van overgewicht hij niet).
Hij mocht wel ietsje aankomen maar gelukkig is hij nu weer bezig met gezonder leven.
Mijn vriend is ook aangekomen. ;( Wat zonde was, want hij was juist enorm veel afgevallen toen ik hem leerde kennen. Maar nu doen we het samen. O+
pi_148434096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:04 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ga straks pangasius met courgette, ui en tomaat eten. Nu al zin in.
Ik ga zometeen voor het eerst visragout proberen te maken, help! :D
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:18:15 #83
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_148434116
Ooooh ook lekker. Tip; room vervangen door kwark.
Prrrrr
pi_148434497
Mijn vriend is ook aangekomen, volgens mijn schoonmoeder komt het door mij. Hij was ook veel afgevallen voor we elkaar leerde kennen maar hij is gewoon echt koning jojo...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:32:06 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148434635
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn vriend is ook aangekomen. ;( Wat zonde was, want hij was juist enorm veel afgevallen toen ik hem leerde kennen. Maar nu doen we het samen. O+
Issie veel te zwaar? De mijne was veelste mager dus die heb ik aan laten komen. :Y Ziet er nu tenminste normaal uit ipv dat graatmagere van voorheen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148434746
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik een beetje vet op een jongen helemaal niet zo erg vind. Een blokjesbuik ook niet, maar het heeft ook geen meerwaarde voor mij. En ik vermoed dat ik dan al helemaal de hele tijd m'n buik ga proberen inhouden in bed :D. Heel dun en lang, dat vind ik niet zo.
pi_148434801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:34 schreef Zeester het volgende:
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik een beetje vet op een jongen helemaal niet zo erg vind. Een blokjesbuik ook niet, maar het heeft ook geen meerwaarde voor mij. En ik vermoed dat ik dan al helemaal de hele tijd m'n buik ga proberen inhouden in bed :D. Heel dun en lang, dat vind ik niet zo.
Daarom vond ik het ook niet erg dat mijn vriend wat aan kwam :D
Maar goed op een gegeven moment is het ook te.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:37:56 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148434887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:34 schreef Zeester het volgende:
Ik vind wat vet bij een man helemaal niet erg. Echter vind ik het wel dusdanig niet aantrekkelijk als een man echt eng mager is. Ik kon de ribben bij de mijne tellen... dat was niet echt oke zeg maar :')
pi_148434925
Een kerel mag van mij ook wel iets steviger zijn. Niet te natuurlijk maar helemaal strak afgetraind vind ik ook niks. En mager al helemaal niet.
pi_148434926
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:27 schreef Sarabi het volgende:
Joe! Dm je naam maar :)
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_148435012
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind wat vet bij een man helemaal niet erg. Echter vind ik het wel dusdanig niet aantrekkelijk als een man echt eng mager is. Ik kon de ribben bij de mijne tellen... dat was niet echt oke zeg maar :')
Ik heb ook liever wat vetter ( :D) dan te mager.

Afgetraind mag ook tho O-) das de look waar de mijne nu voor gaat geloof ik (hij heeft nog wel een lange weg te gaan hehe O+)
pi_148435013
Ik vind chubby altijd sexy, bij mannen en bij vrouwen
Overgewicht trouwens vaak ook :@

Maar een gespierde kerel met van die V spieren zou ik ook mijn bed niet uit duwen :P Wel steeds denken 'wtf doet ie in mijn bed?' maar daar kom je vast snel over heen O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:41:59 #93
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148435031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een kerel mag van mij ook wel iets steviger zijn. Niet te natuurlijk maar helemaal strak afgetraind vind ik ook niks. En mager al helemaal niet.
Mager is ook echt helemaal niks.
http://www.marwankillufit(...)nny-guy-768x1024.jpg

Dit idee had hij zeg maar. Daar moest ik een beetje van huilen. Dus dat heb ik vrij snel opgekrikt. 10 jaar later ziet het er iig muchos better uit :P
pi_148435042
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:38 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Joe! Dm je naam maar :)
Done *O*
pi_148435046
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef rhubarbje het volgende:

Maar een gespierde kerel met van die V spieren zou ik ook mijn bed niet uit duwen :P Wel steeds denken 'wtf doet ie in mijn bed?' maar daar kom je vast snel over heen O-)
Van dattes dus!
pi_148435057
quote:

Herkenbaar :Y
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:44:19 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148435121
quote:
Serieus? Ik vind het afschuwelijk

quote:
Nou dat vind ik dus zowel bij mannen als bij vrouwen niet mooi. http://i.perezhilton.com/(...)ic-in-shape__oPt.jpg dat vind ik persoonlijk te hard geshaped.
pi_148435135
:9~
pi_148435141
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mager is ook echt helemaal niks.
http://www.marwankillufit(...)nny-guy-768x1024.jpg

Dit idee had hij zeg maar. Daar moest ik een beetje van huilen. Dus dat heb ik vrij snel opgekrikt. 10 jaar later ziet het er iig muchos better uit :P
brr nee dat is idd niks.
pi_148435156
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind het afschuwelijk

[..]

Nou dat vind ik dus zowel bij mannen als bij vrouwen niet mooi. http://i.perezhilton.com/(...)ic-in-shape__oPt.jpg dat vind ik persoonlijk te hard geshaped.
vind ik idd ook niet mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')