Fijn gevoel hequote:Op woensdag 7 januari 2015 09:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben gisteren hartstikke braaf geweest en dat alleen al is een enorme overwinning!![]()
![]()
Bijna hetzelfde hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit nu mijn Fatsecret gewichtgeschiedenis te bekijken en toen ik begon met bijhouden in februari 2013 woog ik net zoveel als nu. Ik dacht dat ik nu op mijn alltime high zat. Nou ja, dat is dus wel zo maar niet voor het eerst![]()
Ik ben toen tussen 24 februari en 10 mei 7,1 kilo kwijtgeraakt, ongeveer 11 weken. Dat zit er 2 jaar later dus weer aan. Maar dat bewijst wel dat het mogelijk isIk heb daar toen wel verschrikkelijk hard voor gewerkt, op het obsessieve af, ik weet niet of ik daar nu wel zo'n zin in heb. Ik heb wel zin om op mijn eten te letten maar niet zo om te sporten. Maar misschien komt dat binnenkort nog wel.
Ik wilde eerst dit weekend ook heel streng gaan doen, maar daar ben ik al van terug gekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg om goed naar jezelf te kijken en de optie te kiezen die voor jou nou eenmaal het meest haalbare is
Ik ben ook niet van heel streng, daar ga ik alleen maar tegen ageren. Dus ik ga dit weekend waarschijnlijk gewoon lekker een hapje buiten de deur eten, met toetje. En dan door de week gewoon netjes
Ik ben vergeten om te wegen, goed begin van dag 2(ja ik weeg elke dag)
Volgens mij moet dat ook gewoon goed werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben met 'gewoon netjes en af en toe uit de band springen' plus 3x per week sporten al 20 kilo kwijt
Dus ik geloof het verder ook allemaal wel eigenlijk...
Dit, alleen zonder sporten is de teller weer terug naar -15kg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben met 'gewoon netjes en af en toe uit de band springen' plus 3x per week sporten al 20 kilo kwijt
Dus ik geloof het verder ook allemaal wel eigenlijk...
ik zag een foto van mezelf waar ik echt kei mooi op ben. Eerst dacht ik 'wauwquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:52 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik zag mezelf in de spiegel. Jeetje wat een plofkop :-(
Ik vind Engels niet zo handigquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:47 schreef applemoose het volgende:
ik kijk eigenlijk altijd op www.foodgawker.comen vind zo altijd toffe blogs.
Die schrijven erg breed qua recepten. Dus dan kun je bij zo'n beetje alle blogs wel terecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef Fripsel het volgende:
Kennen jullie toevallig nog blogs die recepten hebben zoals Chickslovefood.com ?
Het fijne van hun recepten vind ik dat ze simpele en gezonde hebben. Andere blogs zijn vaak zo ingewikkeld. Zal die van jou eens bekijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die schrijven erg breed qua recepten. Dus dan kun je bij zo'n beetje alle blogs wel terecht.
Mijn favoriete zijn http://simoneskitchen.nl/, http://www.yellowlemontreeblog.com/ en http://www.kayotic.nl/blog/category/recipes
Mijnes vertelt doodleuk dat hij nog maar 73 kilo weegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehe. Vriendje is een beetje geschrokken van zijn gewicht. Wel praktisch, kunnen we elkaar op de vingers tikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |