SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll take a few years of happy over a life time of nothing.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:41 schreef emptiness het volgende:
Stuur hem deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij spreekt geen Nederlands.quote:
Noua, dan de vertalingquote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef emptiness het volgende:
[..]
Hij spreekt geen Nederlands.
En hem deze post sturen zou nogal pathetic zijn
Ik heb ook gewoon wel eens tegen vriendinnen gezegd dat ik geen puf had om te reagerenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef emptiness het volgende:
[..]
Hij weet dat ik mentaal niet helemaal in orde ben, en heb m ook al over mijn zelfmoordpoging verteld, ik kan hem vertrouwen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Noua, dan de vertaling
Maar zo te lezen weet ie (een beetje) waarmee je kamt, dus snapt hij ook wel dat het je soms niet in staat bent om echt te reageren op alles. Geef aan hoe het met je gaat en wat hij van je kan verwachten, of evt zelfs wat je graag van hem zou willen (wel/geen aandacht).
Desnoods in een paar woorden ipv een heel verhaal. Zolang je maar even wat van je laat horen, dat zou hij wel prettig vinden zo te horen en moet toch nog te doen zijn.
Ik heb mijn enige vrienden al vele malen gezegd dat ik geen fut had om te reageren, maar ik kan nu geen excuses meer verzinnen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon wel eens tegen vriendinnen gezegd dat ik geen puf had om te reagerendat ik ze niet negeer, maar dat ik in een mindere periode zat en daarom even op mezelf wilde zijn. Het was gewoon een korte appje met precies dat en als het een goede vriend is snapt hij dat echt wel
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje zenuwachtig. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.
Maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn dat ik nu weet waar ik aan toe ben en dat ik er nu mee geholpen word.
En ga naar de dokter/psych, want blijkbaar doen de AD niet genoeg voor je. Zo blijven zitten is ook niet goed. Sterkte.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef emptiness het volgende:
[..]
Hij weet dat ik mentaal niet helemaal in orde ben, en heb m ook al over mijn zelfmoordpoging verteld, ik kan hem vertrouwen.
Ik ben gewoon bang dat ik mijn enige vriend ga kwijtraken.
Ik ga morgen antwoorden op z'n berichten en hem misschien bellen.
[..]
Ik heb mijn enige vrienden al vele malen gezegd dat ik geen fut had om te reageren, maar ik kan nu geen excuses meer verzinnen.
Danjewel voor jullie tips allemaalIk zal morgen actie ondernemen.
Knap hoor!quote:Op maandag 12 januari 2015 08:57 schreef zomertje het volgende:
Ik heb gisteren voor t eerst van mn leven voor t orkest een solo staan spelen (baritonsax, knor). Met zn 2en stonden we daar, het was echt eng maar achteraf ook gaaf. Nu ben ik wel aardig verrot van alle spanningen.
Morgen ga ik omhoog met de fluoxetine, van 20 naar 30mg. Want ondanks bovenstaande positiviteit blijf ik toch een paniekmensje.
Wat ontzettend gaafquote:Op maandag 12 januari 2015 08:57 schreef zomertje het volgende:
Ik heb gisteren voor t eerst van mn leven voor t orkest een solo staan spelen (baritonsax, knor). Met zn 2en stonden we daar, het was echt eng maar achteraf ook gaaf. Nu ben ik wel aardig verrot van alle spanningen.
Morgen ga ik omhoog met de fluoxetine, van 20 naar 30mg. Want ondanks bovenstaande positiviteit blijf ik toch een paniekmensje.
Whoeiiii, wat gaaf. Doe het je niet na.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:57 schreef zomertje het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Knap hoor!
Ik zou zoiets ook doodeng gevonden hebben!
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaafEn natuurlijk is zoiets eng, maar je mag echt wel heel erg trots zijn op jezelf
Neem je nu een beetje rust na al die heftigheid?
Thanks, het heeft ook vele jaren geduurd om dit te durvenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef kvd het volgende:
[..]
Whoeiiii, wat gaaf. Doe het je niet na.
Het is echt super dapper van jequote:Op maandag 12 januari 2015 15:37 schreef zomertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, het heeft ook vele jaren geduurd om dit te durven![]()
En ja, ik probeer nu de rust terug te vinden
Ik moet nog tot 5 februari wachten voor een nieuw gesprek met een psychiater;quote:Op maandag 12 januari 2015 08:54 schreef zomertje het volgende:
[..]
En ga naar de dokter/psych, want blijkbaar doen de AD niet genoeg voor je. Zo blijven zitten is ook niet goed. Sterkte.
ik snap niet waarom je denkt dat dat pathetic zou zijn, het komt zo op me over als iemand die het beste met je voorheeft. zeker omdat ie je uit zichzelf een bericht stuurt dat ie zich ongerust maakt. ik zou het juist fijn vinden als je me dat als vriend gewoon zou vertellen, dan begrijp je tenminste wat de situatie is en kan je er beter naar handelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef emptiness het volgende:
[..]
Hij heeft ook het beste voor mij voor en heeft enorm veel geduld met mij (hij is de enige die contact met mij bleef houden, al mijn andere 'vrienden' lieten me als een baksteen vallen toen ik in depressie nummer 1 geraakte)quote:Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je denkt dat dat pathetic zou zijn, het komt zo op me over als iemand die het beste met je voorheeft. zeker omdat ie je uit zichzelf een bericht stuurt dat ie zich ongerust maakt. ik zou het juist fijn vinden als je me dat als vriend gewoon zou vertellen, dan begrijp je tenminste wat de situatie is en kan je er beter naar handelen.
dat niet reageren op berichten herken ik wel van als ik heb zitten smoken, dan denk ik "reageer wel als ik weer nuchter ben". heb ook een tijdje contact met bepaalde mensen even helemaal stopgezet, maar merkte dat ik toen veel meer ging piekeren omdat ik nog eenzamer werd. nu praat ik weer vaak (al zij het uitsluitend via whatsapp), en dat maakt het voor mij toch een stuk makkelijker om niet in m'n eigen gedachten te verdwalen, dat had alleen maar negatieve effecten.
kan je uitleggen waarom je precies niet wil reageren op berichten? ook niet als het over andere onderwerpen gaat dan jezelf?
Dankjewel!quote:Op maandag 12 januari 2015 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Veel sterkte, het komt vast goed!
Goed bezig!quote:Op maandag 12 januari 2015 08:57 schreef zomertje het volgende:
RBWO, sounds fucked up. Ik geef je alvast heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:00 schreef RBWO het volgende:
Vandaag alweer een kut dag.
Naar alle waarschijnlijkheid buurman overleden. Vanochtend ambulance, politie en brandweer geweest om half 8. Ambulance uurtje later weg gereden zonder de buurman. Politie bleef tot half 10 en nu staan er wel 6 auto's van familie op de stoep.. Damn. Blijft gissen maar mooi kut ongeacht
Helpt niet mee qua paniekaanvallen en mijn hypochonder gedrag dit.
En ben ook nog eens alleen thuis. Pff
En gisteren ging het helemaal ff niet meer goed. Het was toch allemaal wat teveel blijkbaar. Vandaag wel begonnen met de ophoging.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is echt super dapper van je!
Sterkte man.. Niks aan die onzekerheid..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:00 schreef RBWO het volgende:
Vandaag alweer een kut dag.
Naar alle waarschijnlijkheid buurman overleden. Vanochtend ambulance, politie en brandweer geweest om half 8. Ambulance uurtje later weg gereden zonder de buurman. Politie bleef tot half 10 en nu staan er wel 6 auto's van familie op de stoep.. Damn. Blijft gissen maar mooi kut ongeacht
Helpt niet mee qua paniekaanvallen en mijn hypochonder gedrag dit.
En ben ook nog eens alleen thuis. Pff
Thanks!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:49 schreef emptiness het volgende:
[..]
RBWO, sounds fucked up. Ik geef je alvast heel veel sterkte!
Oordopjes zouden misschien een optie kunnen zijn voor jou, zodat je hun lawaai niet meer moet aanhoren, en pillen als het te erg wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |