De moslims komen je halen!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ja, voor mij is dat een grapje. Voor mij als atheïst is Mekka niets bijzonders. Een stad in een land zoals er zoveel steden in zoveel landen zijn. Maar zeer zeker beslist niet iets heiligs. En godzijdank kan en mag ik dat hier zo zeggen. Al weet ik niet hoelang dat nog zo is. Want als je teveel spot met voor moslims heilige dingetjes, dan kun je een mes in je keel verwachten......
Ik heb het over je ondertitel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:42 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En dús is Theo terecht dood en dús mogen dit soort dingen niet gezegd worden?
Jezus, je bent op de hoogte van het ezelproces? En hoe beledigd christenen toen waren? En hoe die gereageerd hebben? Snap je nu wat ik bedoel met terug naar het privédomein?
Theo dacht ook dat het zo'n vaart niet zou lopen.....quote:
Ze heeft de term "xenofobe racisten" niet gebruikt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Merkel heeft de polarisatie ook alleen maar erger gemaakt door tijdens haar nieuwjaarsspeech de Duitse burgers op te roepen niet naar demonstraties van Pagida te gaan omdat dat allemaal xenofobe racisten zijn.
Natuurlijk heeft jouw oneliner een hoger waarheidsgehalte.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Theo dacht ook dat het zo'n vaart niet zou lopen.....
Zie je, lullige onliners maken kan ik ook. Verschil is alleen dat mijn onliner iets meer waarheidsgehalte heeft dan de jouwe.
Klopt want de Russen komen ons halen....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft jouw oneliner een hoger waarheidsgehalte.
Die van mij is immers grote onzin. De moslims komen ons helemaal niet halen.
Betogingen in Duitsland: Merkel roept op tot verzet tegen Pegidaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze heeft de term "xenofobe racisten" niet gebruikt.
Die verzin jij nu ter plekke en ben jij dus degene die aan het polariseren is.
Ik neem aan dat je het over dat zinnetje over Mekka hebt. Da's een welbewuste provocatie die je vooral niet te serieus moet nemen. Dat heb ik dus al uitgelegd.quote:
Ik ben boos. Ik ben boos geworden. Ik ben boos geworden omdat ik regelmatig een huilende naaste op mijn bank heb zitten omdat die weer eens in elkaar gemept is. Ik ben boos omdat mijn dochter en haar vriendinnen niet normaal zonder seksuele intimidatie over straat kan.quote:En waarom elke keer die denigrerende toon van je ?
Je hebt gelijk, ik vergat de termen rechts-extremisten en anti-semieten toe te voegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk maar nogmaals ik heb er geen verantwoording voor. Dus die toon naar mij is nogal ongepast.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:55 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over dat zinnetje over Mekka hebt. Da's een welbewuste provocatie die je vooral niet te serieus moet nemen. Dat heb ik dus al uitgelegd.
[..]
Ik ben boos. Ik ben boos geworden. Ik ben boos geworden omdat ik regelmatig een huilende naaste op mijn bank heb zitten omdat die weer eens in elkaar gemept is. Ik ben boos omdat mijn dochter en haar vriendinnen niet normaal zonder seksuele intimidatie over straat kan.
En ik ben vooral boos geworden dat de moslimgemeenschap wél het malieveld kon vullen in protest tegen een boekaverbod in Frankrijk, maar als het gaat om de problemen met marokkanen hier (jihadgangers, mocromaffia, kutmarokkaantjes) het oorverdovend stil blijft. Dan is het opeens: je mag mij niet over één kam scheren met die of die. Dan is het opeens: ik ben niet verantwoordelijk voor wat een ander doet.
En nee, generaliseren is geen goed uitgangspunt. Het is discriminerend en fout. Maar als ik een kutjochie op straat iets zie uitspoken wat niet klopt, dan moet dat meteen worden gestopt. En ja, vroeger sprak ik zo'n huftertje daarop aan. Tegenwoordig niet meer, want ik weet inmiddels wie het zijn en ik zit niet te wachten op pesterijen en klappen....
Van de blanke jongens kon je vroeger gewoon bij de ouders aanbellen en je klacht deponeren. Meestal kwam de jongen in kwestie dan (onder "zachte" dwang van vader) later bij je aanbellen om zijn excuus aan te bieden. Opmerkelijk genoeg kwam je dan een genoeglijke periode die jongen niet meer op straat tegen. Tegenwoordig doen ze niet eens de deur voor je open, laat staan dat je excuus krijgt. Spreken geen nederlands is het dan. Laat die kutkoter dan niet op straat denk ik dan!
Heb je haar nieuwjaarsrede überhaupt zelf gehoord/gezien?quote:
Heb jij zijn post uberhaupt gelezen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je haar nieuwjaarsrede überhaupt zelf gehoord/gezien?
http://www.tagesschau.de/inland/neujahrsansprache-merkel-101.html
De eerste 4 minuten kun je overslaan, tenzij je geintereerd bent om ook te luisteren naar een verhaal over Rusland/Oekraïne, Ebola en IS.
Ik vind het prachtig dat je allerlei termen gaat gebruiken die door 1 of andere Nederlandse site gebruikt worden, maar dat je het klakkeloos aanneemt als zijnde de waarheid , zonder even de bron te checken zorgt er dus voor dat het onnodig polariseert.
Ik zie het al voor me dat iemand op een Duits forum iets gaat beweren, omdat ene djeez dat op FOK! geschreven heeft. Ondertussen heb ik me er allang mee verzoend dat mensen nauwelijks meer interesse hebben in waarheidsvinding en vooral op sensatie en spectaculaire koppen uit zijn en dus verbaas ik me er niet over dat het ook hier wederom gebeurt. Ik hoop dat je er lol aan hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Betogingen in Duitsland: Merkel roept op tot verzet tegen Pegida
Duitse minister justitie zet Pegida neer als nazi's
Bondskanselier Angela Merkel heeft maandag in Neustrelitz opnieuw opgeroepen verzet te tonen tegen Pegida. “Ook wij moeten onze vlaggen laten zien en zeggen dat rechts-extremisme, xenofobie en anti-semitisme geen plaats hebben in onze maatschappij”, aldus Merkel.[/b]
In sommige Duitse steden zijn inmiddels meer dan duizend anti-Pegida-demonstranten op de been om tegen ‘xenofobie’ en ‘vreemdelingenhaat’ te prostesteren.
In steden als Keulen, Berlijn en Dresden is de verlichting van bekende monumenten uitgezet als protest tegen Pegida.
[ afbeelding ]
Duitse minister van Justitie HeikoMaas loopt met spandoek mee dat Pegida-demonstranten neerzet als nazi's
http://nieuws.thepostonli(...)gida-neer-als-nazis/
Het is gewoon walgelijk hoe de politieke leiders in Duitsland omgaan met deze maatschappelijke onrusten
Damn, dat is behoorlijk erg.quote:
Kijk nog eens goed naar die foto:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je haar nieuwjaarsrede überhaupt zelf gehoord/gezien?
De eerste 4 minuten kun je overslaan, tenzij je geintereerd bent om ook te luisteren naar een verhaal over Rusland/Oekraïne, Ebola en IS.
Ik vind het prachtig dat je allerlei termen gaat gebruiken die door 1 of andere Nederlandse site gebruikt worden, maar dat je het klakkeloos aanneemt als zijnde de waarheid , zonder even de bron te checken zorgt er dus voor dat het onnodig polariseert.
Ik zie het al voor me dat iemand op een Duits forum iets gaat beweren, omdat ene djeez dat op FOK! geschreven heeft. Ondertussen heb ik me er allang mee verzoend dat mensen nauwelijks meer interesse hebben in waarheidsvinding en vooral op sensatie en spectaculaire koppen uit zijn en dus verbaas ik me er niet over dat het ook hier wederom gebeurt. Ik hoop dat je er lol aan hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Merkel heeft de polarisatie ook alleen maar erger gemaakt door tijdens haar nieuwjaarsspeech de Duitse burgers op te roepen niet naar demonstraties van Pagida te gaan omdat dat allemaal xenofobe racisten zijn.
Niet echt een handige manier om met maatschappelijke onrusten om te gaan.
Laat me even weten waar ze in haar nieuwjaarsspeech de term "xenofobe racisten" heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef Kingstown het volgende:
Ow ja....schijnbaar heb ik "rechts-extremisten" en "anti-semieten" ook gemist.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je hebt gelijk, ik vergat de termen rechts-extremisten en anti-semieten toe te voegen.
Reageer eerst maar op die SPD nazivlagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat me even weten waar ze in haar nieuwjaarsspeech de term "xenofobe racisten" heeft gebruikt.
[..]
Ow ja....schijnbaar heb ik "rechts-extremisten" en "anti-semieten" ook gemist.
Omdat ik zo behulpzaam ben ook voor jou het linkje naar haar nieuwjaarsspeech:
Ik hoor het wel van je waar ik in die 7.39 minuten moet gaan luisteren.
Weet je trouwens wie er nog meer van de SPD was, ervoor in het europees parlement zat van 2004 tot 2009?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar die foto:
[ afbeelding ]
De Duitse SPD minister van justitie die meeloopt onder een vlag met doorgehaald nazikruis met de (impliciete) tekst dat het allemaal nazi's zijn.
Denk je dat Merkel of andere SPD ministers de discussie aan willen gaan en vooral geen sensatie of
spectaculaire koppen willen? Ze doen er alles aan om die te maken!
Dat terwijl een derde van de Duitsers achter Pegida staat. Lekkere democratie ben je dan
Vural Ögerquote:„Im Jahr 2100 wird es in Deutschland 35 Millionen Türken geben. Die Einwohnerzahl der Deutschen wird dann bei ungefähr 20 Millionen liegen. Das, was Kamuni Sultan Süleyman 1529 mit der Belagerung Wiens begonnen hat, werden wir über die Einwohner, mit unseren kräftigen Männern und gesunden Frauen verwirklichen.“[6][7][8]
quote:"In the year 2100 there will be 35 million Turks in Germany. The population of the Germans will then be about 20 million. What Kamuni Sultan Süleyman began with the siege of Vienna in 1529, we will realize upon the inhabitants, with our strong men and healthy women. "[6] [7] [8]
Jij doet een uitspraak over wat Merkel in haar nieuwjaarsspeech zou hebben gezegd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Reageer eerst maar op die SPD nazivlag
Wat een onzin dat!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:55 schreef stopnaald het volgende:
Ik ben boos. I...maar als het gaat om de problemen met marokkanen hier (jihadgangers, mocromaffia, kutmarokkaantjes) het oorverdovend stil blijft. ..
onliners maken we hier allemaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Theo dacht ook dat het zo'n vaart niet zou lopen.....
Zie je, lullige onliners maken kan ik ook. Verschil is alleen dat mijn onliner iets meer waarheidsgehalte heeft dan de jouwe.
Heel grappig totdat je een striptekenaar, film/opiniemaker of politicus bent. Om maar even wat voorbeelden te noemen.quote:
De kans dat je dood gaat als je over de stoep loopt is ook vele malen groter dan dat je neerstort in een vliegtuig. Dat lijkt me een slechte motivatie om geen aandacht te besteden aan vliegveiligheid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens, angst voor moslims is voor het grootste deel wel ongegrond. Ik zeg het wel vaker, de kans om door de bliksem geraakt te worden is groter dan dat een moslim je om komt brengen. Niets aan de hand dus.
Tsja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:36 schreef riazop het volgende:
Hoe verder je er van af zit, hoe banger je bent....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |