Maar heb je haar ook geneukt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:00 schreef yats het volgende:
Gisteren date vier gehad. Samen gekookt en daarna een film gekeken. Vooralsnog gaat het prima zoals het gaat en hebben we het leuk samen.
Dan is date vier dus mislukt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
We hebben het leuk samen schrijft hij toch.
Nee dus.
Geen of bijna niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje, had je nou wel of geen vrienden?
De date eindigde in bed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
We hebben het leuk samen schrijft hij toch.
Nee dus.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Sinds na kerst deed de brabo weer appen, dat hij zin had om weer af te spreken. Ik wist al niet zeker of ik daar zin in had, en had toch ebola, dus heb gezegd dat hij het in het nieuwe jaar nog eens moest vragen. Kreeg tussentijds wel gelukkig nieuwsjaarssmsjes en sopjes waarin hij zei over me gedroomd te hebben en "je was wel een beetje stout hoor". Gister vroeg hij het weer, wanneer we gingen afspreken, maar heb het toch maar afgekapt. Ik zie niets serieus met hem zitten en de andere activiteiten waren niet interessant genoeg om contact voor te houden. Dus ik zeg dat ik niet zo'n zin heb in daten in het algemeen, en het soort date wat hij in gedachten had in het bijzonder, reageerde hij met "ja sorry ik ben niet toe aan een volgende stap" en ging mij soort van dumpen. Nadat ik had gezegd dat ik hem niet meer wilde daten. Mannenego's
.
Ik ga wel in jouw plaats!quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag gratis gaan speeddaten als ik wil. De vorige keer was niet heel super bevallen, maarja gratizzzz
Rare mannenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga wel in jouw plaats!
Waarom was het niet bevallen?
Alle mannen zijn raar toch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rare mannen
Zie jou nog niet gaan daten in Enschede
Ohquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rare mannen
Ja daaromquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ohdat is wel heel ver
Mijn wereldkaart eindigt eigenlijk bij de rivieren, met een uitzondering voor de randstad
Zelfde niveau als je S&G posts?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:27 schreef Weissman het volgende:
Voor het eerst is een oneliner van me afgewezen op paiq![]()
![]()
![]()
#foreveralone #deezertje
quote:
Maar toch!! Gratis!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rare mannen
Tenzij je iets anders hebt te doen die avond is het nooit weg om te kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar de mannen de vorige keer waren echt niets
Daar was ik ook al bang voor.quote:
Dat is waar natuurlijk.. Nouja vooruit. Wie weet heb ik dan nog een leuk verhaal straksquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:37 schreef -Splash- het volgende:
Tenzij je iets anders hebt te doen die avond is het nooit weg om te kijken.
Hoeveel mannen/vrouwen komen er zoal op zo'n avond en is het bij Fellini?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar de mannen de vorige keer waren echt niets
Yup en geen idee, stuk of 15 per geslacht?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoeveel mannen/vrouwen komen er zoal op zo'n avond en is het bij Fellini?
Lijkt me eigenlijk best geinig, vraag me alleen of ik na de eerst 5-6 gesprekken nog gemotiveerd genoeg ben om met de rest ook 3 minuten vol te maken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup en geen idee, stuk of 15 per geslacht?
Tja, geen idee. Ligt er een beetje aan wie er tegenover je komt te zitten hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Lijkt me eigenlijk best geinig, vraag me alleen of ik na de eerst 5-6 gesprekken nog gemotiveerd genoeg ben om met de rest ook 3 minuten vol te maken.
Ik heb twee keer gespeeddate. Gewoon met 18 vrouwen praten. Op het einde is het wel veel, maar ik heb mij echt vermaakt en echt leuke dates aan overgehouden.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk best geinig, vraag me alleen of ik na de eerst 5-6 gesprekken nog gemotiveerd genoeg ben om met de rest ook 3 minuten vol te maken.
Klinkt wel goed, en de gesprekken zijn ook maar kort natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb twee keer gespeeddate. Gewoon met 18 vrouwen praten. Op het einde is het wel veel, maar ik heb mij echt vermaakt en echt leuke dates aan overgehouden.
3 minuten, klinkt langer dan het is... niets serieus gaan bespreken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, en de gesprekken zijn ook maar kort natuurlijk.
kom eraanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil speeddaten! Nu! Eigenlijk
En nee niet die laffe variant van paiq
Wat is het verschil met op stap gaan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij een speeddate kun je er min of meer vanuit gaan dat de mensen die komen vrijgezel zijn en zitten te wachten op een gesprek.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat is het verschil met op stap gaan?
Guess again. En nee, ik ga geen details posten hier, die gaan jullie geen kloot aan.quote:
Dat is niet per se zo. Ik ben 1 keer naar zo'n avond geweest en hoewel de verhouding mannen versus vrouwen prima was (10 mannen tegenover 16 vrouwen) was ongeveer 40% van de vrouwen daar geen vrijgezel maar gingen ze alleen met een vrijgezelle vriendin mee om 'haar te steunen'.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij een speeddate kun je er min of meer vanuit gaan dat de mensen die komen vrijgezel zijn en zitten te wachten op een gesprek.
Bij het stappen toch ook? Vooral dat laatstequote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij een speeddate kun je er min of meer vanuit gaan dat de mensen die komen vrijgezel zijn en zitten te wachten op een gesprek.
Hangt een beetje van de kroeg af natuurlijk, maar het is niet zo dat iedereen altijd zin heeft om met iedere vreemde een gesprek aan te knopen, ik niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij het stappen toch ook? Vooral dat laatste
Wat mutserig van die vrouwen dan, dat ze niet zonder de steun van hun vriendin kunnenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet per se zo. Ik ben 1 keer naar zo'n avond geweest en hoewel de verhouding mannen versus vrouwen prima was (10 mannen tegenover 16 vrouwen) was ongeveer 40% van de vrouwen daar geen vrijgezel maar gingen ze alleen met een vrijgezelle vriendin mee om 'haar te steunen'.
Is ook gewoon lachen natuurlijk. Leuker als ze weten over wie je achteraf lacht, dan dat je het met t verhaal zelf moet doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat mutserig van die vrouwen dan, dat ze niet zonder de steun van hun vriendin kunnen
Ik denk dat dat van het type kroeg af hangt inderdaad. Als ik echt uit ga vind ik het juist leuk om met mensen te pratenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de kroeg af natuurlijk, maar het is niet zo dat iedereen altijd zin heeft om met iedere vreemde een gesprek aan te knopen, ik niet in ieder geval
Yep ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van het type kroeg af hangt inderdaad. Als ik echt uit ga vind ik het juist leuk om met mensen te praten
Als ik met mijn vrienden rustig wat ga drinken en kletsen dan niet. Maar dat noem ik geen uitgaan
Dat jij in Arnhem, woont, voor advocaatje leert, een belachelijke voornaam hebt en dat je maar liefst 7 jaar lang verkering hebt gehad (terwijl ze je in 1e instantie niet zag staan) wel wil je zeggen? Prima.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Guess again. En nee, ik ga geen details posten hier, die gaan jullie geen kloot aan.
[..]
Dat is niet per se zo. Ik ben 1 keer naar zo'n avond geweest en hoewel de verhouding mannen versus vrouwen prima was (10 mannen tegenover 16 vrouwen) was ongeveer 40% van de vrouwen daar geen vrijgezel maar gingen ze alleen met een vrijgezelle vriendin mee om 'haar te steunen'.
We moeten je hele treurige levensverhaal hier aanhoren, welk werk je doet, hoeveel je wel niet moet werken en al het gezeik eromheen... maar als het spannend gaat worden dan gaat het ons geen kloot aan..quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Guess again. En nee, ik ga geen details posten hier, die gaan jullie geen kloot aan.
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
We moeten je hele treurige levensverhaal hier aanhoren, welk werk je doet, hoeveel je wel niet moet werken en al het gezeik eromheen... maar als het spannend gaat worden dan gaat het ons geen kloot aan..
Joh, hij is in bed beland. Wil je echt meer weten dan dat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
We moeten je hele treurige levensverhaal hier aanhoren, welk werk je doet, hoeveel je wel niet moet werken en al het gezeik eromheen... maar als het spannend gaat worden dan gaat het ons geen kloot aan..
Als het een beetje meezit, beland ik iedere avond/nacht in bed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Joh, hij is in bed beland. Wil je echt meer weten dan dat?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat jij in Arnhem woont, voor advocaatje leert, een belachelijke voornaam hebt en dat je maar liefst 7 jaar lang verkering hebt gehad wel wil je zeggen? Prima.
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:14 schreef Cue_ het volgende:
Als het een "nee" is gaan we zeuren op hem, heeft ie geen zin in
Is het een 'ja' , dan is het 'don't kiss and tell'
achja, tis yats weer
Kunnen jullie niet elkaar gaan daten? Ik zie een match hierquote:
Ik wil nog weleens op de grond eindigen, of op de bank, of de wc.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit, beland ik iedere avond/nacht in bed.
Dan zit het niet een beetje mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens op de grond eindigen, of op de bank, of de wc.
Zelfs een keer in de berm.
Hatseflats, het is yats!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie niet elkaar gaan daten? Ik zie een match hier
Ow, en natuurlijke een speciale vermelding voor modus natuurlijk, ieders favoriete fokker qua commentaar
Geen plannen voorlopig, ik zie wel hoe het verder loopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hatseflats, het is yats!
Wel ons uitnodigen op de bruiloft op je kasteel he? Met 200L champagne
Doe niet zo serieusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Geen plannen voorlopig, ik zie wel hoe het verder loopt.
Vuige slet ben je ook! Terecht hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik verveel me en zielig want gedumpt dus ik ga net op paiq. Word ik geblokkeerd door iemand omdat ik met meerdere mensen tegelijk aan het praten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Nee, jij bent hypocriet bezig. En dan ook nog het lef hebben om te doen alsof het aan de mensen hier ligtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:11 schreef yats het volgende:
Opvallend wat voor reacties hier nu komen. Is (bijna) iedereen verzuurt ofzo?
Paiq is raar, ben er vandeweek ook door meerdere vrouwen totaal onverwacht gebloktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik verveel me en zielig want gedumpt dus ik ga net op paiq. Word ik geblokkeerd door iemand omdat ik met meerdere mensen tegelijk aan het praten was
Zoek het lekker uit Weiss. Waarom denk je dat hier nog maar zelden date-verhalen staan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, jij bent hypocriet bezig. En dan ook nog het lef hebben om te doen alsof het aan de mensen hier ligt
Omdat mensen niet daten?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:44 schreef yats het volgende:
Zoek het lekker uit Weiss. Waarom denk je dat hier nog maar zelden date-verhalen staan?
Ditquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
De reacties op jou hebben denk ik toch meer met jou als persoon te maken yats (niet gemeen bedoeld verder)
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef BeamofLight het volgende:
Dat jij in Arnhem, woont, voor advocaatje leert, een belachelijke voornaam hebt en dat je maar liefst 7 jaar lang verkering hebt gehad (terwijl ze je in 1e instantie niet zag staan) wel wil je zeggen? Prima.
Gedumpt door wie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
de datequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:34 schreef eefje801 het volgende:
Ik voel me in ieder geval niet weggejaagd door de meelevende heren en dames hier. Het heeft wel wat; al die meelezende, meeschrijvende, zelf weinig tot niets over dates loslatende stuurlui die aan wal staan voor het nodige stukje perspectief
gelukkig wel jaquote:
Het raakte nogal een gevoelige snaar denk ik, iets anders kan ik niet bedenken. Heb niet echt zin meer om een nieuwe datum te prikken na dat kruisverhoor, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh zonde zeg Eefje. Waarom reageerde hij zo heftig, enig idee?
Ja, waar zou dat aan liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Zoek het lekker uit Weiss. Waarom denk je dat hier nog maar zelden date-verhalen staan?
Aan users zoals jij die geen opbouwende kritiek kunnen leveren en normaal het gesprek aangaan met iemand. Nee het internet is lekker anoniem dus is het makkelijker om iemand maar te bashen.quote:
Er word hier bijna nooit iets gedaan met feedbackquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:19 schreef aeque het volgende:
Aan users zoals jij die geen opbouwende kritiek kunnen leveren en normaal het gesprek aangaan met iemand. Nee het internet is lekker anoniem dus is het makkelijker om iemand maar te bashen.
Je zou er natuurlijk ook gewoon voor kunnen kiezen om niet meer op hem te reageren of eroverheen te lezen.
Ach man, je weet net zo goed als mij dat dat onzin is en aeque volledig gelijk heeft. Als ik het verschil zie tussen toen ik hier net postte (deezertje style) en hoe het me nu (buiten fok om) vergaat is dat een wereld van verschil, al is er nog steeds ruimte voor verbetering. Ik ben ook de eerste om dat te erkennen. Alleen halen sommige mensen graag oude koeien uit de sloot i.p.v. ze gewoon te laten verzuipen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er word hier bijna nooit iets gedaan met feedbackEn yats zit in een bepaald wereldje, die heeft geen advies van ons nodig. Helemaal niet na dat hij zelf aangaf een real-life-cursus te willen geven aan sommigen hier
Tja, en als je dan nog geheimzinnig gaat doen kan je wel verwachten dat je de wind van voren krijgt![]()
Je vergeet je puntjesquote:
Sonic in noorden des lands. Dus pak je kano en ga de rivieren over. Ik bijt alleen op verzoekquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Naja vanavond maar eens kijken of ik een kerel kan scheppen. Wat is de manlijke variant op breezersletjes?
Ik ga zelfs helemaal de rivier over! Als jij nou ook een stukje naar beneden afzaktquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sonic in noorden des lands. Dus pak je kano en ga de rivieren over. Ik bijt alleen op verzoek
Als hij niks met de feedback doet is dat dan jouw probleem..? Laat hem lekker gaan. Ik volg niet alles hier want ik lurk hier zelden. Maar dan nog, neem het met een korrel zout en ga verder.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er word hier bijna nooit iets gedaan met feedbackEn yats zit in een bepaald wereldje, die heeft geen advies van ons nodig. Helemaal niet na dat hij zelf aangaf een real-life-cursus te willen geven aan sommigen hier
Tja, en als je dan nog geheimzinnig gaat doen kan je wel verwachten dat je de wind van voren krijgt![]()
Dat afzakken wil ie wel denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga zelfs helemaal de rivier over! Als jij nou ook een stukje naar beneden afzakt
Dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga zelfs helemaal de rivier over! Als jij nou ook een stukje naar beneden afzakt
als ikquote:
het wordtquote:Het word
beter is dan het mijnequote:beter is als mijne.
aan types als jij overquote:aan types als jou over.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:14 schreef Silenus het volgende:
Jongens, hou eens op met dat onvriendelijke gebash de hele tijd. Daar heeft toch niemand wat aan. Laten we voortaan alleen constructieve kritiek leveren, daar wordt dit topic een stuk leuker van.
[..]
als ik
[..]
het wordt
[..]
beter is dan het mijne
[..]
aan types als jij over
Ik vind zaad vaak ronduit goor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou het beter of slechter smaken dan zaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |