Het grappige is dat dit genoeg gebeurd.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Kap eens met jouw 'goede' adviezen en doe eens serieus...
euuhm...een keer de voordeur open doen of iets?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:18 schreef Deezertje het volgende:
Even afkicken van de sites voor mij! Vanavond weer eens een ouderwets boek openslaan ter afleiding. Heb maar geaccepteerd dat het nu even niet lukt om dates te regelen. Mijn profiel is vaak bekeken, berichtjes worden gelezen maar gewoon bijna geen reactie voor al die tijd dat ik er insteek. Nu nog wel contact met een dame, maar is qua uiterlijk niet iets waar ik meteen op zou vallen en woont bovendien in Overijssel, dus wederom niet handig qua afstand,. Waarom lukt het gewoon niet bij de vrouwtjes uit mijn eigen provincie??
Momenteel breng ik meer tijd buitenshuis dan thuis door....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
euuhm...een keer de voordeur open doen of iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb laatste tijd ook vaker koetjes en kalfjes praatjes in de trein e.d. gehouden maar hoe vraag je dan ineens (want je weet niet of je ze vaker tegenkomt) om hun nummer etc als de reis er bijna op zit.?
Ik stel me er steeds meer op in dat een relatie zoeken gewoon niet werkt, want.. je moet ze inderdaad tegenkomen. Al gaat dat bij mij al jaren zo op, dus die tijd moet ooit eens gekomen zijn zou je denken. Hoeft niet meteen de ware te zijn, maar gewoon weer eens iemand hebben om tegen aan te praten ,dingen mee te doen, is al genoeg![]()
Sommige wonen hier of hoor je gewoon de naam van als ze met iemand anders aan het praten zijn... en heel vaak hoor je gewoon waar ze wonen of afspreken met de ander, dus dan is het op FB: voornaam + woonplaats en je hebt vrijwel meteen beet. Maar goed, ik weet dus ook wel dat het best creepy overkomt, dus daarover beginnen in een gesprek is best raar want hoe weet ik dat?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe ben je achter hun naam gekomen dan? Of heb je daar speciale software voor?
Klopt. Je focust je echt op totaal de verkeerde dingen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:05 schreef Deezertje het volgende:
dus moet me er gewoon niet meer op focussen
jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ene waar je onlangs weer contact mee had enzo? Die je zo leuk vond?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt. Je focust je echt op totaal de verkeerde dingen.
Jouw focus nu is: Hoe krijg ik ķemand, maakt-niet-uit-wie-als-ze-mij-ook-maar-leuk-vindt, uit de bus/trein/sportschool zo ver dat ze een relatie met me start.
Je focus moet m.i. zijn: Hoe kan ik mezelf op persoonlijk vlak zo ontwikkelen dat ik gelukkiger word en daarmee ook interessant word voor vrouwen.
Ik durf te stellen dat ik mijn leven nu prima vind zoals het is. Heb voldoende geld, school gaat goed, heb leuke hobby's dus dat is het punt niet. Merk alleen wel dat al die dingen ALLEEN doen me gewoon een beetje verdrietig maakt. Ik heb die dingen al jaren alleen gedaan, dus het is niet gek dat ik gewoon iemand wil om dat samen mee te doen of bijvoorbeeld 's avonds afspreken om bij te praten wat heel veel mensen doen. En je relatie gebruiken als opvulling is inderdaad geen goede reden, maar samen is het leven zoveel leuker toch? Vooral als heel je omgeving inmiddels een vriendin heeft en je dagelijks op het station dames ziet die wachten op hun geliefde vraag je je wel steeds af of het ooit nog eens goedkomt..quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jouw focus nu is: Hoe krijg ik ķemand, maakt-niet-uit-wie-als-ze-mij-ook-maar-leuk-vindt, uit de bus/trein/sportschool zo ver dat ze een relatie met me start.
Je focus moet m.i. zijn: Hoe kan ik mezelf op persoonlijk vlak zo ontwikkelen dat ik gelukkiger word en daarmee ook interessant word voor vrouwen.
Vooralsnog :quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat ik mijn leven nu prima vind zoals het is. Heb voldoende geld, school gaat goed, heb leuke hobby's dus dat is het punt niet. Merk alleen wel dat al die dingen ALLEEN doen me gewoon een beetje verdrietig maakt. Ik heb die dingen al jaren alleen gedaan, dus het is niet gek dat ik gewoon iemand wil om dat samen mee te doen of bijvoorbeeld 's avonds afspreken om bij te praten wat heel veel mensen doen. En je relatie gebruiken als opvulling is inderdaad geen goede reden, maar samen is het leven zoveel leuker toch? Vooral als heel je omgeving inmiddels een vriendin heeft en je dagelijks op het station dames ziet die wachten op hun geliefde vraag je je wel steeds af of het ooit nog eens goedkomt..
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
You're not fooling anyone, bro.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:56 schreef Deezertje het volgende:
Ik durf te stellen dat ik mijn leven nu prima vind zoals het is.
Nee.quote:Vooral als heel je omgeving inmiddels een vriendin heeft en je dagelijks op het station dames ziet die wachten op hun geliefde vraag je je wel steeds af of het ooit nog eens goedkomt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |