abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148639480
quote:
18s.gif Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Kap eens met jouw 'goede' adviezen en doe eens serieus...
Het grappige is dat dit genoeg gebeurd.

Moet je wel je zolder voor verlaten en een feestje bezoeken, zoals Dutch Dance Valley ofzo.. :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148639579
Ah ja. Dutch Dance Valley. Ja, daar zal die ellende nog wel succes opleveren ja. Succes, en soa's.
pi_148641934
Ik ben voor de maatschappij-niveautje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_148646090
Even afkicken van de sites voor mij! Vanavond weer eens een ouderwets boek openslaan ter afleiding. Heb maar geaccepteerd dat het nu even niet lukt om dates te regelen. Mijn profiel is vaak bekeken, berichtjes worden gelezen maar gewoon bijna geen reactie voor al die tijd dat ik er insteek. Nu nog wel contact met een dame, maar is qua uiterlijk niet iets waar ik meteen op zou vallen en woont bovendien in Overijssel, dus wederom niet handig qua afstand,. Waarom lukt het gewoon niet bij de vrouwtjes uit mijn eigen provincie??
  dinsdag 13 januari 2015 @ 17:25:50 #180
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_148646323
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:18 schreef Deezertje het volgende:
Even afkicken van de sites voor mij! Vanavond weer eens een ouderwets boek openslaan ter afleiding. Heb maar geaccepteerd dat het nu even niet lukt om dates te regelen. Mijn profiel is vaak bekeken, berichtjes worden gelezen maar gewoon bijna geen reactie voor al die tijd dat ik er insteek. Nu nog wel contact met een dame, maar is qua uiterlijk niet iets waar ik meteen op zou vallen en woont bovendien in Overijssel, dus wederom niet handig qua afstand,. Waarom lukt het gewoon niet bij de vrouwtjes uit mijn eigen provincie??
euuhm...een keer de voordeur open doen of iets?
pi_148660555
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 17:25 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

euuhm...een keer de voordeur open doen of iets?
Momenteel breng ik meer tijd buitenshuis dan thuis door....
Maar goed, ik kom genoeg vrouwen tegen daar en onderweg hoor, dat is het probleem niet.
Veelal dezelfde, want in de bus en trein herken je er wel een paar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb laatste tijd ook vaker koetjes en kalfjes praatjes in de trein e.d. gehouden maar hoe vraag je dan ineens (want je weet niet of je ze vaker tegenkomt) om hun nummer etc als de reis er bijna op zit.?

Ik stel me er steeds meer op in dat een relatie zoeken gewoon niet werkt, want.. je moet ze inderdaad tegenkomen. Al gaat dat bij mij al jaren zo op, dus die tijd moet ooit eens gekomen zijn zou je denken. Hoeft niet meteen de ware te zijn, maar gewoon weer eens iemand hebben om tegen aan te praten ,dingen mee te doen, is al genoeg :)
pi_148662264
Euhm dat is wel heel stalkerig...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:21:45 #183
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148665468
Haha mijn creep-alert ging ook even af. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_148665793
Ja stel je voor dat dat al is zonder dat hij ze heeft gedate. Moet je nagaan hoe het met hem zal zijn als je met hem date of een relatie hebt. Brrrrr ;(
  woensdag 14 januari 2015 @ 08:51:11 #185
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148665816
Hoe ben je achter hun naam gekomen dan? Of heb je daar speciale software voor?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_148666033
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe ben je achter hun naam gekomen dan? Of heb je daar speciale software voor?
Sommige wonen hier of hoor je gewoon de naam van als ze met iemand anders aan het praten zijn... en heel vaak hoor je gewoon waar ze wonen of afspreken met de ander, dus dan is het op FB: voornaam + woonplaats en je hebt vrijwel meteen beet. Maar goed, ik weet dus ook wel dat het best creepy overkomt, dus daarover beginnen in een gesprek is best raar want hoe weet ik dat? ;) Ik merk ook dat steeds meer van die vaste gezichten een relatie krijgen, dus moet me er gewoon niet meer op focussen of gewoon een lafaard zijn en ze gewoon aanspreken ook al weet ik 99% zeker dat ze niets van me moeten hebben. Maar ik sta er soms versteld van hoe makkelijk sommige mensen contacten maken en dit zelf niet eens doorhebben (omdat ze er vaak ook niet mee bezig zijn).
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:13:57 #187
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_148666218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:05 schreef Deezertje het volgende:
dus moet me er gewoon niet meer op focussen
Klopt. Je focust je echt op totaal de verkeerde dingen.

Jouw focus nu is: Hoe krijg ik ķemand, maakt-niet-uit-wie-als-ze-mij-ook-maar-leuk-vindt, uit de bus/trein/sportschool zo ver dat ze een relatie met me start.

Je focus moet m.i. zijn: Hoe kan ik mezelf op persoonlijk vlak zo ontwikkelen dat ik gelukkiger word en daarmee ook interessant word voor vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 14 januari 2015 @ 10:08:58 #188
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148667386
Wat Silenus zegt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_148667810
Deezertje, je hoort hier ook helemaal niet (vind ik). Sorry. Werk eerst aan jezelf en leer met vrouwen om gaan?

On that note: ik hoor hier wel weer. Ben gedumpt door mijn date.
naja, eerst maar even janken en dan opzoek naar een rebound ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_148667878
Vraag GH ff om hosseltips.

En zaterdag helemaal los :7.
  woensdag 14 januari 2015 @ 10:50:01 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148668401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ben gedumpt door mijn date.
Die ene waar je onlangs weer contact mee had enzo? Die je zo leuk vond? -O-
pi_148668421
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die ene waar je onlangs weer contact mee had enzo? Die je zo leuk vond? -O-
ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:00:16 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_148668615
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja
Mag ik vragen waarom hij ermee wou kappen?
pi_148668679
Ja maar dan ga ik wel even over op dm. Hier open en bloot gaat me iets te ver
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 14 januari 2015 @ 11:11:02 #195
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_148668810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jouw focus nu is: Hoe krijg ik ķemand, maakt-niet-uit-wie-als-ze-mij-ook-maar-leuk-vindt, uit de bus/trein/sportschool zo ver dat ze een relatie met me start.

Je focus moet m.i. zijn: Hoe kan ik mezelf op persoonlijk vlak zo ontwikkelen dat ik gelukkiger word en daarmee ook interessant word voor vrouwen.
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:29:36 #196
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148677013
Deezertje, had je nou wel of geen vrienden?
pi_148680292
quote:

[..]

Ik durf te stellen dat ik mijn leven nu prima vind zoals het is. Heb voldoende geld, school gaat goed, heb leuke hobby's dus dat is het punt niet. Merk alleen wel dat al die dingen ALLEEN doen me gewoon een beetje verdrietig maakt. Ik heb die dingen al jaren alleen gedaan, dus het is niet gek dat ik gewoon iemand wil om dat samen mee te doen of bijvoorbeeld 's avonds afspreken om bij te praten wat heel veel mensen doen. En je relatie gebruiken als opvulling is inderdaad geen goede reden, maar samen is het leven zoveel leuker toch? Vooral als heel je omgeving inmiddels een vriendin heeft en je dagelijks op het station dames ziet die wachten op hun geliefde vraag je je wel steeds af of het ooit nog eens goedkomt..
pi_148682094
Ik vind dat meisje uit die "maatje meer" banner leuk. Maar ik denk niet dat ik op die site toegelaten wordt.
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:14:42 #199
416020 K44S
The bearded man
pi_148684848
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik durf te stellen dat ik mijn leven nu prima vind zoals het is. Heb voldoende geld, school gaat goed, heb leuke hobby's dus dat is het punt niet. Merk alleen wel dat al die dingen ALLEEN doen me gewoon een beetje verdrietig maakt. Ik heb die dingen al jaren alleen gedaan, dus het is niet gek dat ik gewoon iemand wil om dat samen mee te doen of bijvoorbeeld 's avonds afspreken om bij te praten wat heel veel mensen doen. En je relatie gebruiken als opvulling is inderdaad geen goede reden, maar samen is het leven zoveel leuker toch? Vooral als heel je omgeving inmiddels een vriendin heeft en je dagelijks op het station dames ziet die wachten op hun geliefde vraag je je wel steeds af of het ooit nog eens goedkomt..
Vooralsnog :
quote:

[..]

The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_148693733
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:56 schreef Deezertje het volgende:
Ik durf te stellen dat ik mijn leven nu prima vind zoals het is.
You're not fooling anyone, bro.

quote:
Vooral als heel je omgeving inmiddels een vriendin heeft en je dagelijks op het station dames ziet die wachten op hun geliefde vraag je je wel steeds af of het ooit nog eens goedkomt..
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')