Maar heb je haar ook geneukt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:00 schreef yats het volgende:
Gisteren date vier gehad. Samen gekookt en daarna een film gekeken. Vooralsnog gaat het prima zoals het gaat en hebben we het leuk samen.
Dan is date vier dus mislukt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
We hebben het leuk samen schrijft hij toch.
Nee dus.
Geen of bijna niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Deezertje, had je nou wel of geen vrienden?
De date eindigde in bed.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
We hebben het leuk samen schrijft hij toch.
Nee dus.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Sinds na kerst deed de brabo weer appen, dat hij zin had om weer af te spreken. Ik wist al niet zeker of ik daar zin in had, en had toch ebola, dus heb gezegd dat hij het in het nieuwe jaar nog eens moest vragen. Kreeg tussentijds wel gelukkig nieuwsjaarssmsjes en sopjes waarin hij zei over me gedroomd te hebben en "je was wel een beetje stout hoor". Gister vroeg hij het weer, wanneer we gingen afspreken, maar heb het toch maar afgekapt. Ik zie niets serieus met hem zitten en de andere activiteiten waren niet interessant genoeg om contact voor te houden. Dus ik zeg dat ik niet zo'n zin heb in daten in het algemeen, en het soort date wat hij in gedachten had in het bijzonder, reageerde hij met "ja sorry ik ben niet toe aan een volgende stap" en ging mij soort van dumpen. Nadat ik had gezegd dat ik hem niet meer wilde daten. Mannenego's
.
Ik ga wel in jouw plaats!quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag gratis gaan speeddaten als ik wil. De vorige keer was niet heel super bevallen, maarja gratizzzz
Rare mannenquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga wel in jouw plaats!
Waarom was het niet bevallen?
Alle mannen zijn raar toch.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rare mannen
Zie jou nog niet gaan daten in Enschede
Ohquote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rare mannen
Ja daaromquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ohdat is wel heel ver
Mijn wereldkaart eindigt eigenlijk bij de rivieren, met een uitzondering voor de randstad
Zelfde niveau als je S&G posts?quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:27 schreef Weissman het volgende:
Voor het eerst is een oneliner van me afgewezen op paiq![]()
![]()
![]()
#foreveralone #deezertje
quote:
Maar toch!! Gratis!!quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Rare mannen
Tenzij je iets anders hebt te doen die avond is het nooit weg om te kijken.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, maar de mannen de vorige keer waren echt niets
Daar was ik ook al bang voor.quote:
Dat is waar natuurlijk.. Nouja vooruit. Wie weet heb ik dan nog een leuk verhaal straksquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:37 schreef -Splash- het volgende:
Tenzij je iets anders hebt te doen die avond is het nooit weg om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |