Ik wil nog weleens op de grond eindigen, of op de bank, of de wc.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit, beland ik iedere avond/nacht in bed.
Dan zit het niet een beetje mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens op de grond eindigen, of op de bank, of de wc.
Zelfs een keer in de berm.
Hatseflats, het is yats!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie niet elkaar gaan daten? Ik zie een match hier
Ow, en natuurlijke een speciale vermelding voor modus natuurlijk, ieders favoriete fokker qua commentaar
Geen plannen voorlopig, ik zie wel hoe het verder loopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hatseflats, het is yats!
Wel ons uitnodigen op de bruiloft op je kasteel he? Met 200L champagne
Doe niet zo serieusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Geen plannen voorlopig, ik zie wel hoe het verder loopt.
Vuige slet ben je ook! Terecht hoor!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik verveel me en zielig want gedumpt dus ik ga net op paiq. Word ik geblokkeerd door iemand omdat ik met meerdere mensen tegelijk aan het praten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Nee, jij bent hypocriet bezig. En dan ook nog het lef hebben om te doen alsof het aan de mensen hier ligtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:11 schreef yats het volgende:
Opvallend wat voor reacties hier nu komen. Is (bijna) iedereen verzuurt ofzo?
Paiq is raar, ben er vandeweek ook door meerdere vrouwen totaal onverwacht gebloktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Ik verveel me en zielig want gedumpt dus ik ga net op paiq. Word ik geblokkeerd door iemand omdat ik met meerdere mensen tegelijk aan het praten was
Zoek het lekker uit Weiss. Waarom denk je dat hier nog maar zelden date-verhalen staan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, jij bent hypocriet bezig. En dan ook nog het lef hebben om te doen alsof het aan de mensen hier ligt
Omdat mensen niet daten?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:44 schreef yats het volgende:
Zoek het lekker uit Weiss. Waarom denk je dat hier nog maar zelden date-verhalen staan?
Ditquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
De reacties op jou hebben denk ik toch meer met jou als persoon te maken yats (niet gemeen bedoeld verder)
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:29 schreef BeamofLight het volgende:
Dat jij in Arnhem, woont, voor advocaatje leert, een belachelijke voornaam hebt en dat je maar liefst 7 jaar lang verkering hebt gehad (terwijl ze je in 1e instantie niet zag staan) wel wil je zeggen? Prima.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:12 schreef -Splash- het volgende:
We moeten je hele treurige levensverhaal hier aanhoren, welk werk je doet, hoeveel je wel niet moet werken en al het gezeik eromheen... maar als het spannend gaat worden dan gaat het ons geen kloot aan..
Gedumpt door wie?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
de datequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:34 schreef eefje801 het volgende:
Ik voel me in ieder geval niet weggejaagd door de meelevende heren en dames hier. Het heeft wel wat; al die meelezende, meeschrijvende, zelf weinig tot niets over dates loslatende stuurlui die aan wal staan voor het nodige stukje perspectief
gelukkig wel jaquote:
Het raakte nogal een gevoelige snaar denk ik, iets anders kan ik niet bedenken. Heb niet echt zin meer om een nieuwe datum te prikken na dat kruisverhoor, om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh zonde zeg Eefje. Waarom reageerde hij zo heftig, enig idee?
Ja, waar zou dat aan liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Zoek het lekker uit Weiss. Waarom denk je dat hier nog maar zelden date-verhalen staan?
Aan users zoals jij die geen opbouwende kritiek kunnen leveren en normaal het gesprek aangaan met iemand. Nee het internet is lekker anoniem dus is het makkelijker om iemand maar te bashen.quote:
Er word hier bijna nooit iets gedaan met feedbackquote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:19 schreef aeque het volgende:
Aan users zoals jij die geen opbouwende kritiek kunnen leveren en normaal het gesprek aangaan met iemand. Nee het internet is lekker anoniem dus is het makkelijker om iemand maar te bashen.
Je zou er natuurlijk ook gewoon voor kunnen kiezen om niet meer op hem te reageren of eroverheen te lezen.
Ach man, je weet net zo goed als mij dat dat onzin is en aeque volledig gelijk heeft. Als ik het verschil zie tussen toen ik hier net postte (deezertje style) en hoe het me nu (buiten fok om) vergaat is dat een wereld van verschil, al is er nog steeds ruimte voor verbetering. Ik ben ook de eerste om dat te erkennen. Alleen halen sommige mensen graag oude koeien uit de sloot i.p.v. ze gewoon te laten verzuipen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er word hier bijna nooit iets gedaan met feedbackEn yats zit in een bepaald wereldje, die heeft geen advies van ons nodig. Helemaal niet na dat hij zelf aangaf een real-life-cursus te willen geven aan sommigen hier
Tja, en als je dan nog geheimzinnig gaat doen kan je wel verwachten dat je de wind van voren krijgt![]()
Je vergeet je puntjesquote:
Sonic in noorden des lands. Dus pak je kano en ga de rivieren over. Ik bijt alleen op verzoekquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:13 schreef rhubarbje het volgende:
Naja vanavond maar eens kijken of ik een kerel kan scheppen. Wat is de manlijke variant op breezersletjes?
Ik ga zelfs helemaal de rivier over! Als jij nou ook een stukje naar beneden afzaktquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sonic in noorden des lands. Dus pak je kano en ga de rivieren over. Ik bijt alleen op verzoek
Als hij niks met de feedback doet is dat dan jouw probleem..? Laat hem lekker gaan. Ik volg niet alles hier want ik lurk hier zelden. Maar dan nog, neem het met een korrel zout en ga verder.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 09:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er word hier bijna nooit iets gedaan met feedbackEn yats zit in een bepaald wereldje, die heeft geen advies van ons nodig. Helemaal niet na dat hij zelf aangaf een real-life-cursus te willen geven aan sommigen hier
Tja, en als je dan nog geheimzinnig gaat doen kan je wel verwachten dat je de wind van voren krijgt![]()
Dat afzakken wil ie wel denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga zelfs helemaal de rivier over! Als jij nou ook een stukje naar beneden afzakt
Dat spreekt voor zichquote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga zelfs helemaal de rivier over! Als jij nou ook een stukje naar beneden afzakt
als ikquote:
het wordtquote:Het word
beter is dan het mijnequote:beter is als mijne.
aan types als jij overquote:aan types als jou over.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:14 schreef Silenus het volgende:
Jongens, hou eens op met dat onvriendelijke gebash de hele tijd. Daar heeft toch niemand wat aan. Laten we voortaan alleen constructieve kritiek leveren, daar wordt dit topic een stuk leuker van.
[..]
als ik
[..]
het wordt
[..]
beter is dan het mijne
[..]
aan types als jij over
Ik vind zaad vaak ronduit goor.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou het beter of slechter smaken dan zaad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |