Geen zin/tijd meer?quote:
Overgestapt op andere hobby's en alles verkocht. Deed aan draaien en mixen en beats maken maar dan vooral in de hiphop scene.Dat deed ik deels op de computer en deels op de tafels. Flightcase met 2 x Vestax PDX-2000 en Numark DXM-01 mixer met Studiomonitors heb ik toendertijd verkocht om een nieuwe computer te kopen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zin/tijd meer?
(ik heb ook jarenlang geproducet, vandaar)
Ik word er vooral superhyper van.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:49 schreef sp3c het volgende:
ik moet een beetje huilen van al deze muziek
Ah, nicequote:Op maandag 5 januari 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Overgestapt op andere hobby's en alles verkocht. Deed aan draaien en mixen en beats maken maar dan vooral in de hiphop scene.Dat deed ik deels op de computer en deels op de tafels. Flightcase met 2 x Vestax PDX-2000 en Numark DXM-01 mixer met Studiomonitors heb ik toendertijd verkocht om een nieuwe computer te kopen.
Cool. Wat voor software gebruik je? Ik werkte toendertijd voornamelijjk met FruityLoops en Reason.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, niceIk hield me vooral bezig met de US Hardhouse/Jump/Makina, heb nog een goede 600 platen staan, alleen mijn TT's zijn een beetje brak. Wil nog steeds Technics SL1200's hebben, alleen worden die niet meer gemaakt las ik laatst :/. Draaien doe ik ook al jaren niet meer actief, maak af en toe nog wel een mixje, alleen dan op de computer.
Had anders ook niet verwacht dat jij nu met een uitgebreid DJ/Producer verhaal zou komenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:58 schreef Karina het volgende:
Dit is dus een soort Chinees voor mij he?
Fruityloops was ook mijn favorietquote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Cool. Wat voor software gebruik je? Ik werkte toendertijd voornamelijjk met FruityLoops en Reason.
Dan wachten wij gewoon op de pics in onze dm's.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
Die gaan straks aan elkaars plaat draaien hoor.
Haha ja, of niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wachten wij gewoon op de pics in onze dm's.
Ik ga er morgen eens goed naar luisterenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fruityloops was ook mijn favoriet
Tegenwoordig heel omslachtig met Audition omdat ik Logic maar vervelend vind werken
Maar momenteel is het iets van 1 mix per jaar voor in de auto, tracklisting gaat ook echt alle kanten bij mij op.
http://www.mixcloud.com/LTVDK/
LET OP: niet voor gevoelige oortjes
Tracklisting zit erbij, kun je je alvast voorbereidenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga er morgen eens goed naar luisteren
Woest aantrekkelijk natuurlijk, ik zit niet voor niks op Fok!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe LTVDK eruit ziet
Ow ja sorry had ik moeten weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk natuurlijk, ik zit niet voor niks op Fok!
Weer vergeten vandaag, maar ik voel me sowieso dom als ik dat kijk dus beter maar niet kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik kijk de slimste mens. Ik denk, ik zeg het gewoon even
Ik erger me vaak als ik dat programma kijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ja sorry had ik moeten weten natuurlijk.
[..]
Weer vergeten vandaag, maar ik voel me sowieso dom als ik dat kijk dus beter maar niet kijken
Ik ergerde me helemaal kapot aan dat wijf dat niet normaal op haar stoel kon zitten. Gelukkig is die er nu even uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik erger me vaak als ik dat programma kijkJack Spijkerman
Ja, die was ook irritantquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ergerde me helemaal kapot aan dat wijf dat niet normaal op haar stoel kon zitten. Gelukkig is die er nu even uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |