Same here....en dat voor iemand die in een motorenstad is groot geworden.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Brommers en motoren en eigenlijk ook auto's boeien me niet...
Inderdaad, de tt zegt genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze denken er vast meisjes mee te kunnen lokken
Die komen vanzelf op me af maar ik heb er al 1.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze denken er vast meisjes mee te kunnen lokken
Hoe ouder je wordt hoe vaker je oude herinneringen ophaalt. Soms komt er ineens iets naar boven vanuit een ver verleden, wat ik helemaal vergeten was.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here....en dat voor iemand die in een motorenstad is groot geworden.
Een auto is voor mij ook niet meer als een stuk blik wat je van A naar B brengt.
Verhalen over een simca1000 zijn dan wel weer leuk om te lezen.
Die dag zat ik dus voor het eerst op een solex, ik had zelfs nog nooit brommer geredenquote:
EN moest je nog bijtrappen ookquote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dag zat ik dus voor het eerst op een solex, ik had zelfs nog nooit brommer gereden
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Die dag zat ik dus voor het eerst op een solex, ik had zelfs nog nooit brommer gereden
Houd je maar van de domme, ook al kom je niet uit het oosten van het land, jij weet natuurlijk wel wat brommers kieken inhoudt.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met brommers fotograferen...
Toen ik iets meer dan jaar oud was ging ik al met driewieler op 2 wielen door de bocht.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe vaker je oude herinneringen ophaalt. Soms komt er ineens iets naar boven vanuit een ver verleden, wat ik helemaal vergeten was.
Nu ben ik wel heel benieuwd welk beeld jij van mij kreeg door die foto en of het klopte. Vertel eens.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Die foto heeft zeker een jaar lang mijn beeldvorming over jou bepaalt.
Verder heb ik helemaal geen last van vooroordelen ofzo.
Tuurlijk wel, maar hier viel/valt weinig brommers te kieken...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd je maar van de domme, ook al kom je niet uit het oosten van het land, jij weet natuurlijk wel wat brommers kieken inhoudt.
Een wheelie op je driewilerquote:Op maandag 5 januari 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ik iets meer dan jaar oud was ging ik al met driewieler op 2 wielen door de bocht.
Stuk sjagrijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hier viel/valt weinig brommers te kieken...
Dat was de enige keer dat ik aan het 'brommer kieken' was...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd welk beeld jij van mij kreeg door die foto en of het klopte. Vertel eens.
De andere dames slapen blijkbaar al.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hier viel/valt weinig brommers te kieken...
Dacht altijd ... Hai Ik ben Dees en kom thuis op mn Solex .... en me kekke lange leren jas ....quote:Op maandag 5 januari 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was de enige keer dat ik aan het 'brommer kieken' was...
welnee, ik lees en huiverquote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De andere dames slapen blijkbaar al.
Nee...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben de mannen hier over het algemeen de overhand eigenlijk?
Nee. Ligt redelijk 50-50.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Je 'pakt hier iemand' gewoon in een garage of een fietsenhok, desnoods onder een brug, maar dat noem je geen 'brommers kieken'. Beetje stiekem doen...quote:
Hier = Amsterdam.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De andere dames slapen blijkbaar al.
Nou nee, normaal gesproken gaat het hier redelijk gelijk op, soms hebben zelfs de vrouwen weleens de overhand.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Die jas heeft wel indruk gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht altijd ... Hai Ik ben Dees en kom thuis op mn Solex .... en me kekke lange leren jas ....
Ik ben de brommerkiek-fase reeds geruime tijd gepasseerd.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier = Amsterdam.
Denk dat er bij jou ook niet aan gedaan wordt in die zin...
Soms?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, normaal gesproken gaat het hier redelijk gelijk op, soms hebben zelfs de vrouwen weleens de overhand.
De jas kwam met de solex.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht altijd ... Hai Ik ben Dees en kom thuis op mn Solex .... en me kekke lange leren jas ....
Jij ging niet op pad met bij de deur de kreet 'Pa & ma, ik ben even brommers kieken'.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben de brommerkiek-fase reeds geruime tijd gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |