Same here....en dat voor iemand die in een motorenstad is groot geworden.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Brommers en motoren en eigenlijk ook auto's boeien me niet...
Inderdaad, de tt zegt genoeg.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze denken er vast meisjes mee te kunnen lokken
Die komen vanzelf op me af maar ik heb er al 1.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze denken er vast meisjes mee te kunnen lokken
Hoe ouder je wordt hoe vaker je oude herinneringen ophaalt. Soms komt er ineens iets naar boven vanuit een ver verleden, wat ik helemaal vergeten was.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here....en dat voor iemand die in een motorenstad is groot geworden.
Een auto is voor mij ook niet meer als een stuk blik wat je van A naar B brengt.
Verhalen over een simca1000 zijn dan wel weer leuk om te lezen.
Die dag zat ik dus voor het eerst op een solex, ik had zelfs nog nooit brommer geredenquote:
EN moest je nog bijtrappen ookquote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die dag zat ik dus voor het eerst op een solex, ik had zelfs nog nooit brommer gereden
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Die dag zat ik dus voor het eerst op een solex, ik had zelfs nog nooit brommer gereden
Houd je maar van de domme, ook al kom je niet uit het oosten van het land, jij weet natuurlijk wel wat brommers kieken inhoudt.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met brommers fotograferen...
Toen ik iets meer dan jaar oud was ging ik al met driewieler op 2 wielen door de bocht.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe vaker je oude herinneringen ophaalt. Soms komt er ineens iets naar boven vanuit een ver verleden, wat ik helemaal vergeten was.
Nu ben ik wel heel benieuwd welk beeld jij van mij kreeg door die foto en of het klopte. Vertel eens.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Die foto heeft zeker een jaar lang mijn beeldvorming over jou bepaalt.
Verder heb ik helemaal geen last van vooroordelen ofzo.
Tuurlijk wel, maar hier viel/valt weinig brommers te kieken...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd je maar van de domme, ook al kom je niet uit het oosten van het land, jij weet natuurlijk wel wat brommers kieken inhoudt.
Een wheelie op je driewilerquote:Op maandag 5 januari 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ik iets meer dan jaar oud was ging ik al met driewieler op 2 wielen door de bocht.
Stuk sjagrijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hier viel/valt weinig brommers te kieken...
Dat was de enige keer dat ik aan het 'brommer kieken' was...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel benieuwd welk beeld jij van mij kreeg door die foto en of het klopte. Vertel eens.
De andere dames slapen blijkbaar al.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar hier viel/valt weinig brommers te kieken...
Dacht altijd ... Hai Ik ben Dees en kom thuis op mn Solex .... en me kekke lange leren jas ....quote:Op maandag 5 januari 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was de enige keer dat ik aan het 'brommer kieken' was...
welnee, ik lees en huiverquote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De andere dames slapen blijkbaar al.
Nee...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben de mannen hier over het algemeen de overhand eigenlijk?
Nee. Ligt redelijk 50-50.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Je 'pakt hier iemand' gewoon in een garage of een fietsenhok, desnoods onder een brug, maar dat noem je geen 'brommers kieken'. Beetje stiekem doen...quote:
Hier = Amsterdam.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De andere dames slapen blijkbaar al.
Nou nee, normaal gesproken gaat het hier redelijk gelijk op, soms hebben zelfs de vrouwen weleens de overhand.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Die jas heeft wel indruk gemaakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht altijd ... Hai Ik ben Dees en kom thuis op mn Solex .... en me kekke lange leren jas ....
Ik ben de brommerkiek-fase reeds geruime tijd gepasseerd.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier = Amsterdam.
Denk dat er bij jou ook niet aan gedaan wordt in die zin...
Soms?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, normaal gesproken gaat het hier redelijk gelijk op, soms hebben zelfs de vrouwen weleens de overhand.
De jas kwam met de solex.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht altijd ... Hai Ik ben Dees en kom thuis op mn Solex .... en me kekke lange leren jas ....
Jij ging niet op pad met bij de deur de kreet 'Pa & ma, ik ben even brommers kieken'.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben de brommerkiek-fase reeds geruime tijd gepasseerd.
Nee, ik kom nie uit het oosten van het land, nie.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ging niet op pad met bij de deur de kreet 'Pa & ma, ik ben even brommers kieken'.
Ech nie...
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
In het dorp waar mijn vader woont hebben ze Solexraces, hilarisch, het wordt heel serieus genomen. De buurman was jarenlang kampioen
Ik kan me herinneren dat die jas echt loodzwaar was.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er vroeger 1 in het donkerbruin, bijn anooit gedragen... Veelste ongemakkelijk
Ik zou een keer met het veer naar Noord,... kwam er zo'n Solex club van de boot stuk of 50 van die dingenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
In het dorp waar mijn vader woont hebben ze Solexraces, hilarisch, het wordt heel serieus genomen. De buurman was jarenlang kampioen
Hoe heet 'brommers kieken' in jouw omgeving?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik kom nie uit het oosten van het land, nie.
Ja, lijkt me leuk om het co-modschap met jou te delen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan modden Dees, doe ik 's nachts.
Pijpen voor een hamburger.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou er in het Amsterdams niet echt een specifieke term voor weten...
het is besmettelijkquote:Op maandag 5 januari 2015 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan modden Dees, doe ik 's nachts.
Zat er een blonde en een Griek tussen?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou een keer met het veer naar Noord,... kwam er zo'n Solex club van de boot stuk of 50 van die dingen
Niet op gelet, maat het was het andere veer...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat er een blonde en een Griek tussen?
"zullen we even naar buiten gaan?"quote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe heet 'brommers kieken' in jouw omgeving?
Ik zou er in het Amsterdams niet echt een specifieke term voor weten...
Jij komt toch niet uit Amsterdam?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was heel naīef en onschuldig, dus dat soort fenomenen gingen aan mij voorbij
Nope, in Zeeland opgegroeid.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij komt toch niet uit Amsterdam?
Vrouwen hebben toch altijd sowieso de overhand?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Onderhands doen ze het ookquote:Op maandag 5 januari 2015 22:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch altijd sowieso de overhand?
Ik hoor het je zeggen...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"zullen we even naar buiten gaan?"
Recht voor zijn raap, echt Rotterdams.
Ik vroeg het nooit, daar was ik veel te verlegen voorquote:Op maandag 5 januari 2015 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het je zeggen...![]()
'Op de hoek of in het portiek gaan staan' werd volgens mij wel hier gebruikt, maar voor mijn tijd...
Nope, vader en zusje wel, dus ik kom er iets van 3 keer per jaarquote:Op maandag 5 januari 2015 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeeland is mooi. Woon je er nog steeds?
Via de app dan wel, tegenwoordigquote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
Tis dat ik niet meer rook, maar tegenwoordig : Zullen we een peukie doen?
Ik denk het accent er bij en dat maakt het wel grappig.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vroeg het nooit, daar was ik veel te verlegen voor![]()
Of ik vond het leuker om gevraagd te worden, dat kan ook.
Vlissingen is de laatste jaren wel wat opgeknapt, maar het wordt nooit echt wat, ik schaam me ook altijd een beetje dat ik daar geboren ben. Ben in Middelburg opgegroeid, maar daar kom ik nog maar 1 keer in de 5 jaar ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vlissingen vond ik niet zo geweldig, andere plekken zeker wel.
Toen ik puber was zag je nog wel regelmatig dames in klederdracht rondlopen, nu helemaal niet meer.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens Drakin dragen ze daar allemaal klompen...
Middelburg is wel leuk vriendelijk stadje.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vlissingen is de laatste jaren wel wat opgeknapt, maar het wordt nooit echt wat, ik schaam me ook altijd een beetje dat ik daar geboren ben. Ben in Middelburg opgegroeid, maar daar kom ik nog maar 1 keer in de 5 jaar ofzo.
Dat plein waar dat reptielenmuseum aan zit, wat een armoe...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vlissingen is de laatste jaren wel wat opgeknapt, maar het wordt nooit echt wat, ik schaam me ook altijd een beetje dat ik daar geboren ben. Ben in Middelburg opgegroeid, maar daar kom ik nog maar 1 keer in de 5 jaar ofzo.
Ooit een keer geweest op Geologie-excursie... toeristisch tussendoortje om in Vlissingen te crashen voor de nacht... Daarna door naar Noord Frankrijk...quote:Op maandag 5 januari 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Middelburg is wel leuk vriendelijk stadje.
Da's opgeknapt en lijkt nu 1 grote petanquebaan, echt nul sfeer. Of uitstraling. Maar wel handig voor het Bevrijdingsfestival.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat plein waar dat reptielenmuseum aan zit, wat een armoe...
maar wie was er eerder, de Piet of het ei?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
's nachts modden hier is een eitje.
Of ging Tsjoef er mee vandoorquote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
maar wie was er eerder, de Piet of het ei?
Het Bevrijdingsfestival in Wageningen regel ik vaak nog wat dingen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
. Maar wel handig voor het Bevrijdingsfestival.
Broekhoven? Of Jeruzalem?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
En ach, ben in Tilburg geboren ongeveer de grootste tokkiewijk daar en je moet gewoon wat geluk hebben en de juiste keuzes maken.
Tijn is al tot inzicht gekomen en tong neemt niemand serieus, daar zorgt ie zelf wel voor.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Maakt me niet uit wie het doet, maar een nachtbewaker hier is wel een must.
Voor je het weet sluiten ze hier de boel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |