Probleem 4 is niet zo makkelijk opgelostquote:Op maandag 5 januari 2015 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Probleem 4 is binnen 10 minuten opgelost hier, check over 10 minuten de DM/PM maar en kies een autistische zolderkamerrukker uit
Daarom dus ik heb wel iemand nodig die geld heeft en klasse. Ik wil geen tokkie/zolderkamer autist op de wereld zettenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:23 schreef d4v1d het volgende:
Ohja ik wil geen verantwoordelijkheid over het kind daarna
Dan zal je dus ook een andere moeder moeten zoekenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:25 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Daarom dus ik heb wel iemand nodig die geld heeft en klasse. Ik wil geen tokkie/zolderkamer autist op de wereld zetten
Waarom?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:27 schreef Tinos85 het volgende:
Maarre, je wil een kind. Je mist alleen alles om het kind een goed huis te geven.
Wacht gewoon tot je afgestudeerd bent, een goede relatie en een huis samen hebt.
Kortom je hebt nog wat jaartjes te gaan
Wacht dan nog een jaar of tien, dan kun je dat ideaal verwerkelijken.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:25 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Daarom dus ik heb wel iemand nodig die geld heeft en klasse. Ik wil geen tokkie/zolderkamer autist op de wereld zetten
Omdat je nu geen geld, huis en vent hebt? Gaat een beetje lastig dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat de maatschappij dat verwacht zeker
Sanasoufi wil echt geen kinderen hoor, daar word je lelijk van, scheur je helemaal uit enzo. Nee, dat kan je echt niet hebben hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dit de nieuwe zeur-kloon van Sanasoufi? Gaan we nu het komend jaar elke week zo'n ik-wil-dit-topic onder ogen krijgen?
... en het is ook al niet rijk!quote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sanasoufi wil echt geen kinderen hoor, daar word je lelijk van, scheur je helemaal uit enzo. Nee, dat kan je echt niet hebben hoor
Je zegt zelf dit:quote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Waarom?
Je hebt geen werk, je woont thuis en je studeert nog (plus geen vriend, en dus ook geen stabiele relatie met iemand). Dan geef je zelf toch eigenlijk al aan dat het beter is om te wachten totdat je dat wel allemaal hebt?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:20 schreef britneycheers het volgende:
Nu vind ik dat je niet bewust een kind op de wereld moet zeggen als je nog niet in staat bent het kind te kunnen verzorgen. Maar ik wil zo graag een kind dat ik er wel wat voor wil opofferen.
Nee, om dat kind goede kansen te kunnen bieden.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben bang dat ze serieus is. En ze lijkt er dom genoeg voor om dit belachelijke plan door te zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |