abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148370722
hé allemaal,
ik heb ALTIJD steek in mijn zij tijdens het hardlopen. de steek zit meestal rechtmidden.
ik heb al van alles geprobeerd. ik heb lang genoeg gewacht na het eten namelijk 3 uur, ik let op mijn ademhaling, ik voetbal al 13 jaar dus conditie heb ik wel, ik doe net alsof ik iets vast heb. please heeft iemand de gouden tip ik word er gek van want ik wil aan mijn conditie werken alleen de steek in mijn zij belemmerd mij heel erg.

groetjes Lieke :)
pi_148371218
Hoe lang probeer je aan een stuk te lopen? Duurlopen heeft andere training nodig, ook opbouw, dan sprint sporten als voetbal.

En wat bedoel je met iets vasthouden?
Ja doei.
pi_148372476
Hoe is je ademhaling tijdens het lopen?
Regelmatig?
Onterechte automatische incasso
  maandag 5 januari 2015 @ 22:21:00 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148372988
Je kan het beste maar accepteren dat hardlopen niets voor jou is en een racefiets kopen.

Wij van het vrouwvriendelijke recreatieve wielrentopic helpen je graag verder. SPT / Recreatief Wielrennen #463: Levitas slaapt zeker nog.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148373587
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe lang probeer je aan een stuk te lopen? Duurlopen heeft andere training nodig, ook opbouw, dan sprint sporten als voetbal.

En wat bedoel je met iets vasthouden?
Ik begin rustig en meestal een kwartier o.i.d. maar de steek treed al op na 1 km. Ik ben middelvelder en totaal geen sprinter dus met voetbal doe ik meer aan duurloop. Ik bedoel dat je net doet alsof je iets in je handen houdt, want mensen zeggen ook wel eens dat je duimen moet vast houden.
pi_148373606
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:11 schreef Storneren het volgende:
Hoe is je ademhaling tijdens het lopen?
Regelmatig?

ademhaling is heel regelmatig ik let er heel bewust op, neus in mond uit!
pi_148373706
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef liekeespeldoorn het volgende:

[..]

ademhaling is heel regelmatig ik let er heel bewust op, neus in mond uit!
Misschien wel juist te regelmatig langzaam omdat je er zo bewust mee bezig bent. Laat je lichaam het eens zelf aansturen, Let er niet op en kijk of je dan steken krijgt.
Onterechte automatische incasso
pi_148373718
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef liekeespeldoorn het volgende:

[..]

Ik begin rustig en meestal een kwartier o.i.d. maar de steek treed al op na 1 km. Ik ben middelvelder en totaal geen sprinter dus met voetbal doe ik meer aan duurloop. Ik bedoel dat je net doet alsof je iets in je handen houdt, want mensen zeggen ook wel eens dat je duimen moet vast houden.
Doe dat eens niet en houd je handen gewoon losjes open. Niet dat dat tegen steken helpt, denk ik, maar het is juist de bedoeling dat je relaxed loopt zonder ook maar iets krampachtig te 'doen'.

Begin eens met een echt beginnersschema van bijvoorbeeld Renate of Evy. Kijk eens in het hardlooptopic in de openingspost voor meer tips: LIF / [Hardlopen] #939 - Als je maar lol hebt!
Ja doei.
pi_148373958
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Doe dat eens niet en houd je handen gewoon losjes open. Niet dat dat tegen steken helpt, denk ik, maar het is juist de bedoeling dat je relaxed loopt zonder ook maar iets krampachtig te 'doen'.

Begin eens met een echt beginnersschema van bijvoorbeeld Renate of Evy. Kijk eens in het hardlooptopic in de openingspost voor meer tips: LIF / [Hardlopen] #939 - Als je maar lol hebt!
dan heb ik ze dus juist losjes, evy vind ik niet uitdagend genoeg. Ik weet gewoon dat het daar niet aan ligt.. maar goed thanks voor je hulp waarschijnlijk kan ik er gewoon niks aan doen
pi_148374566
Er staan daar ook genoeg andere beginnersschema's. Maargoed, wat jij wilt! Succes.
Ja doei.
  maandag 5 januari 2015 @ 23:09:37 #11
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_148375464
Je kan het beste maar accepteren dat hardlopen niets voor jou is en een kettlebell kopen.
Wij van het vrouwvriendelijke kettlebelltopic helpen je graag verder. SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')