SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 06-01-2015 22:56:12 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nog mensen die zich weer voor allerlei dwaze races hebben ingeschreven en in de OP willen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
18 januari 2015 - Clingendaelcross (Den Haag)quote:Op maandag 5 januari 2015 16:01 schreef Wolve000 het volgende:
Nog mensen die zich weer voor allerlei dwaze races hebben ingeschreven en in de OP willen?
• YUR - 7,1 km
^^ dezeTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik neem aan dat je er zelf bij gezet wil worden? Want YUR stond er al in.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
18 januari 2015 - Clingendaelcross (Den Haag)
• YUR - 7,1 km
^^ dezeNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
En ik mag er uit bij die crossquote:Op maandag 5 januari 2015 16:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er zelf bij gezet wil worden? Want YUR stond er al in.
F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er zelf bij gezet wil worden? Want YUR stond er al in.![]()
al is er een kans dat ik met een kater op bed lig, toch maar ingeschrevenTrek eens aan mijn vinger?
Niet miepen, maar....quote:Op maandag 5 januari 2015 16:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
al is er een kans dat ik met een kater op bed lig, toch maar ingeschreven![]()
![]()
Voetballen en sportscholen (of hoe dat werkwoord daarvan is) belast je lichaam wel wat anders dan hardlopen. Qua conditie kan je misschien wel 2,5 lopen, maar misschien zijn je spieren daar nog niet aan toe.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Thnx voor de tip. Maar ik ben wel zo dusdanig getraind dat ik zeker met 2,5 km kan beginnen. Ik heb de laatste tijd niet veel gelopen, maar voetbal veel en kom regelmatig in de sportschool. Qua fysiek en conditioneel kan ik wel 2,5 pakken om mee te beginnen.
Net zelf nog even rondje op redelijk rustig tempo gelopen. Voelde de wedstrijd van zaterdag nog wel wat in m'n kuiten, maar was verder wel erg lekker lopen.![]()
's avonds een vent, 's morgens......quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's morgens......'s-avonds een dweil, 's-morgens ook een dweil, was het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze graag.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:01 schreef Wolve000 het volgende:
Nog mensen die zich weer voor allerlei dwaze races hebben ingeschreven en in de OP willen?
1
2[b]18 oktober 2015 - [url=http://www.torontowaterfrontmarathon.com/en/index.htm]Scotiabank Toronto Waterfront Marathon (Toronto)[/url][/b]
[*] Devv - HM![]()
Vandaag in de sportschool gerend op de loopband met mijn nieuwe mio fuse
40 min: 4 min lopen, 15 min rennen, 3 min lopen, 15 min rennen en 3 min uitlopen.
gemidd. hs: 163
max hs : 177
loopbandcomputer geeft aan dat ik 280 cal verbrand hebt.
endomondo geeft aan dat ik 650 cal verbrand hebt.
Weet iemand waarom het verschil zo groot is? En welke van de twee dichter bij de waarheid zit?![]()
Weten zowel de mio als loopband jouw specs (gewicht, lengte etc)?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef zoz het volgende:
Vandaag in de sportschool gerend op de loopband met mijn nieuwe mio fuse
40 min: 4 min lopen, 15 min rennen, 3 min lopen, 15 min rennen en 3 min uitlopen.
gemidd. hs: 163
max hs : 177
loopbandcomputer geeft aan dat ik 280 cal verbrand hebt.
endomondo geeft aan dat ik 650 cal verbrand hebt.
Weet iemand waarom het verschil zo groot is? En welke van de twee dichter bij de waarheid zit?![]()
Endomondo en loopband wisten niks.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Weten zowel de mio als loopband jouw specs (gewicht, lengte etc)?
Ik heb het nu wel in de endomondo app ingevoerd.![]()
Dat zeggen alle voetballers inderdaad. Daarom gaf ik die tip ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Thnx voor de tip. Maar ik ben wel zo dusdanig getraind dat ik zeker met 2,5 km kan beginnen. Ik heb de laatste tijd niet veel gelopen, maar voetbal veel en kom regelmatig in de sportschool. Qua fysiek en conditioneel kan ik wel 2,5 pakken om mee te beginnen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het hardloopjaar 2015 is nu voor mij ook ingeluid.
Ging lekker
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je had de vaart er aardig in zitten!quote:Op maandag 5 januari 2015 18:12 schreef Guard het volgende:
Het hardloopjaar 2015 is nu voor mij ook ingeluid.
Ging lekker
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Eerste plaatjes van Beltrum ook opgeduikeld!
Boven: fris en fruitig bij de start (361) en onder bemodderd en bebloed bij de laatste passage van De Bok op een kilometer of 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ja, het ging wel heel soepel, tweede deel bewust wat gas teruggenomen, HR was toch net iets hoger dan de bedoeling was. Wel een paar belachelijke km's gelopen in deel I, onder de 4:10 zonder dat ik echt het gevoel had dat ik diep aan het gaan wasquote:Op maandag 5 januari 2015 18:19 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je had de vaart er aardig in zitten!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, het ging wel heel soepel, tweede deel bewust wat gas teruggenomen, HR was toch net iets hoger dan de bedoeling was. Wel een paar belachelijke km's gelopen in deel I, onder de 4:10 zonder dat ik echt het gevoel had dat ik diep aan het gaan wasHeb jij vuurwerk opgegeten of zo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: